Precies en het is denk ik voor veel van die ettertjes een leerzame ervaring als ze ineens van een vrouwelijke sergeant op hun klote krijgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou.... zo'n gek idee is dat eigenlijk niet. Ik denk dat het voor veel mensen goed is als ze even uit hun vertrouwde omgeving geplukt worden en met een stel vreemden het beste ervan moeten maken.
dan liever een licht erotisch scouting spelletje een jaar langquote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Hier weer verder!
[..]
Precies en het is denk ik voor veel van die ettertjes een leerzame ervaring als ze ineens van een vrouwelijke sergeant op hun klote krijgen.![]()
Maar ASRoma is bang dat hij zijn bestaan als Fokker moet opgeven omdat hij in dienst moet.....![]()
Zo zie je maar! Alleen al het idee opperen werkt al motiverend voor de internetgeneratie!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
dan liever een licht erotisch scouting spelletje een jaar lang
allemaal leuk en aardig, maar die vervelende jongetjes van onder de 18 pak je er natuurlijk niet mee. Dus het probleem is niet opgelost.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo zie je maar! Alleen al het idee opperen werkt al motiverend voor de internetgeneratie!
Zolang de politie daar rondloopt gaat er niks gebeuren.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef capricia het volgende:
Is er nog nieuws over de plannen van vanavond?
In de VS heb je militaire academies waar kinderen van 6 tot 18 naar toe kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar die vervelende jongetjes van onder de 18 pak je er natuurlijk niet mee. Dus het probleem is niet opgelost.
Zijn er nog beelden van het afsluiten van die wijk? Bedoel webcams of zo....Iemand?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zolang de politie daar rondloopt gaat er niks gebeuren.
Nee dat zijn zigeuners.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Ghaazi het volgende:
De meeste Molukkers in Nederland zijn toch woonwagenkamp-bewoners?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Ghaazi het volgende:
zeg dan gewoon opvoedingshersenspoelkamp. Zal grondwet technisch wel lastig worden zonder goedkeur van de ouders.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de VS heb je militaire academies waar kinderen van 6 tot 18 naar toe kunnen.
Ze hebben het vaak wel over het kamp ( als ze het over hun wijk hebben) maar dat is een afkorting van kampong....quote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Ghaazi het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Ghaazi het volgende:
Ik zeg ook niet dat het makkelijk te realiseren is maar ik denk wel dat militaire tucht en discipline voor een hoop van die ettertjes de enige manier is om ze op het rechte pad te krijgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
zeg dan gewoon opvoedingshersenspoelkamp. Zal grondwet technisch wel lastig worden zonder goedkeur van de ouders.
Hmm, als men het heeft over het kamp dan heeft men het over Schattenberg of Lunetten (de kampen waar molukkers in gezet werden toen ze naar NL gehaald werden). Nog nooit gehoord dat men kampong, of beter nog negeri, afkort naar kampquote:Op maandag 4 januari 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben het vaak wel over het kamp ( als ze het over hun wijk hebben) maar dat is een afkorting van kampong....
ja ok maar als ze daar nu dan in zo n kamp zitten met hun matties ipv hun straat is dat dan zoveel anders? dan gaan ze het kamp wel op stelten zetten.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het makkelijk te realiseren is maar ik denk wel dat militaire tucht en discipline voor een hoop van die ettertjes de enige manier is om ze op het rechte pad te krijgen.
Maar als dan wel op de sodemieter krijgen zonder dat vader het voor ze opneemt is dat zeer snel afgelopen denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja ok maar als ze daar nu dan in zo n kamp zitten met hun matties ipv hun straat is dat dan zoveel anders? dan gaan ze het kamp wel op stelten zetten.
In mijn woonplaats is een Molukse wijk. Wat door velen als het kamp wordt aangeduid. Ik vermoedde dat het van Kampong kwam. My bad!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:03 schreef EricT het volgende:
[..]
Hmm, als men het heeft over het kamp dan heeft men het over Schattenberg of Lunetten (de kampen waar molukkers in gezet werden toen ze naar NL gehaald werden). Nog nooit gehoord dat men kampong, of beter nog negeri, afkort naar kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |