Dat dusquote:Op maandag 4 januari 2010 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, alle KAPOTGEDRAAIDE nummers van het afgelopen jaar zijn nu vandaag wel voorbijgekomen.
quote:
Het beste nummer van 2009? Pfoe! Daar moet ik wel lang over nadenkenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Use Somebody hét nummer van het jaar vinden... tsja.
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:32 schreef rubbereend het volgende:ik wist helemaal niet dat Live uit elkaar was
Hè, had ik toch weer prijzen kunnen winnen...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef ScottTracy het volgende:
Die hihahoes lijkt me van Mel & Kim...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:50 schreef ScottTracy het volgende:
Als ik goed kon dansen zou ik zeker op dit nummer gaan dansen. Echt heerlijk.
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
PPK - Resurrection. Bliep bliep bliep bliep.
omgquote:Op maandag 4 januari 2010 14:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Dat had iets met Pinkpop te maken. Ze zouden als vervanger van Depeche Mode komen, maar Ed Kowalczyk had dan geregeld dat hij een extra premie zou krijgen. Toen de andere bandleden daarachter kwamen ging het alsnog niet door, of zoiets.
Gruwelijke plaatquote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
PPK - Resurrection. Bliep bliep bliep bliep.
live ook erg tofquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef budvar het volgende:
kijkt iemand al via dit? http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Aparte plaat iddquote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, die plaat van Chase & Status hoeft van mij niet zonodig gedraaid te worden...
Niets aan toe te voegen! 't is niet fucking Engeland waar we nu zitten. Gewoon de normale versie draaien.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer die fucking gecensureerde versie. Doe es niet zo achterlijk en draai die normale versie. Die is er gewoon.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen! 't is niet fucking Engeland Amerika waar we nu zitten. Gewoon de normale versie draaien.
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.quote:
Sander moet zich stil houdenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.
Waarom is er geen webcam? alleen maar in silverlight ()
Silverlight speelt gewoon een Windows Media-videostream af hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Paul doet alleen het beginnetje mee, zoals gewoonlijk als Sander ontbreekt.
Waarom is er geen webcam? alleen maar in silverlight ()
Die heeft 't achter de schermen druk gehad, gok ikquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Nog 2 uur en dan is het weer tijd voor MetMichiel en Maricha ! wel jammer dat Maricha zich niet heeft laten zien tijdens Serious Request, maar ze zal het wel super druk hebben gehad.
Had gisteren die flashmob tijdens Serious Request nog eens teruggekeken. Echt een magisch mooi moment, kippenvel. Vind dat nummer daardoor ook opeens veel mooiequote:
Jup, denk het ook welquote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft 't achter de schermen druk gehad, gok ik.
Nu al? Ik ben 'em nog niet echt zat hoor. Gok erop dat 'ie nog wel een paar maanden regelmatig voorbij zal komen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
KAPOTgedraaid.
haha, grappig want zo denk ik er ook overquote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had gisteren die flashmob tijdens Serious Request nog eens teruggekeken. Echt een magisch mooi moment, kippenvel. Vind dat nummer daardoor ook opeens veel mooie
Van silverlight gaat m'n computer haperen, heel weird maar heel irritant dat muziek als een gek hapert wanneer je alleen maar door een pagina scrollt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Silverlight speelt gewoon een Windows Media-videostream af hoor.
http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx volgens mij.
heb je wel silverlight 3quote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Van silverlight gaat m'n computer haperen, heel weird maar heel irritant dat muziek als een gek hapert wanneer je alleen maar door een pagina scrollt.
En met de snelheid van mijn computer is niets mis, het is echt alleen als silverlight gespeeld heeft dattie van slag is...
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee het is een andere dorpsgek
Dat was te verwachten, alleen al zo snelquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)album-eind-2010.html
Was het zo dramatisch vandaag ?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
De muziekpolitie heeft echt een slag van de molen gehad.![]()
![]()
.
Waarom staat daar een foto van Patricia Paay bij? Ik zit trouwens nog even op KXR, kom na 19:00 wel naar 3FM. KXR is leuk voor zijn muziek, maar soms denk ik dat ik bij een lokale zender zit als je naar de DJ's luistertquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)album-eind-2010.html
Idd zegquote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom staat daar een foto van Patricia Paay bij?
Dat is de charmequote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom staat daar een foto van Patricia Paay bij? Ik zit trouwens nog even op KXR, kom na 19:00 wel naar 3FM. KXR is leuk voor zijn muziek, maar soms denk ik dat ik bij een lokale zender zit als je naar de DJ's luistert
Kijk! God zal trots op je zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Piles het volgende:
Eerste goede daad gedaan voor dit jaar trouwensStond een hulpeloze dame met autopech op een vrij drukke 50km-weg, dus die heb ik maar even naar de parkeerplaats gesleept
Toch handig, voorbereid op weg (sleepkabel e.d.)
En best apart dat zelf in een klein provinciaal stadje niemand meer stopt als er een auto met alarmlichten midden op de weg staat
En jammer dat het geen vrijgezelle dame van mijn leeftijd was![]()
Goeie smaak!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
De MetMichiel: Jools Holland-uitzendingen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef hole1988 het volgende:
twitter-bericht - @michielveenstra:Multitasking: tijdens @metmichiel ook 7 intro's opnemen voor de tv-versie van het radioprogramma - van welke radioprogramma
ik kijk nu op de webcam, nu druk bezig met die intro'squote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De MetMichiel: Jools Holland-uitzendingen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kijk nu op de webcam, nu druk bezig met die intro's
Jij natuurlijk ook dat met maar een mooi jaar mag worden op allerlei gebied en dat alles wat slecht en al mooi ging nog mooier mag worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Maricha het volgende:
Gelukkig 2010!!!!!!!!!! Maak er iets moois van
Hij heeft nu elk etmaal een uitzending (6-10 en 19-22). Lijkt me best vermoeiend.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook hier meneer met de dubbele shift
mooi gesproken! Het is al snel beter dan 2009 in mijn gevalquote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij natuurlijk ook dat met maar een mooi jaar mag worden op allerlei gebied en dat alles wat slecht en al mooi ging nog mooier mag worden.
wil een keer een zomer editie van het glazen huisquote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft nu elk etmaal een uitzending (6-10 en 19-22). Lijkt me best vermoeiend.
Het lijkt het Glazen Huis wel.
Daarom voor jou ook veel gezondheid toegewenstquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
mooi gesproken! Het is al snel beter dan 2009 in mijn geval
Valt me nog mee dat je niet naar de Antillen gevlucht bent met deze ijzige temperaturen, na het avontuur van vorig jaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
mooi gesproken! Het is al snel beter dan 2009 in mijn geval
Plaat is toch helemaal niet gloedjefonkel(of hoe hij dat ook zegtquote:Op maandag 4 januari 2010 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe kom je toch als artiest op de naam waar is het zwembad
dat hoor ik vaker!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet naar de Antillen gevlucht bent met deze ijzige temperaturen, na het avontuur van vorig jaar.
voor iedereen! (klink oubollig maar tis echt zo!)quote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom voor jou ook veel gezondheid toegewenst
Dat kan warm worden.. het is een en al glasquote:Op maandag 4 januari 2010 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil een keer een zomer editie van het glazen huis
je mag al blij zijn dat ze em draaien, zo vaak gebeurd dat nietquote:
Zou 'ie de muziekredactie omgekocht/bekogeld hebben met een pallet oude oliebollen?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Mischiel is trouwens lekker bezig, hij heeft (met uitzondering van The veronicas) nog geen slecht nummer gedraaid
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Plaat is toch helemaal niet gloedjefonkel(of hoe hij dat ook zegt) nieuw? Ik heb hem al minimaal 5 keer voorbij horen komen...
Airco , mooie uitvindingquote:Op maandag 4 januari 2010 20:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat kan warm worden.. het is een en al glas
Nope, dit keer een mooi boeket aan verschillende live opnames uit eigen huisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De MetMichiel: Jools Holland-uitzendingen.
Ah, ook leuk.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nope, dit keer een mooi boeket aan verschillende live opnames uit eigen huis
Er zijn na eerder vandaag geen kutplaten meer overquote:Op maandag 4 januari 2010 20:29 schreef Bol_Wan het volgende:
Mischiel is trouwens lekker bezig, hij heeft (met uitzondering van The veronicas) nog geen slecht nummer gedraaid
Je gemopper is zeker geen goed voornemen van je geworden dit jaarquote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn na eerder vandaag geen kutplaten meer over.
Tijd voor nieuwe platen!
haha, nou heb je je zin.. ben benieuwdquote:Op maandag 4 januari 2010 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn na eerder vandaag geen kutplaten meer over.
Tijd voor nieuwe platen!
Die is toch ook helemaal geen MH meerquote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tijd voor nieuwe megahit al was one song lekker, maar ben hem nu aardig zat.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is toch ook helemaal geen MH meer
It get's better is dat nu toch?
ow , wat een originele keuze, hoop dat ze meer verrassingen gaan brengen met de megahit dan 2009.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is toch ook helemaal geen MH meer
It get's better is dat nu toch?
Nee, niet origineel, maar standaard na SR als ik het goed begrepen hebquote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ow , wat een originele keuze, hoop dat ze meer verassingen gaan brengen met de megahit dan 2009.
Dit is gewoon traditie, de SR anthem is de week erna Megahit.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ow , wat een originele keuze, hoop dat ze meer verassingen () gaan brengen met de megahit dan 2009.
Zeg dat tegen mijn iphone die corrigeerde het in verassingquote:Op maandag 4 januari 2010 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet origineel, maar standaard na SR als ik het goed begrepen heb
En pijnlijke spelvaut weer
Die auto correctie is inderdaad af en toe wat vaagjes jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn iphone die corrigeerde het in verassing, de iphone heeft wel vaker rare verschrijvingen bij auto correctie als je dan niet oplet ga je er mee mee akkoord
Tijd om die traditie te breken.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit is gewoon traditie, de SR anthem is de week erna Megahit.
zeker als je een engels woord wil typen doet hij erg leuke suggesties in het nederlandsquote:Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die auto correctie is inderdaad af en toe wat vaagjes ja
Ik heb 't braaf uitgezetquote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker als je een engels woord wil typen doet hij erg leuke suggesties in het nederlands
bij mij gaat THE automatisch in hoofdletters
Sexy Bitchquote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef alors het volgende:
Michiel naakt? damn dat mis ik dan weer he...
Moet ik ook maar eens gaan doen, net als bij T9 op de normale telefoons vind ik het verschrikkelijk.quote:
gebeurt niet vaak dat 538 3fm te snel af is met een goede plaatquote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Opvallend hoe vaak de nieuwe Lifehouse wordt gedraaid. Maar... het is ook wel een verdomd goede plaat. Vorige week al alarmschijf ? waren ze snel bij dan.
Yup. Had er al snel genoeg vanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens gaan doen, net als bij T9 op de normale telefoons vind ik het verschrikkelijk.
Klopt, maar toch zie je dat daar wel een verandering heeft plaatsgevonden. Vroeger sukkelde die zender altijd achter de feiten aan, maar tegenwoordig heb ik het idee dat ze veel sneller onbekende platen tot schijf bombarderen. Uiteraard zijn de Megahits van 3FM veel beterquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
gebeurt niet vaak dat 538 3fm te snel af is met een goede plaat
ik wou toch zeggen, gaan we nou goede dingen zeggen over 538quote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zie je dat daar wel een verandering heeft plaatsgevonden. Vroeger sukkelde die zender altijd achter de feiten aan, maar tegenwoordig heb ik het idee dat ze veel sneller onbekende platen tot schijf bombarderen. Uiteraard zijn de Megahits van 3FM veel beter.
Er is maar een toffe radiozender in Nederland dat is 3FM ! en natuurlijk RegioFM en OOG radioquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik wou toch zeggen, gaan we nou goede dingen zeggen over 538![]()
![]()
heb trouwens net de nieuwe 3voor12 nieuwsbrief binnen, staan een handige releaselijst in
ik bedoel maarquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er is maar een toffe radiozender in Nederland dat is 3FM ! en natuurlijk RegioFM en OOG radio.
Oeh, schlim, die nieuwsbrief had ik nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik wou toch zeggen, gaan we nou goede dingen zeggen over 538![]()
![]()
heb trouwens net de nieuwe 3voor12 nieuwsbrief binnen, staan een handige releaselijst in
hohohoho, je vergeet KX radio, al is dat natuurlijk een internetstationquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er is maar een toffe radiozender in Nederland dat is 3FM ! en natuurlijk RegioFM en OOG radio.
Oja, en natuurlijk DomienFMquote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hohohoho, je vergeet KX radio, al is dat natuurlijk een internetstation
tis een goede, je hebt er meer aan dan pak em beet de MetMichiel nieuwsbrief, die komt haast nooitquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, schlim, die nieuwsbrief had ik nog niet
mooie meid, maar hoezo moeten we der wat van vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Pssst heren, wat vinden we van foto 17 en 18?
Te lang geleden dat er foto's van dames zijn gepost , vandaarquote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mooie meid, maar hoezo moeten we der wat van vinden
aha, dank daarvoor danquote:Op maandag 4 januari 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te lang geleden dat er foto's van dames zijn gepost , vandaar
Nee, niet alweerquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
In de wandelgangen wordt Kyteman getipt als winnaar van de Popprijs. Ben benieuwd! Zou het ze wel gunnen.
Volgens mij is het altijd zo dat als de band al gepland staat voor een optreden op Noorderslag dat ze de prijs niet winnen, maar dan zou de Staat en Kyteman niet kunnen winnen. De Staat zou ook niet verkeerd zijn. Lach me rot als het Miss Montreal wordtquote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, niet alweergrijpt de staat er alweer naast
Grappige is dat beide geen pop zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, niet alweergrijpt de staat er alweer naast
Zou kunnen, maar zou ook goed van niet. De laatste paar winnaars van de Popprijs vond ik toch ook redelijk verrassendquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
In de wandelgangen wordt Kyteman getipt als winnaar van de Popprijs. Ben benieuwd! Zou het ze wel gunnen.
pop is gewoon een afkorting van populaire muziekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Grappige is dat beide geen pop zijn
True, maar als het gaat om de populairste artiesten zou je ze niet tot de beste moeten rekenen, ze hebben niet verschrikkelijk hoog gestaan in Mega Top 50, zijn eigenlijk alleen populair bij de mensen met smaak en enige kennis van muziekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pop is gewoon een afkorting van populaire muziek
Lekker kontjequote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Misschien winnen zij wel de popprijsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Moke!
Het kan inderdaad echt alle kanten op. Zelfs Andre Rieu zou zomaar kunnen (toch een populair export product). Die van vorig jaar had ik niet verwacht! Kon me daar redelijk in vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zou ook goed van niet. De laatste paar winnaars van de Popprijs vond ik toch ook redelijk verrassend
Hoop het! maar ook die staan al gepland.. Ik vind Moke echt te gekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Misschien winnen zij wel de popprijs
Zolang Alain Clark maar niet wint vind ik alles bestquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan inderdaad echt alle kanten op. Zelfs Andre Rieu zou zomaar kunnen (toch een populair export product). Die van vorig jaar had ik niet verwacht! Kon me daar redelijk in vinden.
Toch knap dat Kyteman zo hoog kwam met Sorry dan bij TOPSRquote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
True, maar als het gaat om de populairste artiesten zou je ze niet tot de beste moeten rekenen, ze hebben niet verschrikkelijk hoog gestaan in Mega Top 50, zijn eigenlijk alleen populair bij de mensen met smaak en enige kennis van muziek
Alain Clark, verhipt! zou ook zomaar kunnen inderdaad. Eigenlijk heeft gokken totaal geen zin want het kan alle kanten op gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang Alain Clark maar niet wint vind ik alles best.
De Dijk vorig jaar was natuurlijk een ereprijs.
Goedemorgenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:18 schreef -Hans- het volgende:
klopt, maar die SRlijst hebben we al eens doorgenomenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch knap dat Kyteman zo hoog kwam met Sorry dan bij TOPSR
Ik vind haar zoooo mooi.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:45 schreef ScottTracy het volgende:
Murder on the Dance Floor
[ afbeelding ]
Byequote:
Ligt aan de release-data, het kan natuurlijk best zijn dat die plaat nu pas in NL is uitgebracht, of het is een re-release.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kijk net op de 3fm playlist bij nieuwe hits, zie ik deze staan:
Artiest: Mayer Hawthorne
Titel: JUST AINT GONNA WORK OUT
Dat nummer is serieus al anderhalf jaar oud ofzoHeb 'em ook nog niet voorbij horen komen. Wel een tof nummer.
[..]
Bye
Miss Montreal gaat vast wel weer winnenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Zo mee eensquote:Op maandag 4 januari 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Sorry
Schandalig weinig gehoord tijdens SR
Ik ben er live bij in Grunn dus als dat gebeurt moet je niet raar staan te kijken als er tomaten gegooid wordenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miss Montreal gaat vast wel weer winnen
Staafje dynamiet is effectieverquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er live bij in Grunn dus als dat gebeurt moet je niet raar staan te kijken als er tomaten gegooid worden
Ik wens wel rood, maar niet die kleur roodquote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staafje dynamiet is effectiever
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal op d'r strottenhoofd mikken, komt ze misschien eindelijk eens van dat gestotter af
Helemaal niet meer kunnen zingen of praten zou de beste oplossing zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], stotteren komt uit de middenrif , dus iets lager mikken dan.
Neeeeeeee dat is toch niet te hopenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miss Montreal gaat vast wel weer winnen
Dan doe ik mee !quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er live bij in Grunn dus als dat gebeurt moet je niet raar staan te kijken als er tomaten gegooid worden
Wat 'n track!quote:
Als dat niet Timooooooo is. G'avond ! en TRusten Roel_Jewelquote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Arctics![]()
Gaston Timoquote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Arctics![]()
Trustenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat niet Timooooooo is. G'avond ! en TRusten Roel_Jewel
Zou ik eigenlijk ook moeten doenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trusten. Beetje slaap inhalen
.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trusten. Beetje slaap inhalen
.
quote:
Nee er komt een nieuwe van The Noisettes aan, vanmiddag voor het eerst gehoord op Stu Bru. Vond er niet echt veel aanquote:Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Die plaat gaan ze ineens ook weer vaker draaien
. Maar weet je dat het mij niets zou verbazen als ze Don't upset the rhythm weer opnieuw gaan uitbrengen of weer vaker gaan draaien. Zag de reclame voor de nieuwe Mazda 2 en daar is die plaat te horen. Ge-wel-dige plaat nog steeds
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef Brennel het volgende:
'oi.
Dit nummer verveelt niet snel iedergevalquote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef ScottTracy het volgende:
Little lion man, derde keer dat ik 'em vandaag hoor! Maar blijft mooi
Lijkt wel GTAquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wanneer kunnen we deze dingen ook weer hier gaan zien
ow my god
Als je nu hiernaartoe komt kan je het zelf mee gaan maken! Het is namelijk spek-, maar dan ook echt SPEKGLAD hier!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wanneer kunnen we deze dingen ook weer hier gaan zien
ow my god
En?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben benieuwd naar Hanneke...
Gisteren niet gevallen, hopen vandaag ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend lekker gegleden richting de bushalte.
Af en toe op de weg kunnen lopen, maarja, auto's hebben voorrang.
Gelukkig reed wel alles op tijd, zodat ik nu al half uurtje binnen ben
het leek ook of de auto minder hard bevroren was dan gisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend lekker gegleden richting de bushalte.
Af en toe op de weg kunnen lopen, maarja, auto's hebben voorrang.
Gelukkig reed wel alles op tijd, zodat ik nu al half uurtje binnen ben
alles moet wennen. Zeker in de nachtshift.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En?
Het is wel duidelijk te horen dat 't d'r eerste uitzending is. Klinkt toch nog wel wat amateuristisch...
Volgens mij heeft 't ook niet zo hard gevroren als gisteren. Nu in het land rond het vriespunt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het leek ook of de auto minder hard bevroren was dan gisteren
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Zit je de foto's van Ancillia te zoeken... blijk je in de remote sessie van je werkgever aan het zoeken/te bekijken
Op deviantart fotosite staan wat geheel kledingloze pics van haarquote:Maar foto's vallen tegen...
Owke dan is het goed.... een DJ aanbidden is zo 2009quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nee, moet altijd lachen om die jingle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |