Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.quote:
Sander moet zich stil houdenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.
Waarom is er geen webcam? alleen maar in silverlight ()
Silverlight speelt gewoon een Windows Media-videostream af hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.
Waarom is er geen webcam? alleen maar in silverlight ()
Die heeft 't achter de schermen druk gehad, gok ikquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Nog 2 uur en dan is het weer tijd voor MetMichiel en Maricha ! wel jammer dat Maricha zich niet heeft laten zien tijdens Serious Request, maar ze zal het wel super druk hebben gehad.
Had gisteren die flashmob tijdens Serious Request nog eens teruggekeken. Echt een magisch mooi moment, kippenvel. Vind dat nummer daardoor ook opeens veel mooiequote:
Jup, denk het ook welquote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft 't achter de schermen druk gehad, gok ik.
Nu al? Ik ben 'em nog niet echt zat hoor. Gok erop dat 'ie nog wel een paar maanden regelmatig voorbij zal komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
KAPOTgedraaid.
haha, grappig want zo denk ik er ook overquote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had gisteren die flashmob tijdens Serious Request nog eens teruggekeken. Echt een magisch mooi moment, kippenvel. Vind dat nummer daardoor ook opeens veel mooie
Van silverlight gaat m'n computer haperen, heel weird maar heel irritant dat muziek als een gek hapert wanneer je alleen maar door een pagina scrollt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Silverlight speelt gewoon een Windows Media-videostream af hoor.
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |