Ja sjonge zeg!quote:
Precies!quote:
Ja, veel mooier dan een Deanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies!
Kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem ookquote:
Ziekkkkkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies!
Kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Ik mis de ebben toets.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies!
Kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Wie met rosewood fuckt, fuckt met mij mannetje!quote:
Daar zit wat in!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Op een Custom hoort ebben. En mooi palissander is donker palissander. Dean, zet die toets eens in de olie!
Als elke custom een ebben toets zou hebben, maakt dat hem dan niet weer vrij standaard?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Sloggi het volgende:
Op een Custom hoort ebben. En mooi palissander is donker palissander. Dean, zet die toets eens in de olie!
Ga jij je gitaarspullen weer eens heel rap inleveren bij de winkel waar je het vandaan hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Daar zit wat in!
Ja weetje wat Dean moet doen: 'm in de olie zetten vlak voor een concert, en dan tijdens het concert 'm in de hens zetten, zodat het lijkt dat je zo goed speelt dat je gitaar er van gaat bradnen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als elke custom een ebben toets zou hebben, maakt dat hem dan niet weer vrij standaard?
Dat ga ik zelf toch niet doen he! Daarom wilde ik hem overhalen dat te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga jij je gitaarspullen weer eens heel rap inleveren bij de winkel waar je het vandaan hebt.
Nee, dat is zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat ga ik zelf toch niet doen he! Daarom wilde ik hem overhalen dat te doen.
Dit is gaaf toch!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Hey, weet iemand of dit blad ergens in Nederland te krijgen is? Hebben ze zulk soort magazines bij bv. Feedback R'dam?
de betere boekhandel heeft ze vaak wel liggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef BoerBert het volgende:
Hey, weet iemand of dit blad ergens in Nederland te krijgen is? Hebben ze zulk soort magazines bij bv. Feedback R'dam?
Volgens mij heeft de Bruna hem zelfs.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
de betere boekhandel heeft ze vaak wel liggen
Het is een Gibson, dan is het niet zonde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde.
Nou ja, eigenlijk ook weer niet want hij is toch verkeerd om.
En dat is ook de enige manier om een goede flameburst te krijgen.
Heb ik al!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:50 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb GAS voor een LP met P90's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |