abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 16:26:09 #26
285935 Suaners
Ja, hoi dus.
pi_76402395
Ik weet even niet meer wat ik hier van moet denken. Kan iemand me even serieus helpen? Is het nou echt waar dat ik "PWND" op een CD moet schrijven?
Dit lezen is tijdverspilling. Nu je dit weet hoef je niet meer verder te lezen.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:27:23 #27
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_76402442
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Fha het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, immers zeer nuttige tips
Jouw computer start ook niet meer op ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_76402445
Ik heb een keer gehad dat een zwarte stift niet werkte, maar een rode wel. Kan ook aan de dikte hebben gelegen. Gelukkig deed m'n computer het toen weer, ik kreeg ook zo'n scherm.
pi_76402448
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Suaners het volgende:
Ik weet even niet meer wat ik hier van moet denken. Kan iemand me even serieus helpen? Is het nou echt waar dat ik "PWND" op een CD moet schrijven?
Vraag terug aan jou: man of vrouw en hoe oud?
  maandag 4 januari 2010 @ 16:28:16 #30
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_76402475
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Suaners het volgende:
Je moet niks....
pi_76402531
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef Suaners het volgende:
Ik type even over wat voor foutmelding ik krijg.

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer de computer op virussen. Verwijder nieuwe vaste schijven of vasteschijfcontollerd die u hebt geïnstalleerd. Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en adgesloten. Voer CHKSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.

Technische informatie (mogelijk in het Engels):

*** STOP 0x0000007B (0xF79EE9528, 0xc0000034, 0x00000000, 0x0000000)
waarschijnlijk een IRQL fout. Heb je onlangs iets nieuws aangesloten op je pc zoals een printer of ander usb apparaat, of heb je drivers geïnstalleerd?

Heel vervelende fout dit... je kunt proberen CHKDSK of SCANDISK uit te voeren: Dit doe je via rechter muisklik op je harde schijf '(deze computer openen) en dan EIGENSCHAPPEN -> OPTIES -> FOUTCONTROLE.

Indien je pc zichzelf uitschakelt alvorens je hierin kan komen, moet je toch even een windows cd lenen, om in msdos te komen, waar je gewoon kunt typen C:\chkdsk of c:\SCANDISK

Indien na deze controle nog steeds niets gebeurd, kun je het beste een herinstallatie doen, hiervoor heb je ook een CDtje nodig van windows of linux of whatever.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
  maandag 4 januari 2010 @ 16:31:28 #32
285935 Suaners
Ja, hoi dus.
pi_76402602
Heel vervelende fout dit... je kunt proberen CHKDSK of SCANDISK uit te voeren: Dit doe je via rechter muisklik op je harde schijf '(deze computer openen) en dan EIGENSCHAPPEN -> OPTIES -> FOUTCONTROLE.

Hoe kan ik in godsnaam in 'deze computer' komen als mijn computer niet opstart?
pi_76402668
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Suaners het volgende:

sorry hoor ik probeer je alleen maar te helpen, en ik typte eronder wat je moet doen indien het niet lukt. Maar deze stappen dien je alleen uit te voeren indien P W N D cd niet werkt... heb je dit reeds geprobeerd? met rood EN zwart?
<hr>
  maandag 4 januari 2010 @ 16:34:24 #34
282039 VanderMeulen
Mjam mjam mjam mjam, hap hap
pi_76402734
Dit moet haast wel een troll zijn.
Heeft u al een brandverzekering?
pi_76402741
Maak anders even een foto van hoe je de letters erop geschreven hebt.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:34:42 #36
285935 Suaners
Ja, hoi dus.
pi_76402749
sorry hoor ik probeer je alleen maar te helpen, en ik typte eronder wat je moet doen indien het niet lukt. Maar deze stappen dien je alleen uit te voeren indien P W N D cd niet werkt... heb je dit reeds geprobeerd? met rood EN zwart?

Sorry, het was niet bot bedoeld.

Ik heb het geprobeerd met zwart, maar nu lukt het nog steeds niet. Een rode stift heb ik niet.
pi_76402754
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Suaners het volgende:

hij heeft niet goed gelezen. sowieso probeer eerst de rode en/of zwarte stift.
pi_76402776
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef Suaners het volgende:

Ik heb het geprobeerd met zwart, maar nu lukt het nog steeds niet. Een rode stift heb ik niet.
dan moet je een ijzeren kleerhanger pakken, en deze aan de achterkant in de ventilator duwen, en goed vasthouden en de pc aanzetten.
<hr>
  maandag 4 januari 2010 @ 16:35:51 #39
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_76402788
quote:

Je hebt toch niet in comic sans-achtige letters geschreven he?
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_76402794
quote:

Wel aan de onderkant van de disk he? Anders kan je lezer het niet lezen.
Maak inderdaad eens een foto.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:36:14 #41
282039 VanderMeulen
Mjam mjam mjam mjam, hap hap
pi_76402803
quote:
Wel met hoofdletters? En niet aan elkaar?
Heeft u al een brandverzekering?
  maandag 4 januari 2010 @ 16:36:25 #42
285935 Suaners
Ja, hoi dus.
pi_76402810

Mijn webcam doet het wel, maar ik weet niet hoe ik er foto's mee moet maken. Er is nergens een programma voor de installatie van mijn webcam op mijn laptop, want er kan geen CD in. Als ik op het knopje boven bovenop mijn webcam druk gebeurt er ook niks. Dus helaas.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:36:31 #43
100845 JhonnyEnglish
Alshetmaargeilismagalles
pi_76402816
geweldig.. nuttige tips..

was mij laatst ook gelukt met de PWND CD

wel raar dat ie het nog niet doet TS..
je doet toch iets verkeerd denk ik
Wie niet gek = moet slim zijn
pi_76402827
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dan moet je een ijzeren kleerhanger pakken, en deze aan de achterkant in de ventilator duwen, en goed vasthouden en de pc aanzetten.
Eeh... ben jij wel helemaal lekker ???

Hij heeft het hier over het opstarten van windows, niet over het kraken van wachtwoorden!!! .
pi_76402861
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Suaners het volgende:

Mijn webcam doet het wel, maar ik weet niet hoe ik er foto's mee moet maken. Er is nergens een programma voor de installatie van mijn webcam op mijn laptop, want er kan geen CD in. Als ik op het knopje boven bovenop mijn webcam druk gebeurt er ook niks. Dus helaas.
Heb je geen telefoon met camera?
pi_76402876
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef GroetenUitBrabant het volgende:

[..]

Eeh... ben jij wel helemaal lekker ???

Hij heeft het hier over het opstarten van windows, niet over het kraken van wachtwoorden!!! .
ow ja sorry, kleerhanger werkt alleen als hij zijn admin wachtwoord kwijt is.
<hr>
pi_76402877
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Suaners het volgende:

Probeer met die zwarte stift het lensje van je webcam in te kleuren.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:38:11 #48
285935 Suaners
Ja, hoi dus.
pi_76402897
Ik heb het los geschreven en aan de onderkant.
  maandag 4 januari 2010 @ 16:38:52 #49
285935 Suaners
Ja, hoi dus.
pi_76402925
Probeer met die zwarte stift het lensje van je webcam in te kleuren.

Sure?
pi_76402927
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Suaners het volgende:
Ik heb het los geschreven en aan de onderkant.
dan zou het moeten werken, of heb je het tegen de groeven in geschreven, dan werkt het niet natuurlijk
<hr>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')