Proxies zijn gewoon legaal, tenzij de eigenaar van de pc niet van het bestaan van de proxy op de hoogte is.quote:
bedoelde dat ik niet geloof dat hij er op een legale manier is aangekomen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Proxies zijn gewoon legaal, tenzij de eigenaar van de pc niet van het bestaan van de proxy op de hoogte is.
Dan is levenslang bezit al helemaal niet waar te maken
Edit; ik zie nu dat 'levenslang' snel is weggehaald uit de OP.
Graag uitleg, ik wil geen botnet slachtoffers als proxy.
Dan is het makkelijker om zelf een proxy te worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef smegmanus het volgende:
Kan ik via deze proxy ook mensen oplichten enzo en dat men dan zegmaar nooit erachter komt dat ik het ben geweest?
Zoja, dan wil ik er 7.
[ afbeelding ]
Je hebt er weer lekker veel verstand vanquote:Op maandag 4 januari 2010 18:29 schreef ExtraBB het volgende:
Ok, niet levenslang maar je hoeft niet maandelijks te betalen.
Ik koop ze van een vriend uit amerika.
Ik zal vragen hoe lang ze meegaan en of ze HTTP/HTTPS en SOCKS4/SOCKS5 zijn.
Proxies zijn zeker niet illegaal.
Citaat van hem (geen zin om te vertalen):
The proxies are definitely not easily obtained, by just googling "free proxy" or anything like that. they've been selected, sieved, tested, deduplicated, to avoid 2 people getting the same proxy (for obvious reasons)
Nee, branden zal je!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef ExtraBB het volgende:
ok laat maar.
Als een mod deze thread kan sluiten?
Hij zit vast achter een proxy.quote:
Als je nou firewall had gezegd, dan had je tenminste een leuk garpje gemaaktquote:
Ja man. Good luck i''m behind 7 proxies slaat ook nergens op ik weet het.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je nou firewall had gezegd, dan had je tenminste een leuk garpje gemaakt
Volgens mij snap je het nietquote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja man. Good luck i''m behind 7 proxies slaat ook nergens op ik weet het.
Of jij denk dat ik het niet snap.quote:
Of jij denkt dat ik denk dat jij denkt...quote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Of jij denk dat ik het niet snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |