abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76399730
Ik heb laatst een documentaire gezien over de NWO (nieuwe wereld orde).

Van informatie van die documentaire ben ik ook echt wakker geworden
ik ben zelf op internet gaan zoeken en ik heb het er met vrienden en andere mensen over gehad.
Sommige mensen willen er niks van weten en doen alsof het niks is,
maar ook veel mensen zijn erg serieus mee bezig en ik dus ook.
ik wou graag even aandacht voor dit namelijk de Nieuwe Wereld Orde

En alle regeringen zijn corrupt, er is iets wat helemaal niemand weet en dat word besproken tussen alle wereldleiders.

er zijn een of andere plannen gemaakt die bush heeft getekend. De familie Bush en de meeste presidenten van Amerika zijn lid van Illuminati
ook Obama.

google New World Order
kijk die documentaire:: Wake Up Call
het gaat over o.a De geschiedenis van de Amerikaanse Presidenten
Waar het geld vandaan komt
De Bilderberg Groep
Wie de oorlogen heeft gefinancieerd
Hitler
NWO
De onderhuidse RFID Chip
Al-qaida, Terrorisiten
Obama
en nog meer..

En doe een klein beetje onderzoek
Want ik denk dat er Meschien, waarschijnlijk een 3de Wereld Oorlog voor de deur staat.

Dit alles heeft een hele grote geschiedenis,
het begint al vanaf de egyptenaren tijd, en vanaf slavernij
meschien zul je zelfs begrijpen waarom slavernij is afgeschaft.

en waarom er oorlog is.
als je deze informatie over NWO, Regeringen over de hele wereld, de slavernij, religie, en het belangrijkste Illuminati onderzoekt op internet en youtube filmpjes van 3jaar terug tot nu toe ziet over de NWO kom je een hoop te weten.

het zijn allemaal Nazi gasten die aan de top van de wereld staan, hun de Illuminati Beheersen de wereld en mensheid

De Nieuwe Wereld Orde moet echt serieus worden genomen. Niemand Echt niemand geeft hier aandacht aan. je hoort er niks over in de media.

De NWO betekent: 1 NIET democratisch wereld
1 Wereld religie
Iedereen krijgt een onderhuidse RFID-chip, (googlen)
en de 3de wereld oorlog
ze willen de wereld bevolking terug brengen naar 10 procent.
Mensen moeten hiervan bewust worden
ik vraag alleen een beetje hulp want hoe moet je nou mensen bewust hiervan maken??

Alstublieft negeer dit niet.
het is overduidelijk waar ze mee bezig zijn

de crisis is verzonnen omdat er oorlog moet komen

na de oorlog hebben ze de 'mens' zwaar gekleineerd
dus moet er een nieuwe orde komen

voor ww1 en ww2 was er crisis
de wereld oorlogen zijn gefinacieerd door maar 1 bank

Geld = Macht
Geld = ook Papier

als we geld tekort komen maak dan nog een machine, geld is een overlevingsmiddel geworden, het werkt niet meer, mensen worden wakker

hopelijk heb ik deze moeite niet voor niets genomen en hopelijk wordt dit serieus genomen
ik zal sowieso moeite blijven doen om de NWO bekender te maken bij de mensen

het is belangrijk voor ieders toekomst op deze wereld

[ Bericht 0% gewijzigd door Trangaman op 04-01-2010 15:23:33 ]
pi_76399816
Ik denk
en ik neem aan hoor dat dat wel bekend is hier
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  maandag 4 januari 2010 @ 15:15:40 #3
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76399817
Meschien moet je niet alles geloven wat je op het internet leest. Maar toch bedankt voor de moeite om ons 'aware' te maken. Dat je nog maar veel zieltjes mag weten te winnen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76399856
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef Ryon het volgende:
Meschien moet je niet alles geloven wat je op het internet leest. Maar toch bedankt voor de moeite om ons 'aware' te maken. Dat je nog maar veel zieltjes mag weten te winnen.
Als je alles geloofd wat ze op internet zeggen word je gek
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  maandag 4 januari 2010 @ 15:18:59 #5
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_76399946
je moet ook niet alles geloven wat op internet staat.

er staat ook op dat god de wereld heeft geschapen maar we weten allemaal dat het spagettiemonster dit gedaan heeft..

je bent 1 van de 7 miljard op deze aarde. het loopt toch zoals het moet lopen en daar zal een foktopic weinig aan veranderen
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_76400046
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Matty___ het volgende:
je bent 1 van de 7 miljard op deze aarde. het loopt toch zoals het moet lopen en daar zal een foktopic weinig aan veranderen
One man can make a difference.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:25:18 #7
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76400149
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Als je alles geloofd wat ze op internet zeggen word je gek
Dit dus. Dat kon je onder andere een maandje of wat terug nog zien. Al die hysterische huilebalken die hele complotten en besmettingen gingen linken aan de Mexicaanse griep en de uitspraken van een Bilderberger dat 2/3 van de wereld moest verdwijnen.

"Er ziten nano's in!"
"Van IBM! Die de nazi's hebben geholpen tijdens WO II voor volkstellingen"
"De griep is een hoax waar de media aan meewerkt!"

Je zou er ook nog eens dood aan gaan (hahaha, van de meeste medicijnen kun je ook gewoon doodgaan, zonder enige vorm van interfentie als je allergisch bent voor bepaalde stoffen)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_76401162
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dit dus. Dat kon je onder andere een maandje of wat terug nog zien. Al die hysterische huilebalken die hele complotten en besmettingen gingen linken aan de Mexicaanse griep en de uitspraken van een Bilderberger dat 2/3 van de wereld moest verdwijnen.

"Er ziten nano's in!"
"Van IBM! Die de nazi's hebben geholpen tijdens WO II voor volkstellingen"
"De griep is een hoax waar de media aan meewerkt!"

Je zou er ook nog eens dood aan gaan (hahaha, van de meeste medicijnen kun je ook gewoon doodgaan, zonder enige vorm van interfentie als je allergisch bent voor bepaalde stoffen)
PRECIES

LUISTER GOED

Het is de REGERING DIE DE MEDIA IN CONTROLLE HEBBEN alles wat er in het nieuws komt wordt door de regering bekend gemaakt

bijv. een nieuwe wet word ingevoerd. jij krijgt dat te horen via RTL Nieuws of postbus 51 en jij hoort je er maar aan te houden

TV is de nieuwe soort van Propaganda, tegen islam, terrosime ( de onzichtbare vijhand, die is overal ter wereld zogenaamd)

de wereld leiders komen allemaal een keer bijeen om iets te bespreken maar wat dat weet niemand bent u niet nieuwsgierig???

all die wereld leiders , LEIDEN ONS, hun bepalen ons, ons leven, hoe we moeten leven, en wat we moeten doen om te kunnen leven!! denk daar maar over na
alles gaat om geld, terwijl we alles hebben, maar als jij geen geld hebt kan jij nix doen, je kan niet eten, niet wonen helemaal nix
dan kom je opstraat te staan en iedereen heeft schijt aan je

GELD = MACHT
GELD = ook PAPIER

waarom zou er een sowiezo een crisis zijn?? heb je je dat afgevraagd
geld is papier, als je te kort komt maak je toch meer? een extra machine
maar neeeee
dat doen ze niet
geld is er om de mens te onderdrukken, ze willen macht over je hebben en dat kan alleen op deze manier met geld (papier, boomschors)

EN JAAA We kunnen er als mens wel wat aan doen om dit tegen te gaan
door met elkaar erover te praten en gewoon bewust te worden van alles

het is een fantasie wereld waarin we leven
  maandag 4 januari 2010 @ 15:55:09 #9
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76401275
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Trangaman het volgende:

[..]

PRECIES

LUISTER GOED

Het is de REGERING DIE DE MEDIA IN CONTROLLE HEBBEN alles wat er in het nieuws komt wordt door de regering bekend gemaakt

bijv. een nieuwe wet word ingevoerd. jij krijgt dat te horen via RTL Nieuws of postbus 51 en jij hoort je er maar aan te houden

TV is de nieuwe soort van Propaganda, tegen islam, terrosime ( de onzichtbare vijhand, die is overal ter wereld zogenaamd)

de wereld leiders komen allemaal een keer bijeen om iets te bespreken maar wat dat weet niemand bent u niet nieuwsgierig???

all die wereld leiders , LEIDEN ONS, hun bepalen ons, ons leven, hoe we moeten leven, en wat we moeten doen om te kunnen leven!! denk daar maar over na
alles gaat om geld, terwijl we alles hebben, maar als jij geen geld hebt kan jij nix doen, je kan niet eten, niet wonen helemaal nix
dan kom je opstraat te staan en iedereen heeft schijt aan je

GELD = MACHT
GELD = ook PAPIER

waarom zou er een sowiezo een crisis zijn?? heb je je dat afgevraagd
geld is papier, als je te kort komt maak je toch meer? een extra machine
maar neeeee
dat doen ze niet
geld is er om de mens te onderdrukken, ze willen macht over je hebben en dat kan alleen op deze manier met geld (papier, boomschors)

EN JAAA We kunnen er als mens wel wat aan doen om dit tegen te gaan
door met elkaar erover te praten en gewoon bewust te worden van alles

het is een fantasie wereld waarin we leven
Oke, ik ben bewust geworden. Wat nu? Heb ik nu toestemming om het SBS hoofdkantoor in de fik te steken?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 4 januari 2010 @ 16:03:21 #10
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76401578
en dan nog iets

ALLE WERELD OORLOGEN ZIJN GEFINANCIEERD DOOR DE ZELFDE BANK

er is maar 1 plaats waar het geld vandaan komt, en er is maar 1 plaats waar het geld terug gaat

vlakvoor elke oorlog zijn er crisisse geweest

de wereld leiders willen hiermee de mensen voorbereiden op iets erg of wat dan ook

de fenoneem 2012 het zogenaamde einde van de wereld is ook door iemand verzonne ofniet?
2012 is dag waarop de wereld niet vergaat, maar de mensheid zal vergaan.

ze willen iedereen voorbereiden mentaal op iets groots

geloof mij nou maar ik heb m'n huiswerk gedaan

AL QAIDA BESTAAT AL SINDS de 16e of de 17e eeuw

het gaat zooo diep tot in het verleden van de egyptenaren

weet waar je vandaan komt
Mijn Over over over over over over over over over grootvaders,moeders waren slaven!!
Slaven werden verkocht voor 300 gulden

Illuminati

# 1862: The first one-dollar bill was issued as a Legal Tender Note (United States Note) with a portrait of Salmon P. Chase, the Secretary of the Treasury under President Abraham Lincoln.[3]
http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_one-dollar_billin

IN 1863 Schafde Abraham lincoln de slavernij af waarom???
pi_76401821
Ik voel een tweede lambiekje opkomen
  maandag 4 januari 2010 @ 16:14:31 #12
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76401978
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef Ryon het volgende:

[..]

Oke, ik ben bewust geworden. Wat nu? Heb ik nu toestemming om het SBS hoofdkantoor in de fik te steken?
Wat nu???

het is aan jou om anderen ook bewust te maken juist omdat er in het nieuws en op tv niet over NWO wordt gepraat
terwijl die plannen er wel liggen

KIJK OP YOUTUBE DE DOCUMANTAIRE::: WAKE UP CALL
en doe zelf een klein onderzoek

je zal egt wakker worden

je hebt geen toestemming om iets in de fik te steken..

je hebt wel de toestemming om je mening te geven, en om vragen te stellen

om te beginnen eerst deze vraag:

Waarom mogen we niet weten wat alle wereldleiders met elkaar bespreken?
ze houden zeker iets geheim
ga naar rtl boulevard . nl

en typ bij zoeken : Bilderberg in ze hebben er een uitzending over gdaan

geloof je dat wel??

pik jij dat, dat je 't niet mag weten?
blijkbaar wel

De 13 Rijkste Families op aarde, beheersen de wereld en jou!

Belangrijke namen: Bilderberg, Rockefella, Illuminati, NWO, Obama, Hitler

ONDERZOEK HET, HET IS MESCHIEN een HALF UURTJE LEZEN, HALF UURTJE FILMPJES KIJKEN OP YOUTUBE

en verglijk het met religeuse verhalen,

ook jij kan het AL ZIENDE OOG krijgen
  maandag 4 januari 2010 @ 16:22:41 #13
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76402253
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef peristilius het volgende:
Misschien moet je wat minder blowen!
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.

ga maar hard werken en leren voor een hongerloontje dat se jou aandbieden en dat je niet eens alles voor je zelf verdient
maar meer dan helft moet uitgeven aan de belasting, verplichte rekeningen, huur,

al dat deze systeem is opgezet het kan anders!!

vroeger leefde de mensen in hunnebedden enzo

denk nuchter na
pi_76402372
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Trangaman het volgende:

[..]

meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.

ga maar hard werken en leren voor een hongerloontje dat se jou aandbieden en dat je niet eens alles voor je zelf verdient
maar meer dan helft moet uitgeven aan de belasting, verplichte rekeningen, huur,

denk nuchter na
Dus nadat je een documantaire heb gezien weet jij alle feiten ?
En jij had nu nog liever in een '' hunnebed'' gewoont?
Denk jij maar is nuchter naar TS
  maandag 4 januari 2010 @ 16:28:46 #15
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76402502
vraag je je nooit af waarom er wetten zijn?
of waarom we wereldleiders hebben?

waarom heeft de mens geld?

wie heeft de slaven voor het eerst slaven gemaakt?
waarom verbiedt de egyptische overheid te onderzoeken wat er in die geheime kamers zitten?

waar werken we echt voor?

het is allemaal nazi gedoe
Prins Bernard is een duitser , in de bush familie zit duits bloed,
er is gewoon iets aan de hand

waarom zouden ze sowieso een documantaire maken hierover en over de geschiedenis?
alles allles en alles heeft een reden
  maandag 4 januari 2010 @ 16:30:56 #16
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76402579
Het ligt er maar net aan HOE je ´kijkt´ naar bepaalde gebeurtenissen,woorden,beelden enz...(of niet, OOG)
dit noem ik ´blind´ creeren zonder DOEL,een ander ´ontberen´ MET doel...
Lees je het wel of lees je het niet...Geloof je het wel of geloof je het niet...en wie bepaald dat je erover mag oordelen...niemand?...geloof dat maar NIET...de ´onzichtbare´ deel van de mensen bepaald...niet JIJ al individu...want zodra je dat doet...word je HARD afgestraft...
ARGU-S-OOG...
ARGU(ment)S(ysteem)OO(rlo)G...(ment)O(rlo)OG - mentor loog oog...
(ysteem) - You STill the sEEM
remember that...nadruk op ST-ILL...
waar heb ik dat ´oog´ en dit systeem eerder gezien???inzicht??Nee, gewoon een ´gehacked´ UMTS computer systeem die je draait ´richting´ de mensen die het niet zien...Psycho-Games en manipulatie...simpel..Ook HIER...
je bent hier ´ZIELTJES´ aan het ´recurteren´,(L)OOG...denk je echt dat JIJ uit jezelf hier PRAAT???
denk eens na...je werkt hier met ´precies´ het zelfde systeem,alleen met een andere ´concept´...
kijk eens richting Kerklui...met de nadruk op
LUI en STE(R)REN...luisteren en UFO´s?
herhaling herhaling herhaling...
help je mee of kraak je alles af...dat is mijn vraag aan jou, de lezer hier...het draait om ´plezier´ daar en ook hier...want de mensheid is een ´systeem´...DNA blauwdruk, zoek dat maar eens op...dan kom je er zo op...
Blijf lekker jezelf...dat is mijn motto...
  maandag 4 januari 2010 @ 16:31:30 #17
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76402603
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Dus nadat je een documantaire heb gezien weet jij alle feiten ?
En jij had nu nog liever in een '' hunnebed'' gewoont?
Denk jij maar is nuchter naar TS
begrijp je niet wat ik probeer te zeggen
in plaats van dat je gaat onderzoeken kom je mij vragen

ik heb die docomentaire gezien, en nadat ik die heb gezien heb k zelf onderzoek gedaan
zou jij ook moeten doen
ik geef 't alleen door. doe onderzoek naar de koninklijke families

en ik heb die docu niet gemaakt, ze zijn er ook in het nederlands

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 04-01-2010 17:01:46 ]
pi_76402700
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Trangaman het volgende:

[Knip]

begrijp je niet wat ik probeer te zeggen
in plaats van dat je gaat onderzoeken kom je mij vragen

ik heb die docomentaire gezien, en nadat ik die heb gezien heb k zelf onderzoek gedaan
zou jij ook moeten doen
Waarom ga je meteen zo reageren als iemand een andere mening heb dan jou?
Kan je het niet hebben dat mensen een eigen mening hebben?

En ja ik heb me er zelf ook in verdiept al een hele tijd terug
ik heb ook docu's gezien en me eigen research gedaan.

Maar je moet je niet zo laten opfokken door wat er allemaal op internet gezegd word.
Want de meeste mensen zijn sensatie zoekers.
En wat er gebeurd gebeurd er. En daar kunnen wij niet al teveel aan doen

En je moet niet zeggen dat ik dom ben.
Want ik ben een stuk intelligenter dan jij denkt

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 04-01-2010 17:02:22 ]
pi_76402840
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Trangaman het volgende:

[..]

denk nuchter na
Mwoah, ik heb wel genoeg geblowd in mijn leven, de lol is er nu wel een beetje vanaf. En ik probeer echt niet te doen alsof ik alles weet, vind zelf ook dat het best gezond is om een beetje kritisch naar dingen te kijken, maar blind alle complot theorieën gaan volgen getuigt ook niet echt van heel veel inzicht in de wereld.

En hard moeten werken voor een hongerloontje? Ik weet niet hoor, maar ik heb alles wat mijn hartje begeerd en hoef er echt mijn rug niet voor te breken. Iets wat je van het overgrote deel van de wereldbevolking niet kan zeggen. Dat wij een sociale samenleving hebben en dus belasting moeten betalen is helemaal zo slecht niet, of word je liever aan je lot overgelaten als het een keer tegenzit?

Natuurlijk zijn er een hele hoop dingen die heel erg fout zijn in deze wereld, maar die worden niet allemaal veroorzaakt door een select groepje mensen dat aan de touwtjes trekt. Ik ben zelf ook van mening dat het de verkeerde kant op gaat met de hele consumptie maatschappij en ongeremde groei, maar dat betekent niet dat ik maar een beetje boemannen ga lopen aanwijzen, uiteindelijk zijn we er allemaal onderdeel van.

Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 4 januari 2010 @ 16:38:04 #20
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76402888
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:33 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Waarom ga je meteen zo reageren als iemand een andere mening heb dan jou?
Kan je het niet hebben dat mensen een eigen mening hebben?

En ja ik heb me er zelf ook in verdiept al een hele tijd terug
ik heb ook docu's gezien en me eigen research gedaan.

Maar je moet je niet zo laten opfokken door wat er allemaal op internet gezegd word.
Want de meeste mensen zijn sensatie zoekers.
En wat er gebeurd gebeurd er. En daar kunnen wij niet al teveel aan doen

En je moet niet zeggen dat ik dom ben.
Want ik ben een stuk intelligenter dan jij denkt
tuurlijk wel maar jij maakt gewoon domme opmerkingen
en niet wat gebeurd gebeurd er
wat ben iji??
telt jou stem niet??
telt jou mening niet of ben je gewoon bang voor de waarheid?

als er iets verkeerds gebeurd moet je ingrijpen

maar laat me je 1 ding vragen

zou je niet willen weten wat de bilderbergers en de rest bespreken?
pi_76403056
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Trangaman het volgende:

[..]

tuurlijk wel maar jij maakt gewoon domme opmerkingen
en niet wat gebeurd gebeurd er
wat ben iji??
telt jou stem niet??
telt jou mening niet of ben je gewoon bang voor de waarheid?

als er iets verkeerds gebeurd moet je ingrijpen

maar laat me je 1 ding vragen

zou je niet willen weten wat de bilderbergers en de rest bespreken?
Als je nog wat meer research doet dan weet je ongeveer wel waar ze het over hebben.
En nee ik ben niet bang voor de waarheid.
Maar aan de waarheid kun je niet buigen.
En dat is wat de mensen wel aan het doen zijn op het internet.

Van een mug word er een olifant gemaakt en dat is algemeen bekend.

