Dan vraag je een nieuwe DigiD aan. Gaat wel even overheen, maar dan kan je wel wisselen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:47 schreef Slickk het volgende:
Dankjewel.
Ben ik gebruikersnaam + wachtwoord weer vergeten van DigiD, wordt niks dus.
Klopt, maar ik wou het graag voor dit weekend geregeld hebben, zodat ik komende zondag niet weer hoef te betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan vraag je een nieuwe DigiD aan. Gaat wel even overheen, maar dan kan je wel wisselen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef OVchipkaart het volgende:
Hoi,
Kutkloon meldt
Ohja ik ben geen student meer.
Hoe moeilijk is het? Het hoeft niet, klaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef TwisterNederland het volgende:
ach, ik begrijp niks meer bij het in- en uitchecken bij de ns. NS zegt zelf van niet maar de palen werken wel gewoon. Ik check voorlopig nog niet in als dat niet nodig is aangezien er toch veel foutmeldingen langskomen.
Dan hou je hem in je portemonnee. Werkt prima bij mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef OVchipkaart het volgende:
Het maakt trouwens wel herrie als je mij voor zo'n paal houdt.
BLIEP! BLIEP!
en iedereen die achter je staat kan zien wat voor type kaart je er voor hield. Als ik nou geheim wil houden dat ik een ovjaarabbonement heb
Ik had zojuist hetzelfde probleem, misschien een storing ergens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Moelie het volgende:
Even een vraagje.
Ik wilde net mijn bestelling ophalen. Had mijn ovchipkaart in de lader gedaan en op bestelling ophalen geklikt. Vervolgens stond er vijf minuten lang 'Bezig met bestelling ophalen' (oid) op het scherm, maar er
gebeurde verder niets. Dus uiteindelijk heb ik mijn chipkaart er maar uitgehaald. De mededeling bleef op het scherm staan. Een jongen achter mij in de rij beweerde toen, dat je je kaart eerst op internet moet registreren. Maar ik kan daar nergens wat over vinden. Zou de automaat gewoon defect zijn geweest, of moet je inderdaad eerst je kaart registreren? En zo ja, waar dan?![]()
Nee, dat hoeft niet. Ik denk ook een storing o.i.d.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Moelie het volgende:
Zou de automaat gewoon defect zijn geweest, of moet je inderdaad eerst je kaart registreren? En zo ja, waar dan?![]()
Als je tijdelijke kaart een week-ov is, kun je mooi op je echte studentenov-chipkaart weekend-ov zetten. 8)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:26 schreef bakkerj het volgende:
Vandaag voor het eerst in de trein met mijn tijdelijke ov chipkaart (zonder pasfoto, "echte" moet nog komen).
Bij controle maar even gevraagd tot wanneer mijn tijdelijke kaart kon gebruiken: december 2010 !!!
Kan in ieder geval het hele jaar reizen terwijl mijn aanvraag weer verprutst word.
Het lijkt mij op de één of andere reden logisch dat je tijdelijk geblokkeerd wordt, zodra je je officiële ontvangen hebt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je tijdelijke kaart een week-ov is, kun je mooi op je echte studentenov-chipkaart weekend-ov zetten. 8)
Oke thanks! Van de week nog maar een keer proberen dan..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik denk ook een storing o.i.d.
Ja, dat gaat één v/d grootste problemen met de chipkaart worden, die apparatuur is zooooo enorm onbetrouwbaar en gammel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Klaploper het volgende:
Kon net trouwens niet uitchecken in de bus, bus rijdt alweer bijna weg met mij er nog in omdat die kutpaaltjes niet normaal werken.Mag ik vast weer mooi uren lang gaan bellen om het geld terug te krijgen dat is afgeschreven omdat ik niet kon uitchecken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |