Je hebt het niet gezegd volgens mij en je mompelde tussen neus en lippen door dat er heel hard voor je gezongen wasquote:
Done!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh kan iemand mij een test-Pm sturen? Ik zit nu nl. op m'n iPhone en volgens mij doet de PM het niet....
verstuurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Oh kan iemand mij een test-Pm sturen? Ik zit nu nl. op m'n iPhone en volgens mij doet de PM het niet....
Wel een voorbeeld, maar niet jouw zusjes oog. Was mijn eigen oog, maar was wel een soortgelijke foto idd!! Is ook niet te koop dat schilderij, niet alleen omdat ik eraan gehecht ben, maar ook omdat er een gat in is gevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
verstuurd.
Zeg, ik was net op jouw site aan het surfen. Dat schilderij van dat oog dat omhoog kijkt, heb je daar een voorbeeld voor gebruikt? ik vind het namelijk zo overeenkomen met de foto die m'n zusje in d'r fobo heeft staan: [ afbeelding ]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee, over de afgelopen 21 dagen ben ik 1,3 kilo aangekomen. Niet drastisch veel, maar genoeg om aan de rem te trekkenIk vind het wel bijzonder dat mijn lichaam steeds zsm terug wil naar plus minus 71 kilo, niet meer en niet minder
Oh zo! Dat klinkt zowel logisch als deprimerendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt omdat als je dikker wordt je vetcellen aanmaakt die nooit meer weggaan.
als je afvalt lopen ze leeg. maar ze blijven wel.
daarom komen mensen vaak terug op een oud gewicht... neiuwe cellen aanmaken is weer een stapje verder zeg maar...
voor mij zijn er drie van dat soort "terugkeer" gewichten: rond de 83 kilo, rond de 97, en helaas rond de 103...
haal voor de gein eens door de caloriechecker als je wilt... volgens mij is t echt behoorlijk weinig...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: 4 schijven ananas
D: (vroeg) broccoli (een hele stronk voor mij alleen) en een stukkie vis
T: als ik na m'n werk nog trek krijg: 250 gr kwark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |