Goeie smaak!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
De MetMichiel: Jools Holland-uitzendingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef hole1988 het volgende:
twitter-bericht - @michielveenstra:Multitasking: tijdens @metmichiel ook 7 intro's opnemen voor de tv-versie van het radioprogramma - van welke radioprogramma
ik kijk nu op de webcam, nu druk bezig met die intro'squote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De MetMichiel: Jools Holland-uitzendingen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kijk nu op de webcam, nu druk bezig met die intro's
Jij natuurlijk ook dat met maar een mooi jaar mag worden op allerlei gebied en dat alles wat slecht en al mooi ging nog mooier mag worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Maricha het volgende:
Gelukkig 2010!!!!!!!!!! Maak er iets moois van
Hij heeft nu elk etmaal een uitzending (6-10 en 19-22). Lijkt me best vermoeiend.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook hier meneer met de dubbele shift
mooi gesproken! Het is al snel beter dan 2009 in mijn gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook dat met maar een mooi jaar mag worden op allerlei gebied en dat alles wat slecht en al mooi ging nog mooier mag worden.
wil een keer een zomer editie van het glazen huisquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft nu elk etmaal een uitzending (6-10 en 19-22). Lijkt me best vermoeiend.
Het lijkt het Glazen Huis wel.
Daarom voor jou ook veel gezondheid toegewenstquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
mooi gesproken! Het is al snel beter dan 2009 in mijn geval
Valt me nog mee dat je niet naar de Antillen gevlucht bent met deze ijzige temperaturen, na het avontuur van vorig jaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
mooi gesproken! Het is al snel beter dan 2009 in mijn geval
Plaat is toch helemaal niet gloedjefonkel(of hoe hij dat ook zegtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe kom je toch als artiest op de naam waar is het zwembad
dat hoor ik vaker!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet naar de Antillen gevlucht bent met deze ijzige temperaturen, na het avontuur van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |