Is it safe?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:35 schreef fok_chinasub het volgende:
Een vaginale douche is veel minder geschikt hiervoor, want het volume water is veel te klein... bij een anale douce wil je tenslotte zorge dat bij het spoelen er zo veel mogelijk ontlasting van pakweg de laatste half meter van je darm meegaat. En dan nog twee keer naspeolen tot je zeer weten schoon bent.
Een versie met een aansluiting op de douchekop aansluiting van je kraan werkt veel beter...., dan kan je ook beter de tempratuur afstellen...
Mijn vriendin duwt gewoon de douchekop stevig tegen haar anus zodat er water naar binnen geduwd wordt...dan laat zij zich vollopen tot zij zich gevuld voelt.... en stapt dan op het toilet naas de douche en leegt zichzelf... Doe dit drie keer en je bent 'brandschoon' van binnen voor minimaal 3 uur...
Wel veel details zo, maar wat nuttiger dan los commentaar wat vaakt volgt op vragen
Omdat hij in het zwarte gat moet.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom die glow in de dark functie er op.
Yip, het is safe. Ik doe het al jaren met mijn vriendin en geen enkel probleem en super om zo te kunnen genieten zonder daarbij het nadeel van 'stront aan de knikker' etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:42 schreef Frank359 het volgende:
[..]
Is it safe?
Note to self: Don't use firehose.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |