wat een luie gast zeg!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Inu het volgende:
Mn collega is diegene aan het bellen die nu met zwangerschapsverlof is, of ze niet ff hierheen kan komen met de baby, want dan hoeft hij niet met de tram
Je zou het haast denken jaquote:
quote:
Kneusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Inu het volgende:
Mn collega is diegene aan het bellen die nu met zwangerschapsverlof is, of ze niet ff hierheen kan komen met de baby, want dan hoeft hij niet met de tram
Ons ken jij ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef Inu het volgende:
[..]Ik heb het kadootje gekocht voor de baby, terwijl ik die mensen niet eens ken
Hebben jullie een kadootje gehad dan?quote:
Nee, is ook lastig zonder adres e.d.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ik een geboortekaartje of uitnodiging gehad voor de borrel dan?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Het sloeg op kinderen FUFR, niet op de hond...
enorm!quote:
ik moet daar dus serieus van huilenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Hier word ik altijd zo naar van![]()
Vandalen blazen kat op met rotje
dat abbo is allang overgezet nu. Maar ik heb t/m juni nog betaald en dat wil ik terughebben van hem. Maar ik ben bang dat ik daar naar kan fluiten nuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef bleiblei het volgende:
sq. bel je oud huisgenoot op. excuseer je en zeg gewoon dat internetabo op. ben je van heel die mafketel af.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enorm!
Ende opgedirkt ook
Ik heb 3 toeters van puisten precies op de rand van mijn kaak in een rijtje, dus ik ga mezelf toch maar even plamuren zo
Stond ik het vorige topic ook alquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:59 schreef -moppie- het volgende:
Hier word ik altijd zo naar van![]()
Vandalen blazen kat op met rotje
precies, onze sletjes komen ook echt niet buiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
nog een reden om m'n dikkies gewoon lekker binnen te houden...
Luister naar je man SQquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat abbo is allang overgezet nu. Maar ik heb t/m juni nog betaald en dat wil ik terughebben van hem. Maar ik ben bang dat ik daar naar kan fluiten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |