Jouw computer start ook niet meer opquote:Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Fha het volgende:
Hier moet ik gepost hebben, immers zeer nuttige tips
Vraag terug aan jou: man of vrouw en hoe oud?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Suaners het volgende:
Ik weet even niet meer wat ik hier van moet denken. Kan iemand me even serieus helpen? Is het nou echt waar dat ik "PWND" op een CD moet schrijven?
Je moet niks....quote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef Suaners het volgende:
Ik weet even niet meer wat ik hier van moet denken. Kan iemand me even serieus helpen? Is het nou echt waar dat ik "PWND" op een CD moet schrijven?
waarschijnlijk een IRQL fout. Heb je onlangs iets nieuws aangesloten op je pc zoals een printer of ander usb apparaat, of heb je drivers geïnstalleerd?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef Suaners het volgende:
Ik type even over wat voor foutmelding ik krijg.
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer de computer op virussen. Verwijder nieuwe vaste schijven of vasteschijfcontollerd die u hebt geïnstalleerd. Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en adgesloten. Voer CHKSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technische informatie (mogelijk in het Engels):
*** STOP 0x0000007B (0xF79EE9528, 0xc0000034, 0x00000000, 0x0000000)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
sorry hoor ik probeer je alleen maar te helpen, en ik typte eronder wat je moet doen indien het niet lukt. Maar deze stappen dien je alleen uit te voeren indien P W N D cd niet werkt... heb je dit reeds geprobeerd? met rood EN zwart?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Suaners het volgende:
Heel vervelende fout dit... je kunt proberen CHKDSK of SCANDISK uit te voeren: Dit doe je via rechter muisklik op je harde schijf '(deze computer openen) en dan EIGENSCHAPPEN -> OPTIES -> FOUTCONTROLE.
Hoe kan ik in godsnaam in 'deze computer' komen als mijn computer niet opstart?
hij heeft niet goed gelezen. sowieso probeer eerst de rode en/of zwarte stift.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Suaners het volgende:
Heel vervelende fout dit... je kunt proberen CHKDSK of SCANDISK uit te voeren: Dit doe je via rechter muisklik op je harde schijf '(deze computer openen) en dan EIGENSCHAPPEN -> OPTIES -> FOUTCONTROLE.
Hoe kan ik in godsnaam in 'deze computer' komen als mijn computer niet opstart?
dan moet je een ijzeren kleerhanger pakken, en deze aan de achterkant in de ventilator duwen, en goed vasthouden en de pc aanzetten.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef Suaners het volgende:
sorry hoor ik probeer je alleen maar te helpen, en ik typte eronder wat je moet doen indien het niet lukt. Maar deze stappen dien je alleen uit te voeren indien P W N D cd niet werkt... heb je dit reeds geprobeerd? met rood EN zwart?
Sorry, het was niet bot bedoeld.
Ik heb het geprobeerd met zwart, maar nu lukt het nog steeds niet. Een rode stift heb ik niet.
Je hebt toch niet in comic sans-achtige letters geschreven he?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef Suaners het volgende:
sorry hoor ik probeer je alleen maar te helpen, en ik typte eronder wat je moet doen indien het niet lukt. Maar deze stappen dien je alleen uit te voeren indien P W N D cd niet werkt... heb je dit reeds geprobeerd? met rood EN zwart?
Ik heb het geprobeerd met zwart, maar nu lukt het nog steeds niet. Een rode stift heb ik niet.
Wel aan de onderkant van de disk he? Anders kan je lezer het niet lezen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef Suaners het volgende:
Wel met hoofdletters? En niet aan elkaar?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef Suaners het volgende:
Eeh... ben jij wel helemaal lekkerquote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dan moet je een ijzeren kleerhanger pakken, en deze aan de achterkant in de ventilator duwen, en goed vasthouden en de pc aanzetten.
Heb je geen telefoon met camera?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Suaners het volgende:
Maak anders even een foto van hoe je de letters erop geschreven hebt.
Mijn webcam doet het wel, maar ik weet niet hoe ik er foto's mee moet maken. Er is nergens een programma voor de installatie van mijn webcam op mijn laptop, want er kan geen CD in. Als ik op het knopje boven bovenop mijn webcam druk gebeurt er ook niks. Dus helaas.
ow ja sorry, kleerhanger werkt alleen als hij zijn admin wachtwoord kwijt is.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Eeh... ben jij wel helemaal lekker???
Hij heeft het hier over het opstarten van windows, niet over het kraken van wachtwoorden!!!.
Probeer met die zwarte stift het lensje van je webcam in te kleuren.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef Suaners het volgende:
Maak anders even een foto van hoe je de letters erop geschreven hebt.
Mijn webcam doet het wel, maar ik weet niet hoe ik er foto's mee moet maken. Er is nergens een programma voor de installatie van mijn webcam op mijn laptop, want er kan geen CD in. Als ik op het knopje boven bovenop mijn webcam druk gebeurt er ook niks. Dus helaas.
dan zou het moeten werken, of heb je het tegen de groeven in geschreven, dan werkt het niet natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Suaners het volgende:
Ik heb het los geschreven en aan de onderkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |