Nee hoor dat was een gebbetje. Hihihi.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Suaners het volgende:
Probeer met die zwarte stift het lensje van je webcam in te kleuren.
Sure?
Nee dat is inderdaad onzinquote:Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Suaners het volgende:
Probeer met die zwarte stift het lensje van je webcam in te kleuren.
Sure?
Post anders even je MSN-adres dan voeg ik je wel toe! Kun je het ook laten zien.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Suaners het volgende:
Mijn webcam doet het wel, maar ik weet niet hoe ik er foto's mee moet maken.
Niemand lacht je uit, we zijn allemaal serieus.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef Suaners het volgende:
Jawel, maar geen USB kabel. En ga me nou niet uitlachen.
Maar hoe oud ben je nou en man of vrouw? Dan hebben we in ieder geval een inschatting wat we denken dat je wel en niet begrijpt. Snappez-vous?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Suaners het volgende:
Ik ben echt zo slecht in het bedenken of een reactie sarcastisch is of niet. Ik ben wel serieus, trouwens.
Hallo, dit is een serieus forum.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Suaners het volgende:
Ik ben echt zo slecht in het bedenken of een reactie sarcastisch is of niet. Ik ben wel serieus, trouwens.
En nu deel 1 van mijn vraag, hoe oud?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:45 schreef Suaners het volgende:
Hm, 'vrouw'.
Inderdaad. Het moeten ook hoofdletters zijn, dus P, W, N, D en niet p, w, n, d.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Heb je een foto van die CD? Kunnen wij kijken of je het goed geschreven hebt. Soms moet je het nčt ff iets anders schrijven, dan doet hij het wel. Heel vaag is dat, had ik laatst ook namelijk.
Zoals ze al zei gaat dat niet lukken. Ik denk gewoon dat het komt doordat ze een CD-R heeft gebruikt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Heb je een foto van die CD? Kunnen wij kijken of je het goed geschreven hebt. Soms moet je het nčt ff iets anders schrijven, dan doet hij het wel. Heel vaag is dat, had ik laatst ook namelijk.
quote!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:52 schreef Suaners het volgende:
Naja, ik zal het wel even via mijn webcam op MSN laten zien.
nynkebleumers@hotmail.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |