Wat voor soort aankondiging bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:04 schreef Duizendpootje het volgende:
komt er morgen ook nog een aankondiging op de FP?
Hoe meer zielen, hoe meer gekke theorieën, hoe meer vreugde!
Donderdagavond TV-tipquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:26 schreef rocha01 het volgende:
[..]
Wat voor soort aankondiging bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit filmpje hier al voorbijgekomen? Kan net zo goed een clip van morgen zijn, dat 4 van hen even iets anders aan het doen zijn, maar voor hetzelfde kunnen we nu al bijna de helft afstrepen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef mcyodogg het volgende:
hier hebben ze hetzelfde aan dus ik denk gewoon van morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit filmpje hier al voorbijgekomen? Kan net zo goed een clip van morgen zijn, dat 4 van hen even iets anders aan het doen zijn, maar voor hetzelfde kunnen we nu al bijna de helft afstrepen
Twitter is leuk hoor.. haha.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit er zelfs aan te denken om een twitteraccount te nemen voor WIDM.....
En danquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit er zelfs aan te denken om een twitteraccount te nemen voor WIDM.....
De mol twittert!!!!!quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:16 schreef mcyodogg het volgende:Ja, is een preview van de eerste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit filmpje hier al voorbijgekomen? Kan net zo goed een clip van morgen zijn, dat 4 van hen even iets anders aan het doen zijn, maar voor hetzelfde kunnen we nu al bijna de helft afstrepen
![]()
Oeh, ik krijg alweer helemaal de kriebels van dat muziekje! Nog maar één nachtje slapenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Oidale het volgende:
[..]
hier hebben ze hetzelfde aan dus ik denk gewoon van morgen.
Vroeger kon je ook nog als OBN'er meedoen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit programma is echt al reden genoeg om beroemd te willen worden, want dan kan je meedoen.
hmm het komt 2x op tv!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Waaghals2010 het volgende:
Is er ook een herhaling gewoon op TV. Nog steeds geen audio op pc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |