Als je alles geloofd wat ze op internet zeggen word je gekquote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef Ryon het volgende:
Meschien moet je niet alles geloven wat je op het internet leest. Maar toch bedankt voor de moeite om ons 'aware' te maken. Dat je nog maar veel zieltjes mag weten te winnen.
One man can make a difference.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Matty___ het volgende:
je bent 1 van de 7 miljard op deze aarde. het loopt toch zoals het moet lopen en daar zal een foktopic weinig aan veranderen
Dit dus. Dat kon je onder andere een maandje of wat terug nog zien. Al die hysterische huilebalken die hele complotten en besmettingen gingen linken aan de Mexicaanse griep en de uitspraken van een Bilderberger dat 2/3 van de wereld moest verdwijnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als je alles geloofd wat ze op internet zeggen word je gek
PRECIESquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Dat kon je onder andere een maandje of wat terug nog zien. Al die hysterische huilebalken die hele complotten en besmettingen gingen linken aan de Mexicaanse griep en de uitspraken van een Bilderberger dat 2/3 van de wereld moest verdwijnen.
"Er ziten nano's in!"
"Van IBM! Die de nazi's hebben geholpen tijdens WO II voor volkstellingen"
"De griep is een hoax waar de media aan meewerkt!"
Je zou er ook nog eens dood aan gaan (hahaha, van de meeste medicijnen kun je ook gewoon doodgaan, zonder enige vorm van interfentie als je allergisch bent voor bepaalde stoffen)
Oke, ik ben bewust geworden. Wat nu? Heb ik nu toestemming om het SBS hoofdkantoor in de fik te steken?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Trangaman het volgende:
[..]
PRECIES
LUISTER GOED
Het is de REGERING DIE DE MEDIA IN CONTROLLE HEBBEN alles wat er in het nieuws komt wordt door de regering bekend gemaakt
bijv. een nieuwe wet word ingevoerd. jij krijgt dat te horen via RTL Nieuws of postbus 51 en jij hoort je er maar aan te houden
TV is de nieuwe soort van Propaganda, tegen islam, terrosime ( de onzichtbare vijhand, die is overal ter wereld zogenaamd)
de wereld leiders komen allemaal een keer bijeen om iets te bespreken maar wat dat weet niemand bent u niet nieuwsgierig???
all die wereld leiders , LEIDEN ONS, hun bepalen ons, ons leven, hoe we moeten leven, en wat we moeten doen om te kunnen leven!! denk daar maar over na
alles gaat om geld, terwijl we alles hebben, maar als jij geen geld hebt kan jij nix doen, je kan niet eten, niet wonen helemaal nix
dan kom je opstraat te staan en iedereen heeft schijt aan je
GELD = MACHT
GELD = ook PAPIER
waarom zou er een sowiezo een crisis zijn?? heb je je dat afgevraagd
geld is papier, als je te kort komt maak je toch meer? een extra machine
maar neeeee
dat doen ze niet
geld is er om de mens te onderdrukken, ze willen macht over je hebben en dat kan alleen op deze manier met geld (papier, boomschors)
EN JAAA We kunnen er als mens wel wat aan doen om dit tegen te gaan
door met elkaar erover te praten en gewoon bewust te worden van alles
het is een fantasie wereld waarin we leven
Wat nu???quote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oke, ik ben bewust geworden. Wat nu? Heb ik nu toestemming om het SBS hoofdkantoor in de fik te steken?
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef peristilius het volgende:
Misschien moet je wat minder blowen!
Dus nadat je een documantaire heb gezien weet jij alle feitenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Trangaman het volgende:
[..]
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.
ga maar hard werken en leren voor een hongerloontje dat se jou aandbieden en dat je niet eens alles voor je zelf verdient
maar meer dan helft moet uitgeven aan de belasting, verplichte rekeningen, huur,
al dat deze systeem is opgezet het kan anders!!
vroeger leefde de mensen in hunnebedden enzo
denk nuchter na
begrijp je niet wat ik probeer te zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dus nadat je een documantaire heb gezien weet jij alle feiten?
En jij had nu nog liever in een '' hunnebed'' gewoont?
Denk jij maar is nuchter naar TS
Waarom ga je meteen zo reageren als iemand een andere mening heb dan jou?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef Trangaman het volgende:
[Knip]
begrijp je niet wat ik probeer te zeggen
in plaats van dat je gaat onderzoeken kom je mij vragen
ik heb die docomentaire gezien, en nadat ik die heb gezien heb k zelf onderzoek gedaan
zou jij ook moeten doen
Mwoah, ik heb wel genoeg geblowd in mijn leven, de lol is er nu wel een beetje vanaf. En ik probeer echt niet te doen alsof ik alles weet, vind zelf ook dat het best gezond is om een beetje kritisch naar dingen te kijken, maar blind alle complot theorieën gaan volgen getuigt ook niet echt van heel veel inzicht in de wereld.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Trangaman het volgende:
[..]
meschien moet jij er eentje opsteken en je mond houden jij weet geen moer van het echte leven, omdat je teveel kritiek geeft.. te snel je mening maakt, en veroordeeldt.
ga maar hard werken en leren voor een hongerloontje dat se jou aandbieden en dat je niet eens alles voor je zelf verdient
maar meer dan helft moet uitgeven aan de belasting, verplichte rekeningen, huur,
al dat deze systeem is opgezet het kan anders!!
vroeger leefde de mensen in hunnebedden enzo
denk nuchter na
tuurlijk wel maar jij maakt gewoon domme opmerkingenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom ga je meteen zo reageren als iemand een andere mening heb dan jou?
Kan je het niet hebben dat mensen een eigen mening hebben?
En ja ik heb me er zelf ook in verdiept al een hele tijd terug
ik heb ook docu's gezien en me eigen research gedaan.
Maar je moet je niet zo laten opfokken door wat er allemaal op internet gezegd word.
Want de meeste mensen zijn sensatie zoekers.
En wat er gebeurd gebeurd er. En daar kunnen wij niet al teveel aan doen
En je moet niet zeggen dat ik dom ben.
Want ik ben een stuk intelligenter dan jij denkt
Als je nog wat meer research doet dan weet je ongeveer wel waar ze het over hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Trangaman het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar jij maakt gewoon domme opmerkingen
en niet wat gebeurd gebeurd er
wat ben iji??
telt jou stem niet??
telt jou mening niet of ben je gewoon bang voor de waarheid?
als er iets verkeerds gebeurd moet je ingrijpen
maar laat me je 1 ding vragen
zou je niet willen weten wat de bilderbergers en de rest bespreken?
Kloptquote:Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers
- Wetten zijn er zodat je (meestal) over straat kunt lopen zonder beroofd, verkracht of vermoord te worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Trangaman het volgende:
vraag je je nooit af waarom er wetten zijn?
of waarom we wereldleiders hebben?
waarom heeft de mens geld?
wie heeft de slaven voor het eerst slaven gemaakt?
waarom verbiedt de egyptische overheid te onderzoeken wat er in die geheime kamers zitten?
waar werken we echt voor?
het is allemaal nazi gedoe
Prins Bernard is een duitser , in de bush familie zit duits bloed,
er is gewoon iets aan de hand
waarom zouden ze sowieso een documantaire maken hierover en over de geschiedenis?
alles allles en alles heeft een reden
het intreseerd me niet wat hunnebedde ware het gaat om het principequote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb wel genoeg geblowd in mijn leven, de lol is er nu wel een beetje vanaf. En ik probeer echt niet te doen alsof ik alles weet, vind zelf ook dat het best gezond is om een beetje kritisch naar dingen te kijken, maar blind alle complot theorieën gaan volgen getuigt ook niet echt van heel veel inzicht in de wereld.
En hard moeten werken voor een hongerloontje? Ik weet niet hoor, maar ik heb alles wat mijn hartje begeerd en hoef er echt mijn rug niet voor te breken. Iets wat je van het overgrote deel van de wereldbevolking niet kan zeggen. Dat wij een sociale samenleving hebben en dus belasting moeten betalen is helemaal zo slecht niet, of word je liever aan je lot overgelaten als het een keer tegenzit?
Natuurlijk zijn er een hele hoop dingen die heel erg fout zijn in deze wereld, maar die worden niet allemaal veroorzaakt door een select groepje mensen dat aan de touwtjes trekt. Ik ben zelf ook van mening dat het de verkeerde kant op gaat met de hele consumptie maatschappij en ongeremde groei, maar dat betekent niet dat ik maar een beetje boemannen ga lopen aanwijzen, uiteindelijk zijn we er allemaal onderdeel van.
Volgens mij waren hunebedden over het algemeen trouwens grafkamers.
Koop sluipschutter uitrusting en vermoord een Rockefeller/Rothschild.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Trangaman het volgende:
[..]
het intreseerd me niet wat hunnebedde ware het gaat om het principe
je denkt gewoon niet helder genoeg na
en tuurlijk wordt alles WEL veroorzaakt door de mensen die aan de touwtjes trekken
zal ik anders slavernij naar voren halen?
dit gaat heel erg diep en als je niet wijd genoeg kijkt, kijk j verkeerd,, jij vindt alles maar goed omdat alles goed gaat..
w8 maar als jij en je kinderen of je kleinkinderen straks met een chip onder de huid rondlopen
en waneer jij niet doet wat willen dat je doet schakelen ze je chip uit
ik wil weten wat er in het geheim door alle wereldleiders word besproken
we hebben recht om dat te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |