Mijn Norton geef ook aan dat de site niet veilig is..maar ik doe gewoon mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh dat zei mijn norton. Maar ik heb het ingevuld!
Nee hoor, alle stemmen staan er nog gewoon inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moet ik mijn stem opnieuw invoeren nu er een wachtwoord is?
Ja, teveel mensen die hun wachtwoord gingen proberen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:05 schreef SMutzskii het volgende:
Dankjewel voor het wachtwoord!
Nu nog kunnen inloggen, haha.. maar dat komt vast wel goed!![]()
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/www/tegan.awardspace.co.uk/index.php on line 4
Too many connections
Bij het stemmen invullen, niet proberen in te loggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Verkeerde naam of wachtwoord. Ga terug naar Log in en probeer het opnieuw
Dankje Tegan,..Groot compliment aan jouwquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij het stemmen invullen, niet proberen in te loggen.
Hm. Deadlines schuiven is geen probleem dus komt goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef Sporttv het volgende:
Ik las trouwens in de Avrobode dat na aflevering 6 op 11 februari 2 weken geen Wie is de Mol komt omdat dan de Olympische Spelen zijn en aflevering 7 daarom 3 maart komt
Belachelijk, echt belachelijk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef Sporttv het volgende:
Ik las trouwens in de Avrobode dat na aflevering 6 op 11 februari 2 weken geen Wie is de Mol komt omdat dan de Olympische Spelen zijn en aflevering 7 daarom 3 maart komt
dit is voorlopig de gemiddelde fok! stem:quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Komt onze voorspelling eigenlijk een beetje overeen met de site?
Ik vind Manuel namelijk helemaal niet verdacht.
Zozo, dat gaat goed!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
Momenteel zijn er 94 spelers waarvan er 81 hebben gestemd.
94 spelers?! JEUMIIIIIG!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
Momenteel zijn er 94 spelers waarvan er 81 hebben gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |