abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76428903
Het volgende:

Ik ben bezig met jaarstukken van een klant. Deze klant heeft en ING-rekening. Door omstandigheden hebben wij van die ING-rekening lange tijd geen afschriften gekregen. Het opvragen van kopie-afschriften kost vijf euro per stuk en dat vind ik een beetje zonde geld. We hebben wel mutaties ingeboekt, maar aan de hand van internetbankieren.

Nou wil ik graag het saldo controleren. In internetbankieren wordt alleen het saldo van vandaag weergegeven en als ik zoek in mutaties, krijg ik alleen de mutaties binnen een bepaalde periode te zien en niet het begin- en eindsaldo. Weet iemand of hiervoor binnen ING internetbankieren wel een mogelijkheid is?
pi_76429026
Als je naar optie afdrukken gaat, zie je wel begin en eindsaldo van een bepaalde datum.
pi_76429413
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef johandeleng het volgende:
Als je naar optie afdrukken gaat, zie je wel begin en eindsaldo van een bepaalde datum.
Ik zie daar alleen 'totaal bijgeschreven' en 'totaal afgeschreven', of kijk ik scheel...?
pi_76429613
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zie daar alleen 'totaal bijgeschreven' en 'totaal afgeschreven', of kijk ik scheel...?
Bij mij staat het saldo daar direct naast?

Via af- en bijschrijvingen, dan naar afdrukken bovenaan de lijst. Het ziet er net uit als een papieren afschrift.
pi_76429984
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef johandeleng het volgende:

[..]

Bij mij staat het saldo daar direct naast?

Via af- en bijschrijvingen, dan naar afdrukken bovenaan de lijst. Het ziet er net uit als een papieren afschrift.
Ik krijg dat wel als ik een afdruk maak van 'nu', maar niet als ik eerst naar 'zoeken' ga en dan een bepaalde periode selecteer en die wil printen... Misschien dat het wel werkt als ik heel vaak op 'vorige' druk tot ik bij de periode ben die ik wil hebben...
pi_76430078
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik krijg dat wel als ik een afdruk maak van 'nu', maar niet als ik eerst naar 'zoeken' ga en dan een bepaalde periode selecteer en die wil printen... Misschien dat het wel werkt als ik heel vaak op 'vorige' druk tot ik bij de periode ben die ik wil hebben...
Het kan ook makkelijker: Eerst ga je gelijk vanuit het beginscherm naar af en bijschrijvingen, en dan gelijk naar afdrukken. In dit scherm kan je de periode aangeven die weergegeven moet worden. Als je zorgt dat de datum waarop je het saldo wil weten als begin of eind datum ingevoerd is kan je het saldo zien.

De periode die je selecteert mag maximaal een maand zijn!
Hoop dat het zo duidelijk is...
pi_76430090
Niet eerst via zoeken gaan, maar direct vanaf het af- en bijschrijvingen-overzicht naar afdrukken gaan. Dan krijg je een scherm waar je bovenaan ook een periode kan selecteren.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:57:01 #8
282039 VanderMeulen
Mjam mjam mjam mjam, hap hap
pi_76430098
Ik had een keer een spreadsheet gemaakt waar je alle af/bijschrijvingen en het eindbedrag in kon kopiëren, en die dan terugrekende wat je saldo was... Kan 'm alleen niet meer vinden.

Maargoed het was echt in een half uurtje in elkaar geklust dus kun je zelf ook wel
Heeft u al een brandverzekering?
pi_76430265
Ik heb het gevonden. Als ik éérst voor 'afdrukken' kies en daar de data aanpas, geeft 'ie wel het saldo. Als ik eerst op datum zoek en daarná ga afdrukken, geeft 'ie niet het saldo.

Opgelost, slotje.
pi_76430281
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef johandeleng het volgende:
Niet eerst via zoeken gaan, maar direct vanaf het af- en bijschrijvingen-overzicht naar afdrukken gaan. Dan krijg je een scherm waar je bovenaan ook een periode kan selecteren.
Euh, ja, dat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')