Maar je hoeft toch niet zelf te Twitteren om dat te kunnen volgen? Gewoon http://twitter.com/statuses/user_timeline/76396361.rss in je RSS-reader gooien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit er zelfs aan te denken om een twitteraccount te nemen voor WIDM.....
Op de bovenste foto's in de OP, bedoel je? Want dan moet je Loretta er ook bij noemen. Die staat er ook twee keer hetzelfde op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:38 schreef tessie het volgende:
Wel apart hoe Tim en dat meisje precies hetzelfde op allebei de foto´s staan. Zouden ze samen de mol zijn?
Maar dat kan je toch niet weten bij het nemen van een eerste groepsfoto? De Mol is dan wel bekend maar het spel is net begonnen dus een winnaar of verliezer, dat kan iedereen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:01 schreef rocha01 het volgende:
[ afbeelding ]
De drie op de eerste rij die de handen gekruist voor het lichaam hebben... zijn de laatste drie... Sanne, Tim en Loretta dus... Loretta is de Mol, Sanne de winnaar en Tim de verliezer... denk ik.
Wie zegt dat die foto vooraf is gemaakt!quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch niet weten bij het nemen van een eerste groepsfoto? De Mol is dan wel bekend maar het spel is net begonnen dus een winnaar of verliezer, dat kan iedereen zijn.
Tevens tvp
Op de site van het programma zelf houden ze ook een poll, Manuel staat daar bovenaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:01 schreef dfnk het volgende:
De verschillende theorieen zijn al weer in de lucht
Eric heeft de meeste schaduw op zijn gezicht en een afbeelding van een dier op zijn borst..quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:01 schreef rocha01 het volgende:
[ afbeelding ]
De drie op de eerste rij die de handen gekruist voor het lichaam hebben... zijn de laatste drie... Sanne, Tim en Loretta dus... Loretta is de Mol, Sanne de winnaar en Tim de verliezer... denk ik.
Erik van der Hoff denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:59 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me ook af wie de Sebastiaan dit jaar is. Opzettelijk voor Mol gaan spelen en het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |