Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.quote:
Sander moet zich stil houdenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.
Waarom is er geen webcam? alleen maar in silverlight ()
Silverlight speelt gewoon een Windows Media-videostream af hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.
Waarom is er geen webcam? alleen maar in silverlight ()
Die heeft 't achter de schermen druk gehad, gok ikquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Nog 2 uur en dan is het weer tijd voor MetMichiel en Maricha ! wel jammer dat Maricha zich niet heeft laten zien tijdens Serious Request, maar ze zal het wel super druk hebben gehad.
Had gisteren die flashmob tijdens Serious Request nog eens teruggekeken. Echt een magisch mooi moment, kippenvel. Vind dat nummer daardoor ook opeens veel mooiequote:
Jup, denk het ook welquote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft 't achter de schermen druk gehad, gok ik.
Nu al? Ik ben 'em nog niet echt zat hoor. Gok erop dat 'ie nog wel een paar maanden regelmatig voorbij zal komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
KAPOTgedraaid.
haha, grappig want zo denk ik er ook overquote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had gisteren die flashmob tijdens Serious Request nog eens teruggekeken. Echt een magisch mooi moment, kippenvel. Vind dat nummer daardoor ook opeens veel mooie
Van silverlight gaat m'n computer haperen, heel weird maar heel irritant dat muziek als een gek hapert wanneer je alleen maar door een pagina scrollt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Silverlight speelt gewoon een Windows Media-videostream af hoor.
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx volgens mij.
heb je wel silverlight 3quote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Van silverlight gaat m'n computer haperen, heel weird maar heel irritant dat muziek als een gek hapert wanneer je alleen maar door een pagina scrollt.
En met de snelheid van mijn computer is niets mis, het is echt alleen als silverlight gespeeld heeft dattie van slag is...
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee het is een andere dorpsgek
Dat was te verwachten, alleen al zo snelquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)album-eind-2010.html
Was het zo dramatisch vandaag ?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
De muziekpolitie heeft echt een slag van de molen gehad.![]()
![]()
.
Waarom staat daar een foto van Patricia Paay bij? Ik zit trouwens nog even op KXR, kom na 19:00 wel naar 3FM. KXR is leuk voor zijn muziek, maar soms denk ik dat ik bij een lokale zender zit als je naar de DJ's luistertquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)album-eind-2010.html
Idd zegquote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom staat daar een foto van Patricia Paay bij?
Dat is de charmequote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom staat daar een foto van Patricia Paay bij? Ik zit trouwens nog even op KXR, kom na 19:00 wel naar 3FM. KXR is leuk voor zijn muziek, maar soms denk ik dat ik bij een lokale zender zit als je naar de DJ's luistert
Kijk! God zal trots op je zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Piles het volgende:
Eerste goede daad gedaan voor dit jaar trouwensStond een hulpeloze dame met autopech op een vrij drukke 50km-weg, dus die heb ik maar even naar de parkeerplaats gesleept
Toch handig, voorbereid op weg (sleepkabel e.d.)
En best apart dat zelf in een klein provinciaal stadje niemand meer stopt als er een auto met alarmlichten midden op de weg staat
En jammer dat het geen vrijgezelle dame van mijn leeftijd was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |