Ik heb 't braaf uitgezetquote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker als je een engels woord wil typen doet hij erg leuke suggesties in het nederlands
bij mij gaat THE automatisch in hoofdletters
Sexy Bitchquote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef alors het volgende:
Michiel naakt? damn dat mis ik dan weer he...
Moet ik ook maar eens gaan doen, net als bij T9 op de normale telefoons vind ik het verschrikkelijk.quote:
gebeurt niet vaak dat 538 3fm te snel af is met een goede plaatquote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Opvallend hoe vaak de nieuwe Lifehouse wordt gedraaid. Maar... het is ook wel een verdomd goede plaat. Vorige week al alarmschijf ? waren ze snel bij dan.
Yup. Had er al snel genoeg vanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen, net als bij T9 op de normale telefoons vind ik het verschrikkelijk.
Klopt, maar toch zie je dat daar wel een verandering heeft plaatsgevonden. Vroeger sukkelde die zender altijd achter de feiten aan, maar tegenwoordig heb ik het idee dat ze veel sneller onbekende platen tot schijf bombarderen. Uiteraard zijn de Megahits van 3FM veel beterquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gebeurt niet vaak dat 538 3fm te snel af is met een goede plaat
ik wou toch zeggen, gaan we nou goede dingen zeggen over 538quote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je dat daar wel een verandering heeft plaatsgevonden. Vroeger sukkelde die zender altijd achter de feiten aan, maar tegenwoordig heb ik het idee dat ze veel sneller onbekende platen tot schijf bombarderen. Uiteraard zijn de Megahits van 3FM veel beter.
Er is maar een toffe radiozender in Nederland dat is 3FM ! en natuurlijk RegioFM en OOG radioquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik wou toch zeggen, gaan we nou goede dingen zeggen over 538![]()
![]()
heb trouwens net de nieuwe 3voor12 nieuwsbrief binnen, staan een handige releaselijst in
ik bedoel maarquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er is maar een toffe radiozender in Nederland dat is 3FM ! en natuurlijk RegioFM en OOG radio.
Oeh, schlim, die nieuwsbrief had ik nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik wou toch zeggen, gaan we nou goede dingen zeggen over 538![]()
![]()
heb trouwens net de nieuwe 3voor12 nieuwsbrief binnen, staan een handige releaselijst in
hohohoho, je vergeet KX radio, al is dat natuurlijk een internetstationquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er is maar een toffe radiozender in Nederland dat is 3FM ! en natuurlijk RegioFM en OOG radio.
Oja, en natuurlijk DomienFMquote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hohohoho, je vergeet KX radio, al is dat natuurlijk een internetstation
tis een goede, je hebt er meer aan dan pak em beet de MetMichiel nieuwsbrief, die komt haast nooitquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, schlim, die nieuwsbrief had ik nog niet
mooie meid, maar hoezo moeten we der wat van vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Pssst heren, wat vinden we van foto 17 en 18?
Te lang geleden dat er foto's van dames zijn gepost , vandaarquote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mooie meid, maar hoezo moeten we der wat van vinden
aha, dank daarvoor danquote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te lang geleden dat er foto's van dames zijn gepost , vandaar
Nee, niet alweerquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
In de wandelgangen wordt Kyteman getipt als winnaar van de Popprijs. Ben benieuwd! Zou het ze wel gunnen.
Volgens mij is het altijd zo dat als de band al gepland staat voor een optreden op Noorderslag dat ze de prijs niet winnen, maar dan zou de Staat en Kyteman niet kunnen winnen. De Staat zou ook niet verkeerd zijn. Lach me rot als het Miss Montreal wordtquote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, niet alweergrijpt de staat er alweer naast
Grappige is dat beide geen pop zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, niet alweergrijpt de staat er alweer naast
Zou kunnen, maar zou ook goed van niet. De laatste paar winnaars van de Popprijs vond ik toch ook redelijk verrassendquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
In de wandelgangen wordt Kyteman getipt als winnaar van de Popprijs. Ben benieuwd! Zou het ze wel gunnen.
pop is gewoon een afkorting van populaire muziekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Grappige is dat beide geen pop zijn
True, maar als het gaat om de populairste artiesten zou je ze niet tot de beste moeten rekenen, ze hebben niet verschrikkelijk hoog gestaan in Mega Top 50, zijn eigenlijk alleen populair bij de mensen met smaak en enige kennis van muziekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pop is gewoon een afkorting van populaire muziek
Lekker kontjequote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Misschien winnen zij wel de popprijsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Moke!
Het kan inderdaad echt alle kanten op. Zelfs Andre Rieu zou zomaar kunnen (toch een populair export product). Die van vorig jaar had ik niet verwacht! Kon me daar redelijk in vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zou ook goed van niet. De laatste paar winnaars van de Popprijs vond ik toch ook redelijk verrassend
Hoop het! maar ook die staan al gepland.. Ik vind Moke echt te gekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Misschien winnen zij wel de popprijs
Zolang Alain Clark maar niet wint vind ik alles bestquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan inderdaad echt alle kanten op. Zelfs Andre Rieu zou zomaar kunnen (toch een populair export product). Die van vorig jaar had ik niet verwacht! Kon me daar redelijk in vinden.
Toch knap dat Kyteman zo hoog kwam met Sorry dan bij TOPSRquote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
True, maar als het gaat om de populairste artiesten zou je ze niet tot de beste moeten rekenen, ze hebben niet verschrikkelijk hoog gestaan in Mega Top 50, zijn eigenlijk alleen populair bij de mensen met smaak en enige kennis van muziek
Alain Clark, verhipt! zou ook zomaar kunnen inderdaad. Eigenlijk heeft gokken totaal geen zin want het kan alle kanten op gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang Alain Clark maar niet wint vind ik alles best.
De Dijk vorig jaar was natuurlijk een ereprijs.
Goedemorgenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
klopt, maar die SRlijst hebben we al eens doorgenomenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch knap dat Kyteman zo hoog kwam met Sorry dan bij TOPSR
Ik vind haar zoooo mooi.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:45 schreef ScottTracy het volgende:
Murder on the Dance Floor
[ afbeelding ]
Byequote:
Ligt aan de release-data, het kan natuurlijk best zijn dat die plaat nu pas in NL is uitgebracht, of het is een re-release.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kijk net op de 3fm playlist bij nieuwe hits, zie ik deze staan:
Artiest: Mayer Hawthorne
Titel: JUST AINT GONNA WORK OUT
Dat nummer is serieus al anderhalf jaar oud ofzoHeb 'em ook nog niet voorbij horen komen. Wel een tof nummer.
[..]
Bye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |