Bij de NS is bij hebben genoeg.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Hondenbrokken het volgende:
Okee, hebbes. Moet ik bij de NS nu dat ding in zo'n machine stoppen of is dat ding bij me hebben meer dan genoeg?
Oh dat is echt praktisch ja, zeker in de bommetjevolle 11 en 15quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef Renesite het volgende:
IN DRENTHE EN GRONINGEN
[..]
Wat primitief!
Ik stop hem er gewoon in...althans bij mij deed hij het gewoon en toen ik keek op mijn account was er geen geld afgeschreven..quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Hondenbrokken het volgende:
Okee, hebbes. Moet ik bij de NS nu dat ding in zo'n machine stoppen of is dat ding bij me hebben meer dan genoeg?
Maar waaromquote:Op maandag 4 januari 2010 22:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik stop hem er gewoon in...althans bij mij deed hij het gewoon en toen ik keek op mijn account was er geen geld afgeschreven..
Zullen we de OP maar weglaten?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Hondenbrokken het volgende:
Het is mooi meegenomen denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar waaromWaarom die extra moeite doen? Ik snap het niet
Stoer maat!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het is mooi meegenomen denk ik.Als de kaart nou maar niet blokkeert bij het instappen van de bussen. Maar, ik zie bij mijn account ook "Transacties" en daarvoor moet ik toestemming geven aan TSL Translink ofzo. Wat is dit voor bullshit? Willen ze mij ook nog gaan tracken waar en wanneer ik heen reis?
Ik ga echt geen toestemming geven hoor.
Jawel, maar dat is alleen opgepropt in hun database en neit alles gepubliceerd op het internet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Stoer maat!
Dacht je dat ze nu niet alles opslaan van wanneer en waar je in en uitcheckt?
Ik vind de OP niet helemaal duidelijk.quote:
De NS en enkele andere vervoerders doen voorlopig nog niet mee. Hier gebruik je de chipkaart als zichtkaart. Controleurs kunnen echter wel controleren of je een geldig reisproduct op de chipkaart hebt staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik vind de OP niet helemaal duidelijk.
De OP zegt dat de NS niet meedoet, maar de NS wordt wel genoemd op https://www.ov-chipkaart.(...)n/welkeovbedrijven/.
Als het alleen als zichtbaarheidskaart geldt, vind ik het best.
quote:
Het enige wat ik kan vinden is dat als je het 'meerdere keren' niet doet dat hij geblokkeerd kan worden. Maar hoe of wat weet ik niet en is ook niet echt te vinden.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Klopt het dat als je 10keer niet uitcheckt dat je kaart dan geblokkeerd raakt?
Het was donker binnenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
AH was niet dicht vandaag.
Ik heb vandaag mijn reisproduct om 17.00 vandaag geactiveerd bij de AH2GO.
De deuren zijn wel open hoor, ze hebben het alleen dicht i.v.m de kou buiten.
Dat is een beetje domquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef On het volgende:
Ik heb dus zo'n formulier aangevraagd maar nu twijfel ik. Je kon kiezen tussen nieuwe of vervangende OV. Aangezien ik al jaren met een (papieren) Ov kaart rij, heb ik vervangend geselecteerd. Is dit correct? Of krijg ik straks een totaal verkeerd formulier? Ik kan er op de site niks over vinden.
Het lijkt mij dat het op een chipkaart van de IB-groep moet er staan daar ook wat gegevens op die niet op andere kaarten staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef synthesix het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk dat reisproduct te activeren op een andere chipkaart? Ik heb namelijk nog een 2 van die dingen liggen, 1 voordeelurenchipkaart van de NS en 1 van GVB.
Ik ben het zo onderhand wel een beetje zat dat ik 'm nog steeds niet heb, dus zou dat misschien een oplossing zijn?
edit: hoe herken ik eigenlijk uberhaupt dat het om een student ov chipkaart gaat?
Ik heb namelijk 2 gele chipkaarten met een ns logo zie ik nu , dacht dat het alletwee voordeelurenkaarten waren maar misschien is de ene gewoon mijn studenten ov![]()
Op de studentenversie staat een logootje van Onderwijs, cultuur en wetenschap op de voorkant.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef synthesix het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk dat reisproduct te activeren op een andere chipkaart? Ik heb namelijk nog een 2 van die dingen liggen, 1 voordeelurenchipkaart van de NS en 1 van GVB.
Ik ben het zo onderhand wel een beetje zat dat ik 'm nog steeds niet heb, dus zou dat misschien een oplossing zijn?
edit: hoe herken ik eigenlijk uberhaupt dat het om een student ov chipkaart gaat?
Ik heb namelijk 2 gele chipkaarten met een ns logo zie ik nu , dacht dat het alletwee voordeelurenkaarten waren maar misschien is de ene gewoon mijn studenten ov![]()
Met welke busmaatschappij was dat? De metro is geen probleem inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef Hondenfluitje het volgende:
ZIjn er nog meer mensen die in de bus niet meer konden inchecken vandaag omdat ze een negatief saldo hadden? Ik wel, vannochtend kon ik gewoon normaal in- en uitchecken en stond er ook dat ik een studenreisproduct ofoziets had. Maar toen ik vanaf school weer terug moest, had ik zomaar een saldo van -0,92 waardoor ik niet kon inchecken![]()
Ook vannochtend vroeg in de metro had ik hier geen problemen mee, ik was toen al blij dat ik door het poortje kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |