Laatste update: 3 uur geleden. Laatste update twitter Hind: 3 uur geleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Twitteraars: http://twitter.com/IkBenDeMol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frits Sissing zit al een hele tijdje op twitter en Sanne Vogel ook. Wil niks zeggen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Oidale het volgende:
[..]
Laatste update: 3 uur geleden. Laatste update twitter Hind: 3 uur geleden.
Kan toeval zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Wat is Tweetie? Zou wel dom zijn dan zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Software waar je mee kunt twitteren.quote:
Dat zou echt érg stom zijn, inderdaad.quote:Zou wel dom zijn dan zeg!
Tsja, misschien heeft 'de Mol' software/apparatuur (geen idee of dat Tweetie voor telefoons is?) om die tweets te twitterenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef broer het volgende:
[..]
Software waar je mee kunt twitteren.
[..]
Dat zou echt érg stom zijn, inderdaad.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef BoerBert het volgende:
Tsja, misschien heeft 'de Mol' software/apparatuur (geen idee of dat Tweetie voor telefoons is?) om die tweets te twitteren
?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie bij tweets van @ikbendemol getal 2
Nee @ikbenDe Mol heeft twee berichten geschreven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
?
Retweeted by IkBenDeMol and 2 others ---> Dit toevallig?
Klopt, de bovenste tweet is via dat Tweetiedingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:47 schreef broer het volgende:
Overigens is het onzin, zie ik net, want die van @ikbendemol komen gewoon 'from web'.
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Ik snap dat hele Twittergedoe niet, maar het is toch gewoon een redactielid die uit naam van de mol wat hintjes geeft, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |