Vraag wat het kost als de woningbouw het zelf komt aanleggen. Doorgaans kan dat wel en is het tamelijk duur, maar dan heb je naderhand niet de ellende dat je het gat moet wegwerken!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:42 schreef keukenleek het volgende:
Binnenkort krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huurwoning. De gehele woning wordt eerst gerenoveerd en ook word er een nieuwe keuken geplaatst. Nu zou ik graag een vaatwasser hebben in deze keuken welke ik naast het keukenblok wil plaatsen. Daarvoor zal er dus een gat in de zijkant van het keukenblok moeten voor de afvoer van de vaatwasmachine. Nu hebben ze van de woningbouw liever niet dat ik dat doe en zij hebben mij aangeraden om de vaatwasser bij mijn wasmachine te zetten, wat ik dus niet wil.
Het probleem is dat als er een gat in het keukenblok zit ik ervoor moet zorgen dat dit gerepareerd word als ik de huur opzeg. Weet iemand hiervoor een oplossing zodat ik toch dat gat kan maken voor de afvoer zonder dat ik straks een gat moet repareren? Zijn hier geen afdekplaatjes voor?
Vaak zijn die plinten zwart en kun je die zonder probleem vervangen door een geschilderd plankje van dezelfde maat (je zou het origineel in je keukenkast kunnen bewaren)quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef keukenleek het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik zal eens navraag doen over hoe het keukenblok er aan de zijkant precies uit gaat zien: gewoon 1 geheel of een plint dat de pootjes afdekt. Een los plint zou geweldig zijn...zo niet dan zal ik kijken of het mogelijk is om zo'n losse zijkant te kopen =)
Heel erg bedankt in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |