FOK!forum / General Chat / Verloren minuten? Waar staat dat voor?
Quaziemaandag 4 januari 2010 @ 19:21
Weet iemand wat de verloren minuten campagne inhoudt?

Overal langs de weg en in de kranten zie ik die campagne voorbij komen.

Volgens de website Verloren Minuten, komen we er 13 Januari achter.

Iemand een idee?
Esmerallda17maandag 4 januari 2010 @ 19:23
wtf
nodisch18maandag 4 januari 2010 @ 19:23
ik wil het ook weten!
DutchieBremaandag 4 januari 2010 @ 19:23
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Quazie het volgende:
Weet iemand wat de verloren minuten campagne inhoudt?

Overal langs de weg en in de kranten zie ik die campagne voorbij komen.

Volgens de website Verloren Minuten, komen we er 13 Januari achter.

Iemand een idee?
Zal wel weer een telecom aanbieder zijn ofzo ..
#ANONIEMmaandag 4 januari 2010 @ 19:23
Ze hebben het over FOK!kers. Het is hun gelukt om jouw aandacht te trekken.

[ Bericht 6% gewijzigd door o.us op 04-01-2010 19:24:18 ]
Mr.Houdoemaandag 4 januari 2010 @ 19:24
Ik denk dit topic.. verloren minuten
stamppotmaandag 4 januari 2010 @ 19:25
2004 - Op het Terra College in Den Haag schiet de 17-jarige leerling Murat Demir conrector Hans van Wieren dood.
Zal wel iets te maken hebben met zinloos geweld ofzo.
Mr.Houdoemaandag 4 januari 2010 @ 19:27
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Zal wel weer een telecom aanbieder zijn ofzo ..
Inderdaad.. Dat je moet betalen per minuut (naar boven afgerond) enz.
Slotje
daftmemaandag 4 januari 2010 @ 19:28
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik denk dit topic.. verloren minuten
Lees je zo langzaam?
Knarfmaandag 4 januari 2010 @ 19:31
whois verwijst naar www.info.nl

1 van de bedrijven in hun portfolio is T-Mobile.
Lovebirdszondag 10 januari 2010 @ 22:56
Waarschijnlijk een mobiele telefoonaanbieder inderdaad. In de trend van, je betaalt per minuut, maar waarom niet betalen wat je verbeld?

Goeie teaser. Nu nog even zien welk reclamebureau dit bedacht heeft
Roratazondag 10 januari 2010 @ 23:17
hmm zal idd wat met belminuten te maken hebben. Is dat niet de hype tegenwoordig bij telecom aanbieders?
Morriganzondag 10 januari 2010 @ 23:18
Volgens mij heb ik het wel eens op tv gezien. Ik wist niet eens dat er een website van was.
#ANONIEMzondag 10 januari 2010 @ 23:32
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef Lovebirds het volgende:
Waarschijnlijk een mobiele telefoonaanbieder inderdaad. In de trend van, je betaalt per minuut, maar waarom niet betalen wat je verbeld?

Goeie teaser. Nu nog even zien welk reclamebureau dit bedacht heeft
En bij T-Mobile betaal je per seconde en niet per minuut, dat wordt de boodschap?
Xbox360zondag 10 januari 2010 @ 23:36
op 13 januari komt T-Mobile met nieuwe tariefen misschien dat je nu eindelijk al je bel minuten kan meenemen?
Bartazzondag 10 januari 2010 @ 23:36
Gaat over roken, elke sigaret die je rookt kost je 28 minuten van je leven...

www.28minuten.nl

Maargoed, misschien heeft dat er ook helemaal niets mee te maken, aangezien die website al in de lucht is en volgens de verloren minuten site pas de ontknoping op de 13e is...

[ Bericht 37% gewijzigd door Bartaz op 10-01-2010 23:43:00 ]
Nembrioniczondag 10 januari 2010 @ 23:41
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Quazie het volgende:
Weet iemand wat de verloren minuten campagne inhoudt?

Overal langs de weg en in de kranten zie ik die campagne voorbij komen.

Volgens de website Verloren Minuten, komen we er 13 Januari achter.

Iemand een idee?
In 8 jaar post je 6x en je komt met zo'n topic? Dit riekt naar insiderspam
Nagelschaartjezondag 10 januari 2010 @ 23:56
Volgens de Whois is de contactpersoon C.J. Braun.
De verloren minuten zijn van het tandenpoetsen, we poetsen onze tanden te lang

Serieuzer, die meneer/mevrouw hoort bij het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport,
http://almanak.overheid.nl/59599/mw._C.J._Braun_-_van_Vlijmen/

Mits dit dezelfde is natuurlijk...

edit:
Of het is deze held:
http://carlosbraun.hyves.nl/
Xbox360maandag 11 januari 2010 @ 09:56
Tadaa!!!

HeatWavemaandag 11 januari 2010 @ 10:17
Dat heet een viral, en het reclamebureau is weer goed geslaagd om je te lokken .
Skietmaandag 11 januari 2010 @ 10:22
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat heet een viral, en het reclamebureau is weer goed geslaagd om je te lokken .

Dat het een viral is heeft iedereen wel door. Het ging er natuurlijk om van wie de viral is.
HeatWavemaandag 11 januari 2010 @ 10:22
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:22 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat het een viral is heeft iedereen wel door. Het ging er natuurlijk om van wie de viral is.
Dat gun ik het bedrijf dus nooit, dus ik wil het nooit weten .
Dastanmaandag 11 januari 2010 @ 13:07
TVP voor dertien januari.
Hugo__Bossmaandag 11 januari 2010 @ 16:35
Geen 13, maar 11 januari.

Sinds vandaag is Flex en MyFaves niet meer te kiezen als tariefplan bij T-Mobile. Alle Relax abonnementen zijn aangepast, en nu vallen belminuten en smsjes binnen je bundel. Bundel is onbeperkt geldig! Dat is wel een groot voordeel, maar de prijzen zijn niet gigantisch veel veranderd
PietPossummaandag 11 januari 2010 @ 16:43
goh zou het misschien T-mobile (roze) zijn, waar je belminuten niet worden afgerond? oef-wat-ben-ik-benieuwd-zeg
ProFlamermaandag 11 januari 2010 @ 16:53
Het is van het COC! Het zijn het aantal minuten die je had kunnen gebruiken voor anale sex!
Asgardmaandag 11 januari 2010 @ 17:08
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef ProFlamer het volgende:
Het is van het COC! Het zijn het aantal minuten die je had kunnen gebruiken voor anale sex!