We hebben hem cash betaald, dus geen bankafschrift.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef LieveJuf het volgende:
Dat hij de barcode moet hebben, kan goed onzin zijn. Waarschijnlijk wil hij zeker weten dat de snacktoaster bij de blokker is gekocht. Heb je toevallig geen bankafschrift waar op staat dat je het bij de blokker gekocht hebt en wanneer![]()
Wij nemen daar vaak wel genoegen mee (al werk ik niet in en Blokker winkel), this maar een idee
Hmm, helaas dan. Succes met de verkoopquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
We hebben hem cash betaald, dus geen bankafschrift.
Hij weet dat ie bij Blokker vandaan komt, want zij zijn geloof ik de enigen die hem verkopen.
Alleen als ie retour komt moet ie een barcode scannen. Waarschijnlijk om hem weer te claimen.
En ach, tis geen apparaat van een paar honderd ¤, dus ik ga er niet teveel achteraan zitten
Thnx!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:20 schreef LieveJuf het volgende:
[..]
Hmm, helaas dan. Succes met de verkoop
Eigenlijk wel een goed ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef LieveJuf het volgende:
Misschien is 's avonds kicken een beter idee? Ik gok dat er dan wat meer mensen online zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |