SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het vooral leuk dat het een WIDM met onbekende Nederlanders is, in ieder geval voor mij, want ik ken er maar 3quote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef Enfermera het volgende:
En ik vind alle kandidaten gewoon leuk! Granted, de één meer dan de ander, maar toch!![]()
We gaan hem nu zien zonder auto-cue.... Wellicht issie wat leuker zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef Lundegaard het volgende:
Helaas zitten er op het eerste gezicht een hoop kandidaten tussen die een hoog irritatie-gehalte hebben bij mij.![]()
Met name die selfkicker Frits Sissing.
Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat de mol een vrouw is dit jaar.
Reverse psychology ftwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom?
Dat zou eigenlijk veel te obvious zijn. Toch? Of zouden ze juist gaan denken dat we dat denken en laten ze ons daarom denken dat dat niet zo is?
Of misschien bedenken ze wel dat wij denken dat zij bedenken dat wij bedenken dat dat juist niet zo is en is het dus uiteindelijk toch niet te obvious.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom?
Dat zou eigenlijk veel te obvious zijn. Toch? Of zouden ze juist gaan denken dat we dat denken en laten ze ons daarom denken dat dat niet zo is?
ja zie! Zo kun je het ook bekijken...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Of misschien bedenken ze wel dat wij denken dat zij bedenken dat wij bedenken dat dat juist niet zo is en is het is dus uiteindelijk toch niet te obvious.
Je zult wel moeten... het is donderdag pas weerquote:
Donderdag, 20.30 uur op Nederland 1quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oehh begint dus weerWeet iemand hoe laat? kan het zo snel niet vinden namelijk
danku.... bedenk me net dat ik dan niet eens kan... gelukkig is er uitzending gemist...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:12 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Donderdag, 20.30 uur op Nederland 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |