Ja, dat sowieso. Maar dan doe ik m'n best haar te helpen, stopt ze opeens over mee en is ze offlinequote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe kan een PWND-cd nou mislukken?
Nee? Ik wou je alleen maar een tip geven voor een ander forum, misschien dat het daar wel lukt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Suaners het volgende:
Zucht.
Dat stond zeker op het profiel van die andere Nynke?
Ik haat paarden.
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar dan doe ik m'n best om Camtasia te installeren zodat ik 'normaal' met 'haar' kan webcammen om haar te helpen, stopt ze opeens over mee en is ze offline![]()
Niets te danken hoor. Jan en alleman probeert je te helpen en vervolgens ga je weg zonder een bedankje?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef Suaners het volgende:
Slotje.
Inderdaad, ruim 2 pagina's wat een ondankbare usert.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niets te danken hoor. Jan en alleman probeert je te helpen en vervolgens ga je weg zonder een bedankje?
En dit gebeurt er dus als je niet oplet op school.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit gebeurd er dus als MODS niet ingrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |