abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_254968
Je hoort van alles. Het staat nu vast dat Sheki de bus verlaten heeft, en ik neem aan vrijwillig, dus wat nu?
Hoe doen ze dat. Gaan ze inderdaad de plaats veilen in het nederlandse publiek of toch een exkandidaat erin?
Wie zou er zelf in de bus willen?
Het doet me denken aan Mona tijdens bb, het lijkt mij geen pretje om in een bestaande groep te komen, bij mona was het 2 weken maar bij de bus al heel wat langer, grote kans dat je weggestemd word, daar gaat je geld.
En dan zouden de bussers een van de drie kandidaten mogen kiezen? Hoe zit het met een psychiatrische test, straks weer zo een weirdo?
  zaterdag 25 maart 2000 @ 16:46:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_254969
Ik wil Katja er in! (Lachen, man, eeuh weet-je-wel).
  zaterdag 25 maart 2000 @ 16:57:00 #3
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_254970
ik denk dat er nu een plaats per opbod wordt verkocht, zodat de jackpot ook weer stijgt.
ze hebben gelukkig geen gele kaart gehad en ze krijgen vanavond een etentje ofzo. misschien laten ze het allemaal vanavond al zien op tv? ik hoop het. hopelijk komt er een vrouw in, leuker voor het evenwicht enzo.

reageerse, david

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:04:00 #4
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_254971
Me leven is over..wat nu..????
Geen Seki meer...het hoeft voor mij niet meer.....De bUs...het is niet meer...
Yeah..right...lache....
Weet je wat we moeten doen..nou..wat dan..??
Met z'n alle het voorbeeld van Seki volgen..
Uit die biobus stappen met z'n alle en de poen verdelen onder alle bussers..
Zijn wij er tenminste ook vanaf..


Pissed Off
pi_254972
Nog maar een keer dan:

Wat gebeurt er met de vrijgekomen plaats?

Wanneer 1 van de passagiers de Bus vrijwillig verlaat mag deze plaats worden ingenomen door een ander. Na zijn of haar vertrek kunnen de kijkers bieden op de vrijgekomen plaats.

De hoogste bieders (minimaal f6.000,=) worden net als alle deelnemers onderworpen aan de strenge selectie procedure. De 2 meest geschikte bieders verblijven 24 uur in de Bus. Vervolgens bepaalt de groep wie van deze 2 de reis verder zal gaan meemaken.

De Jackpot wordt aangevuld met het bedrag dat wordt geboden op een vrijgekomen plaats in de BUS. Dat is aan de orde wanneer een passagier vrijwillig opstapt. In dat geval krijgt de passagier zijn of haar borg niet terug.

Uit het artikel uit de Aktueel maak ik op dat in ieder geval de reserve-kandidaten ook mee mogen bieden:

quote:

Katja Colpa is nog steeds reservekandidaat en kan bij een rode kaart de plaats van een deelnemer innemen. Als de verliefde Aziz dan nog in de BUS zit, wordt het misschien nog spannend! Tijdens de presentatie van de BUS aan de pers verklaarde Aziz in pathetische bewoordingen zijn liefde aan Katja die op dat moment buiten aan het uithuilen was, omdat ze naast de boot was gevallen. De afgevallen kandidaten mochten niet toekijken, ze mochten zelfs niet meeluisteren naar wat er op de persconferentie werd verteld. Katja was zich tot het moment dat ze in Aktueel over Aziz' liefdesverklaring las dan ook niet bewust van zijn gevoelens. Het was haar hooguit opgevallen dat Aziz zich bij haar erg op zijn gemak voelde. Nu heeft ze besloten zijn brieven te beantwoorden. Katja: 'Concreet kan ik er weinig over zeggen, maar het is een gevoel. Gisteravond heb ik voor het eerst zijn brieven beantwoord. Wat ik precies schrijf, kan ik je niet vertellen, maar het is zeker geen afwijzing. Het is eerder het begin van een gedachtenuitwisseling.

[...]

Nu ben je reservekandidaat. Zou je erin gaan? Zou je eventueel je plek kopen, als de mogelijkheid zich voordoet?
'Afhankelijk van of ik die plaats kan betalen, zou ik hem kopen, ja.'

Waarom?
'Om het perspectief dat het biedt: leuke feestjes, misschien wel een leuke baan in de media, iets bij een omroep, VJ of zo.'


quote:

Door Goo2001 op zaterdag 25 maart 2000 - 12:42

Az: "Wat ik begrepen heb zenden ze uit op de TV dat hij eruit gaat en dan wordt er iemand voorgedragen vanuit het publiek en dan moeten wij binnen 24 uur beslissen, zo heb ik het begrepen"


(Met dank aan: Goo2001, GVdD)


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 25 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:28:00 #6
2966 Sneak
Bald and ......
pi_254973
Zou wel interessant zijn, Katja in de bus.. wellicht dat ze van de bus een erotisch programma kunnen maken:
- Aziz & Katja
- Twan & Tessa
- Jop & Antonette
- Bullent & Esmeralda

Klopt precies, lijkt haast een scenario

da Sneak has spoken!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:46:00 #7
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254974
quote:
op 03-25-2000 om 05:28 PM schreef Sneak het volgende:
Zou wel interessant zijn, Katja in de bus.. wellicht dat ze van de bus een erotisch programma kunnen maken:
- Aziz & Katja
- Twan & Tessa
- Jop & Antonette
- Bullent & Esmeralda

Klopt precies, lijkt haast een scenario



Dan kan ik net zo goed naar de video-opnamen van mijn 63-jarige buurvrouwtje gaan zitten kijken. Die gaat samen met haar hubbie en een paar vrienden elk jaar met de bus naar de Spaanse Costa's!
Spannend hoor!!!! NOT!!!!

De Bus vervalt dus (hmm dat rijmt...)tot het gezapige BB niveau waarvan je zo lekker gaat slapen. Nah ja, kijken we toch gewoon weer naar de boeienmensen over een tijdje.....

Reality Soap rulez!!!!! Fuck the politicians who complain about it!!!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_254975
Zou SBS Seki niet een vorstelijk bedrag hebben geboden om de bus te verlaten. Ze hebben echt wel ingezien dat je met hem geen "fatsoenlijk" programma kan maken.
pi_254976
Of hebben ze hem verklapt dat hij volgende week op de bank zit. Of een rode kaart krijgt.

"Ik hou de eer aan mezelf" heb ik 'm horen zeggen.

pi_254977
Erotisch programma?

Verhuisd de bus dan naar een LATER tijdstip......

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 25 maart 2000 @ 18:32:00 #11
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_254978
Dat ze allemaal opflikkeren , het is toch een stom programma. Kan Sylvana ook niet weg , voor een leuker iemand (met verstand)
pi_254979
PUNT 1 JE SPELT HET S-E-K-I, NIET SHEKI OF SJEKKIE.

Punt II Ik geloof er geen ene moer van, ik geloof het als ik het zie.

Seki wil die miljoen en doet het veel te goed in de bus....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_254980
Mirrorman het staat op de officiele sbs pagina neem aan dat dat klopt.
Hunter sorry dat je je zo moet vermoeien met ons.. onwetende dommige fokkers,

Dat stukje over Katje heb ik ook gelezen maar er staat in bij een rode kaart. dan kan zij misschien de plaats innemen, maar bij geval Sheki is het (volgens mij) geen rode kaart d.w.z er uit moeten maar hij is er waarschijnlijk vrijwillig uit gegaan. dus die situatie is toch anders.

Van mij hoeft zij er niet in, alhoewel zij na een tijdje continu met Aziz te verblijven helemaal gek van hem word, irritaties, Aziz hart gebroken. (daar is niet veel voor nodig, zie b.v uitzending vanavond met Jop, wat een verschrikkelle zeikerd is die Aziz, aandacht wil hij)

  zondag 26 maart 2000 @ 11:20:00 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_254981
Misschien een tweede Sjekkie in de Bus?

Aloha, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_254982
itsme, ik had het idee dat ik het ook op fok al eerder had opgeschreven. Dat krijg je als je op meerdere plaatsen post en er twintig dezelfde topics tegelijkertijd worden geopend

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 26 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_254983
quote:
op 03-27-2000 om 08:44 AM schreef Quenda® het volgende:
Ze zijn ook benieuwd naar de nieuwe mensen die gaan komen.
Tessa: ik denk dat er gekken zijn die dat gaan doen
Esmeralda: ik denk dat ze zich moeten inkopen
Tessa: nee, stel een persoon schrijft zich in voor 10.000, en die persoon word eruitgestemd door ons, dan komt het geld wel in de jackpot..en is dat voor de winnaar
Esmeralda: ik ben erg benieuwd naar die personen
Aziz heeft besloten dat als het niet klikt dat hij opstapt
Tessa:goh, meen je dat nou..
Aziz: ja
Esmeraldä: ik denk wel dat het een vrouw is
Aziz: ik hoop het wel
Tessa: nee, als er een man uitgaat dan komt er een man voor terug.


Ik geloof er geen reet van dat Seki zijn 6000 gulden kwijt is. Bart kreeg in ieder geval (een prijs van) fl 1500 terug heb ik ergens gelezen.
Ik denk dat degenen die er nu nog inzitten uiteindelijk geen verlies zullen lijden. Het is denk ik meer een stok achter de deur.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_254984
quote:
op 03-27-2000 om 09:23 AM schreef Hunter het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Seki zijn 6000 gulden kwijt is. Bart kreeg in ieder geval (een prijs van) fl 1500 terug heb ik ergens gelezen.
Ik denk dat degenen die er nu nog inzitten uiteindelijk geen verlies zullen lijden. Het is denk ik meer een stok achter de deur.


Inderdaad, je bent alleen je borg kwijt als je er vrijwillig uit gaat, zoals Seki dus. Bart werd er uitgestemd en kreeg dus gewoon zijn borg terug. De borg is er voor bedoeld om mensen ervan te weerhouden er al te snel zelf uit te gaan.

pi_254985
quote:
op 03-27-2000 om 09:43 AM schreef Placemad het volgende:

Inderdaad, je bent alleen je borg kwijt als je er vrijwillig uit gaat, zoals Seki dus. Bart werd er uitgestemd en kreeg dus gewoon zijn borg terug. De borg is er voor bedoeld om mensen ervan te weerhouden er al te snel zelf uit te gaan.

Je hebt gelijk, ik had de regels beter moeten lezen:

quote:
Borgsom
De Jackpot kan worden aangevuld met het bedrag dat wordt geboden op een vrijgekomen plaats in de BUS . Dat is aan de orde wanneer een passagier vrijwillig opstapt. In dat geval krijgt de passagier zijn of haar borg niet terug. De vrijgekomen plaats wordt dan geveild onder het Nederlandse publiek. Het in te zetten bedrag van de kijker is minimaal 6000 gulden, de borgsom die ook elke passagier van de BUS heeft betaald. Iedere televisiekijker levert dus een bijdrage aan de Jackpot!


Wat betreft Seki geloof ik echter niet dat hij geen financiele 'duw in de rug' heeft gekregen. Zesduizend gulden is voor hem veel te veel om zomaar weg te gooien.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 27 Maart 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 27 maart 2000 @ 10:00:00 #19
2465 De Parasiet
How about no?
pi_254986
Vleermuis heeft vaag iets weg van Jos Brink....
brrr.....
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  dinsdag 28 maart 2000 @ 03:48:00 #20
2018 PC eend
relativist
pi_254987
Wie is er zo geil op de cameras dat hij er wel in wil?
Er wordt dus geveild dus hij moet ook wat te verteren hebben.
Deze twee vragen stellende komt er maar een naam in me op RATELBAND , moet hem toch aanspreken zoveel zendtijd en 24 uur(AHUM) op internet. Hij kan hier een langlopende reclamespot van maken.
Schiet me opeens nog een naam te binnen harry mens ook nooit om aandacht verlegen en hij heeft al eerder zendtijd ingekocht , een heel programma zelfs(business class op rtl5 red.) , terwijl niemand hem moet

ps volgens mij kan je dat geld dat je door je bod kwijt bent wel terugverdienen....
"Nee eerlijk waar ik heet echt Dr. Pepper"

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')