Ik zie daar alleen 'totaal bijgeschreven' en 'totaal afgeschreven', of kijk ik scheel...?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef johandeleng het volgende:
Als je naar optie afdrukken gaat, zie je wel begin en eindsaldo van een bepaalde datum.
Bij mij staat het saldo daar direct naast?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen 'totaal bijgeschreven' en 'totaal afgeschreven', of kijk ik scheel...?
Ik krijg dat wel als ik een afdruk maak van 'nu', maar niet als ik eerst naar 'zoeken' ga en dan een bepaalde periode selecteer en die wil printen... Misschien dat het wel werkt als ik heel vaak op 'vorige' druk tot ik bij de periode ben die ik wil hebben...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef johandeleng het volgende:
[..]
Bij mij staat het saldo daar direct naast?
Via af- en bijschrijvingen, dan naar afdrukken bovenaan de lijst. Het ziet er net uit als een papieren afschrift.
Het kan ook makkelijker: Eerst ga je gelijk vanuit het beginscherm naar af en bijschrijvingen, en dan gelijk naar afdrukken. In dit scherm kan je de periode aangeven die weergegeven moet worden. Als je zorgt dat de datum waarop je het saldo wil weten als begin of eind datum ingevoerd is kan je het saldo zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik krijg dat wel als ik een afdruk maak van 'nu', maar niet als ik eerst naar 'zoeken' ga en dan een bepaalde periode selecteer en die wil printen... Misschien dat het wel werkt als ik heel vaak op 'vorige' druk tot ik bij de periode ben die ik wil hebben...
Euh, ja, dat dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef johandeleng het volgende:
Niet eerst via zoeken gaan, maar direct vanaf het af- en bijschrijvingen-overzicht naar afdrukken gaan. Dan krijg je een scherm waar je bovenaan ook een periode kan selecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |