abonnement Unibet Coolblue
pi_255041
Jop eindelijk eens verstandig"dat gezeur altijd hierzo": Aziz, geen zin in je overdramatische, theatrale, gemier, gezeik, gezanik en je ik heb et zo moeilijk toontje en hoofd.Aziz:meuwmurmel juh leer juh maatjuh wel kennuh euhmieuw(zwaar beledigd )

En Aziz dan, alles aan hem schreeuwt, vraag het mij, trek het uit mij, dwing mij mijn zeurderige mond open te trekken en wel even doen alsof 'ie het eigenlijk niet wil zeggen natuurlijk!

K'ep ut eh moeilijk mettuh duh fassaade die hieruh gespeelt wordt(kijkt heeeeel moeilijk naar duh grond)

Nou nou, iemand heeft gezegd dat iets wel goed overkwam. Nou en!!!!Als daar je hartje al van breekt, hoe kan iemand dat nou zo erg vinden. Hoe bedoel je de zaken niet meer in perspectief hebben, Aziz heeft z'n relativeringsvermogen ergens onderweg verloren lijkt mij!
Bovendien: Wat vroeg Aziz non-stop, zeker in z'n eerste telefoontjes?: Hoe kom ik over, hoe kom ik over, hoe is 't ?????enz.enz.enz.
Dusseh, volgens mij ziet 'ie t' met de dag minder helder
('k zal Sjek wel missen )

Joppie was blij en Iwan ook

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 25 Maart 2000).]

  zaterdag 25 maart 2000 @ 19:56:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_255042
De topper vond ik toch wel de preview van de uitzending van morgen.
Seki: ik wil jullie ook nog een andere Seki laten zien en die Seki die gaat er nu uit.
Hij had het niet mooier kunnen formuleren!
pi_255043
Ik had ondanks dat ik weet dat ze meestal 2 a 3 dagen achter lopen (als het niet meer is) toch verwacht dat het nieuws over Sheki bekend gemaakt zou worden.Zodat niet een ander de tv
primeur zou hebben, maar dus niet.
Zoals dat ze nu al dagen uit Alkmaar weg zijn en daar hoor je ook niets over. behalve Jop toen hij terug kwam van uitbraak.
Moest wel lachen om de reacties van de bussers op krantenartikel over programma geboeid. Heel leuk dat Sheki verteld heel erg moeite gehad te hebben in het begin om te poepen in de bus. Bang dat de andere het horen. Hij bleek niet de enige.
Ik kan er niets aan doen maar als ik die Bart zie dan word ik lichtelijk onpasselijk en denk aan zijn woorden aan Esmeralda"O wat ben je wijs!!!
Lachen Jop met tijgertje.
pi_255044
quote:
op 03-25-2000 om 07:56 PM schreef Trainspotter het volgende:
De topper vond ik toch wel de preview van de uitzending van morgen.
Seki: ik wil jullie ook nog een andere Seki laten zien en die Seki die gaat er nu uit.
Hij had het niet mooier kunnen formuleren!


Zei hij niet op het eind "en deze Seki wil een tweede kans?" Wel vreemd, bij het irritante af dat SBS helemaal niets laat merken van de perikelen van vandaag. Te belachelijk voor woorden dat pas maandag op TV de laatste ontwikkelingen worden belicht (mag je hopen).

pi_255045
Is er iemand die nog eens duidelijk uit kan leggen wat het probleem van Aziz nu precies inhield? Op de site van SBS6 staat hierover ook een verhaal, maar daar word ik ook niet veel wijzer van.
pi_255046
Ook fijn dat Seki gewoon in het lijstje stond waar de lieve kijkertjes op kunnen stemmen. Spannend, want maandag maken we de nieuwe tussenstand beken.
pi_255047
quote:
op 03-25-2000 om 08:15 PM schreef Sorrow het volgende:
Ook fijn dat Seki gewoon in het lijstje stond waar de lieve kijkertjes op kunnen stemmen. Spannend, want maandag maken we de nieuwe tussenstand beken.
Ja en iedereen wordt door SBS opgeroepen om nog een gulden in Seki te investeren door op hem te stemmen, terwijl hij al weg is.

pi_255048
He Sorrow je lijkt wel een tweelingbroer van mij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')