Ik zou je er in iedergeval niet teveel druk om maken.
Want dat word je helemaal gek op een gegeven moment.
En je moet niet alles geloven wat ze zeggen.
Want als je op een gegeven moment zo ver gaat dat je het nieuws niet meer geloofd
en dat dat allemaal leugens zijn
en je continue achter je computer op nibiru zit
dan heb je een hele andere opvatting van wat de waarheid wel is en wat niet
quote:
Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers
Klopt
pi_76403061
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Trangaman het volgende:
vraag je je nooit af waarom er wetten zijn?
of waarom we wereldleiders hebben?

waarom heeft de mens geld?

wie heeft de slaven voor het eerst slaven gemaakt?
waarom verbiedt de egyptische overheid te onderzoeken wat er in die geheime kamers zitten?

waar werken we echt voor?

het is allemaal nazi gedoe
Prins Bernard is een duitser , in de bush familie zit duits bloed,
er is gewoon iets aan de hand

waarom zouden ze sowieso een documantaire maken hierover en over de geschiedenis?
alles allles en alles heeft een reden
- Wetten zijn er zodat je (meestal) over straat kunt lopen zonder beroofd, verkracht of vermoord te worden.
- Wereldleiders zijn er omdat alle kuddedieren leiders nodig hebben, mensen dus ook.
- Geld bleek op een gegeven moment nou eenmaal handiger te zijn dan ruilhandel.
- Slavernij bestaat al ontzettend lang, geen idee wie ermee begonnen is.

De rest kan ik zo snel niet beantwoorden, maar zo raar is het allemaal toch niet?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_76403331
Mensen die geen vat krijgen op een complexe, dynamische wereld. Tsja, dan ga je in allerlei gekke complotverhaaltjes geloven om zaken in een begrijpbaar kader te kunnen plaatsen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 4 januari 2010 @ 16:49:20 #24
285924 Trangaman
Wake up Call
pi_76403391
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef peristilius het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb wel genoeg geblowd in mijn leven, de lol is er nu wel een beetje vanaf. En ik probeer echt niet te doen alsof ik alles weet, vind zelf ook dat het best gezond is om een beetje kritisch naar dingen te kijken, maar blind alle complot theorieën gaan volgen getuigt ook niet echt van heel veel inzicht in de wereld.

En hard moeten werken voor een hongerloontje? Ik weet niet hoor, maar ik heb alles wat mijn hartje begeerd en hoef er echt mijn rug niet voor te breken. Iets wat je van het overgrote deel van de wereldbevolking niet kan zeggen. Dat wij een sociale samenleving hebben en dus belasting moeten betalen is helemaal zo slecht niet, of word je liever aan je lot overgelaten als het een keer tegenzit?

Natuurlijk zijn er een hele hoop dingen die heel erg fout zijn in deze wereld, maar die worden niet allemaal veroorzaakt door een select groepje mensen dat aan de touwtjes trekt. Ik ben zelf ook van mening dat het de verkeerde kant op gaat met de hele consumptie maatschappij en ongeremde groei, maar dat betekent niet dat ik maar een beetje boemannen ga lopen aanwijzen, uiteindelijk zijn we er allemaal onderdeel van.

Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers.
het intreseerd me niet wat hunnebedde ware het gaat om het principe
je denkt gewoon niet helder genoeg na
en tuurlijk wordt alles WEL veroorzaakt door de mensen die aan de touwtjes trekken

zal ik anders slavernij naar voren halen?

dit gaat heel erg diep en als je niet wijd genoeg kijkt, kijk j verkeerd,, jij vindt alles maar goed omdat alles goed gaat..
w8 maar als jij en je kinderen of je kleinkinderen straks met een chip onder de huid rondlopen
en waneer jij niet doet wat willen dat je doet schakelen ze je chip uit

ik wil weten wat er in het geheim door alle wereldleiders word besproken
we hebben recht om dat te weten
pi_76403482
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Trangaman het volgende:

[..]

het intreseerd me niet wat hunnebedde ware het gaat om het principe
je denkt gewoon niet helder genoeg na
en tuurlijk wordt alles WEL veroorzaakt door de mensen die aan de touwtjes trekken

zal ik anders slavernij naar voren halen?

dit gaat heel erg diep en als je niet wijd genoeg kijkt, kijk j verkeerd,, jij vindt alles maar goed omdat alles goed gaat..
w8 maar als jij en je kinderen of je kleinkinderen straks met een chip onder de huid rondlopen
en waneer jij niet doet wat willen dat je doet schakelen ze je chip uit

ik wil weten wat er in het geheim door alle wereldleiders word besproken
we hebben recht om dat te weten
Koop sluipschutter uitrusting en vermoord een Rockefeller/Rothschild.
Op dit forum zal je weinig open-minded mensen aan treffen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')