In principe wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef BluesRebel het volgende:
De ovkaart is dus nog geldig in de trein (ook in die van Arriva hoop ik?) maar is die ook nog geldig in de bus?
Ik heb een koe op de achterkantquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb ook een koe! Volgens mij krijgen meisjes koeien en jongens varkens.
Niet schrikken als je OV-kaart opeens niet meer geldig is danquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef consio het volgende:
Hopelijk zetten ze geen boete of wat dan ook op niet uitchecken.
Check netjes in in de bus, maar nog geen 1x uitgechecked
In principe niet, omdat er tijdens je vrij geen borg wordt ingehouden (dat is althans de bedoeling).quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef Rejected het volgende:
Ik kon net niet uitchecken in de bus. :e Kreeg een of andere error met AS FRONTIER
Kost me zeker weer 4 euro :")
Niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In principe niet, omdat er tijdens je vrij geen borg wordt ingehouden (dat is althans de bedoeling).
Vandaar ook 'in principe', want er kan van alles fout gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef Rejected het volgende:
[..]
Niet?
Want ik ging laatst dus mijn pas 'ophalen' en toen stond ik -4 euro. Terwijl ik em nooit in het weekend hebt gebruikt(en naar mijn weten ook gewoon altijd heb uitgecheckt).
Ik had mn eerste aanvraag ook in oktober verstuurd. Die aanvragen zijn ze euh vooral kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanvraagformulier in oktober al verstuurd! Als ik jou zo verhaal zo lees, kan ik beter weer een strippenkaart gaan kopen.
voor de trein in het weekend wel kaartje kopen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef Kimsywimsy het volgende:
Even een vraag die vast al tig keer gesteld is in voorgaande topics...
Ik heb een weekabonnement ovchipkaart. Moet je geld op je studenten ovchipkaart zetten als je s'weekends met de trein wil reizen óf moet je bij de ns een papieren kaartje (met korting dus) uit de automaat kopen? Dat is voor mij op dit moment nog onduidelijk.
En werkt dit ook zo bij de bus/metro/tram of werkt dat wel met een saldo op je kaart?
En hoe zit het dan met de korting?
Die uitcheck dingen hangen hier op borstzakhoogtequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is toch erg! Ik werd in een drukke bus geduwd en toen hoorde ik een bliep nou hopen dat het niet mijn pasje was. Hoe werkt het in volle bussen? Wat een kutsysteem is het toch
Wat is het probleem dan, als je er al 1 hebt? Zolang er maar een product voor je klaar staat maakt het toch niet uit.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:32 schreef bellabeauti het volgende:
GREAT! Krijg ik vandaag een nieuw aanvraagformulier thuis met mededeling dat ik volgens hun waardeloze administratie nog geen OV Chipkaart heb en dat ik er eentje moet aanvragen, terwijl ik er al 1 heb ( en zelfs een tijdelijke..die ik mooi niet ga retourneren!) !
![]()
Wat nu?heb al gemaild en bellen..daar heb ik eerlijk gezegd niet meer het geduld én geld( na 1000 x bellen omdat ze mijn aanvraag 3 keer zijn kwijtgeraakt) voor..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan, als je er al 1 hebt? Zolang er maar een product voor je klaar staat maakt het toch niet uit.
Ik heb het resiproduct zelfs al "opgehaald" en krijg nog een tijdelijke chipkaart omdat ze denken dat ik nog geen echte hebquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef bellabeauti het volgende:
[..]
Als ik volgens hun administratie geen OV chipkaart heb kunnen zij het reisproduct niet voor mij klaarzetten, athans staat op hun site....
Ben je al wezen kijken of je product klaar staat? Zoals je leest krijgen namelijk meerdere mensen tijdelijke passen terwijl ze hun product al hebben opgehaald.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:48 schreef bellabeauti het volgende:
[..]
Als ik volgens hun administratie geen OV chipkaart heb kunnen zij het reisproduct niet voor mij klaarzetten, athans staat op hun site....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ben je al wezen kijken of je product klaar staat? Zoals je leest krijgen namelijk meerdere mensen tijdelijke passen terwijl ze hun product al hebben opgehaald.
Ik zou me er dus niet zo druk om maken.
Zelfde heb ik ook! Kreeg ik vandaag weer een aanvraagformulier in de bus omdat uit hun administratie bleek dat ik er nog geen een heb aangevraagd. Terwijl ik ook al een tijdelijke pas heb!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:32 schreef bellabeauti het volgende:
GREAT! Krijg ik vandaag een nieuw aanvraagformulier thuis met mededeling dat ik volgens hun waardeloze administratie nog geen OV Chipkaart heb en dat ik er eentje moet aanvragen, terwijl ik er al 1 heb ( en zelfs een tijdelijke..die ik mooi niet ga retourneren!) !
![]()
Wat nu?heb al gemaild en bellen..daar heb ik eerlijk gezegd niet meer het geduld én geld( na 1000 x bellen omdat ze mijn aanvraag 3 keer zijn kwijtgeraakt) voor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |