Zet jij de beelden nog op youtube?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze vergeten alleen 101TV op tijd te stoppen, waardoor de nep-mop nogal mislukt.
Is sowieso een beetje raar zo grotendeels zonder geluid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zet jij de beelden nog op youtube?denk dat ie dan snel verwijderd word
Ah...had ergens halvewege ingetunedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is sowieso een beetje raar zo grotendeels zonder geluid.
Mogge!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen!
Post vanuit chrome.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef borisz het volgende:
test?
Vuurvos doet het dus wel, maar in Chrome kan ik niet op fok! posten.
Waarom staat 'ie nog niet op 3fmfan.nl?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mogge!
En ja, die link die je wegge-ninja'd heb kenden we al.
Al 2 weken ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom staat 'ie nog niet op 3fmfan.nl?![]()
Ah hij staat ook al op 3fmfan.nl!
Ik heb 2 weken in coma gelegen wat 3fm betreftquote:
Perfecte date partnerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ze is... ALTIJD IN VOOR EEN WIJNTJE! (ik moest aan Roel_Jewel denken)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ze is... ALTIJD IN VOOR EEN WIJNTJE! (ik moest aan Roel_Jewel denken)
Ik vind de plaatjes vooral erg ingezoomd waardoor veel plaatjes niets toevoegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
De slideshow waar plaatjes op windows media center achtige wijze voorbij komen voegt niet echt iets toe op de plek waar het nu staat.
Geen enkel probleemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef borisz het volgende:
test?
Vuurvos doet het dus wel, maar in Chrome kan ik niet op fok! posten.
Daar is het dan ook een beta voor. Mail de redactie met suggesties zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind de plaatjes vooral erg ingezoomd waardoor veel plaatjes niets toevoegen.
Zeker geen 3fm meer aangehad sindsdienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
One song. Sinds kerstavond niet meer gehoord.
Lijkt mij of foutje in criminele circuit gezien wat er gebeurd is of meneer of mevrouw had toch wat op hun kerfstok in het criminele circuit (schuld of zo)quote:
Hmja, je zou toch denken dat er íets gespeeld moet hebben, gezien de manier waarop dit gegaan is. Hoop voor die ouders dat er snel duidelijkheid komt. Bizarre zaakquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lijkt mij of foutje in criminele circuit gezien wat er gebeurd is of meneer of mevrouw had toch wat op hun kerfstok in het criminele circuit (schuld of zo)
Hmm, het was maar een driekwart steenquote:
Iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm, het was maar een driekwart steen.
Kende je deze dan ook al?quote:
Ja wat zal ik ervan zeggen... het is niet helemaal mijn humor ofzoquote:
Ahquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef Sirolf het volgende:
Door dat Visual Radio kan Rob de webcam niet zomaar weer naar de gang zetten. Toch handig.
Dat die nog bestaanquote:
Welke stream neem je tegenwoordig eigenlijk op? De nieuwe?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef Sirolf het volgende:
Door dat Visual Radio kan Rob de webcam niet zomaar weer naar de gang zetten. Toch handig.
quote:
Nee, Bert, maak ik op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
Robert Jan wordt ontslagen dus, weten we dat ook weer
Was 2 week voor de kerstvakantie ook al bekendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
Robert Jan wordt ontslagen dus, weten we dat ook weer
Ik wist niet eens dat ie producer wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Was 2 week voor de kerstvakantie ook al bekendHij blijft wel in de nachtopleiding maar mag niet verder als producer van Stenders
Bijna alle producers die Rob krijgt vertrekken na een tijdje weer, behalve Jelmer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Was 2 week voor de kerstvakantie ook al bekendHij blijft wel in de nachtopleiding maar mag niet verder als producer van Stenders
Die zender is toch al totaal verpest, dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:20 schreef borisz het volgende:
Radionieuws: Radio 10gold komt nu volledig in handen van RTL.
Ik hoorde het niet, maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Die kon gisteren niet komen? Is dit item dan doorgestoken kaart
Stiekem toch een van de leukere plaatjes van 2009quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stiekem toch een van de leukere plaatjes van 2009
Ik vraag me al sinds de eerste keer dat ik m hoorde af waar ik het toch van ken...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Blijft een aanstekelijk deuntje.
Die balkanmuziek lijkt door zo'n trekzak allemaal op elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag me al sinds de eerste keer dat ik m hoorde af waar ik het toch van ken...
datquote:
That's it, ik ga wel 538 luisteren. DJ's met uggsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/7402525787
[..]
En alle collega DJ's springen er meteen bovenop hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maak je hem nu net zo af als dat met MM zou doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, wordt al gedaan dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En alle collega DJ's springen er meteen bovenop haha.
quote:michielveenstra @gerardekdom doe! het! niet!
quote:coen3fm Dit moet echt ophouden!!! Kamervragen, NU! Hoe laat kan ik je bellen Gerard? RT @gerardekdom: Dus ik ga uggs kopen vanmiddag...
quote:Domien @gerardekdom Gerard.. Kom op.. Bel me maar, als je wilt praten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak je hem nu net zo af als dat met MM zou doen?
[quote]
[quote]@gerardekdom Eén zekerheid: je loopt voor lul met die dingen!
is al sinds maandag weer normaal gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:46 schreef Noortje. het volgende:
Little Lion Man.
Heeee de 3fm site is weer normaal.
Hij doet 't er gewoon omquote:Heerlijk die reacties!
5 minutes ago from TweetDeck
Nog steeds niet hier. Jeej zet met mevrouw sleutel... Blijf het eenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Deze plaat vond ik eerst helemaal niks maar het kwartje is nu helemaal gevallen
Je mist deze nog:quote:
Ekdom heeft een klap van de Martinitoren gehad na SR09quote:inthewebnl: bluf!
en volgende week in uggs verschjinenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/7402748147
[..]
Hij doet 't er gewoon om.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je mist deze nog:
[..]
Ekdom heeft een klap van de Martinitoren gehad na SR09
Gerard Ekdom in Uggsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Vrouwen in uggs is almaar mannen in uggs is helemaal
Kan die zo in de toppers mee-playbackenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard Ekdom in Uggs, zeker ook nog een nep bontjas en cowboy hoed op
PIMP Ekdom
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Kan die zo in de toppers mee-playbacken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Je kunt alle kanten op, als het maar N-Trance is. Stem hier!
15%
Do ya think I'm sexy?
28%
Stayin' alive
57%
Set you free
Set You Free gestemd
quote:rj3fm: @johncmayer PLEASE TWEET!!! Your Twitteraar from the week @3FM check www.3fm.nl
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Sirolf het volgende:
Robbert-Jan is blijkbaar ook niet zo goed in Engels...
Zojuist op Twitter:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist op Twitter:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:47 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist op Twitter:
[..]
Briljantquote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Briljanten wat een mooie vrouw is het toch
quote:
En Paul zei toch echt Kings in plaats van Kinksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een beroerd popduel weer.... met name die gast dan
hoop dat ze dit jaar nog een concert geven op redelijke afstandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe Stereophonics is een heerlijke plaat
... die je vervolgens laat vallen waardoor je weer overnieuw kan beginnen met schoonmaken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Brennel het volgende:
Zo, hèhè. Ik ben de hele middag aan het poetsen geweest, met als resultaat een schone rattenkooi en schoon huisje.
Nu met een groot bord dampende, heerlijke chili concarne op de bank.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... die je vervolgens laat vallen waardoor je weer overnieuw kan beginnen met schoonmaken?
Verschrikkelijkquote:
Sander is er de komende maand niet, dus voor de haters, je kunt gewoon luisteren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Heb weer Coen en Sander over geslagen moet geen gewoonte worden
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef hole1988 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=131172
Wat een zielig figuur die brusselmans
SBS dus dat kijken we niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef hole1988 het volgende:
maar niet als je zo reageert op SRquote:
Hij mag datquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar niet als je zo reageert op SR
Waar lees ik het volledige artikel? Of moet ik daarvoor hunquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef hole1988 het volgende:
iedereen mag zijn mening geven, maar dan snap je niet het doel van het concept.quote:
huh?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb nogsteeds de John Bakker remix in mijn hoofd[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en dan straks Die Lucht roepenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Brennel het volgende:
Zo, hèhè. Ik ben de hele middag aan het poetsen geweest, met als resultaat een schone rattenkooi en schoon huisje.
Nu met een groot bord dampende, heerlijke chili concarne op de bank.
ik denk dat die de Fake blood remix bedoeld (quote:
Nee:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik denk dat die hij de Fake blood remix bedoeld ()
Heequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:07 schreef Maricha het volgende:
hallo!
beetje laat, beetje ruzie met pc....
my badquote:
Dat zijn er nog steeds 5,4 miljoen nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bereik van 10,6 miljoen Nederlanders met Serious Request![]()
Mooi aantal nog steeds , kan menig radiostation jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat zijn er nog steeds 5,4 miljoen niet.
[/opa Mart Smeets]
Hulde
Ik wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Captain_Slow het volgende:
Snap ook niet dat mensen daarmee schelden
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
Sander Simons overleden (euthanasie) aan de gevolgen van longkanker
Yup, ook verslaggever geweest. Kloteziektequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die heeft toch ook een tijdje het RTL nieuws gepresenteerd toch ? Die is jong heen gegaan dan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
i don't give a damn om dat opmaak popje
Arghhh shitquote:
Wat is dat toch met dat goedeMIDDAG? Iets dat ik gemist heb tijdens SR?quote:
Nee niets gemist , het is geen tikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat goedeMIDDAG? Iets dat ik gemist heb tijdens SR?
Da's al van voor SR hoor, Gerard gebruikt het vooral veel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat goedeMIDDAG? Iets dat ik gemist heb tijdens SR?
Ah, dan zal ik er eens op lettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al van voor SR hoor, Gerard gebruikt het vooral veel.
Oh, het viel mij pas bij SR, en toen is iedereen het ook gaan doen volgens mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al van voor SR hoor, Gerard gebruikt het vooral veel.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:09 schreef borisz het volgende:
Roel ik wist niet dat je redactielid was van de FP.
Zie 't nu ook jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat je daar blauw was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |