abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 januari 2010 @ 11:48:12 #51
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76392979
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:

[..]


[..]

Dát is nog een trap na geven imo. En Puala die dan nog snel even een crosspost moet geven, maar die zag je zelf ook al wel.
Nee, dat zag ik niet.
Bij Paula heeft ze verder wel gelijk.


Anyway, ik vind het jammer dat zelfs als er serieus gereageerd wordt en dat we erover willen praten met moblo en de rest, dat niemand inhoudelijk wilt gaan reageren. We worden gestuurd naar de FB waar alweer geen inhoudelijke reactie is (behalve van remlof). Ze nemen ook geen moeite om te reply-en, onderbouwen niets. Ik ga geen moeite nemen meer, tot 5 uur.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76392990
Zal vaker mijn excuses aanbieden zeg.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_76393001
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:47 schreef AMDB het volgende:

[..]

Gestraft nog wel De meeste mensen lopen volgens mij niet eens stage meer. Het is maar een naam. SES SC is veel opener voor andere mensen.
zie mijn post hierboven. De naam maakt geen verschil. ook niet voor de openheid.
pi_76393065
Ik wil best officieel mijn excuses maken hoor, maar ik vind dat er eerst inhoudelijk gepraat moet worden dan. Dit gezeur heb ik niets an. Ik verhuis wel naar een andere sc ofzo.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:53:56 #55
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_76393152
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:50 schreef Puala het volgende:
Ik wil best officieel mijn excuses maken hoor, maar ik vind dat er eerst inhoudelijk gepraat moet worden dan. Dit gezeur heb ik niets an. Ik verhuis wel naar een andere sc ofzo.
Zeg even waar je heen gaat, dan kom ik mee. Dat gezeur altijd, nu gaan we weer zeuren over de naam van de SC. Tyfus zeg...
  maandag 4 januari 2010 @ 11:54:47 #56
192683 AMDB
Visionair.
pi_76393173
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Zeg even waar je heen gaat, dan kom ik mee. Dat gezeur altijd, nu gaan we weer zeuren over de naam van de SC. Tyfus zeg...
Altijd verdacht, users die ineens terugkomen als er een relletje is, volgens mij heb ik jou de afgelopen maanden niet in de Stage SC gezien
  maandag 4 januari 2010 @ 11:57:53 #57
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76393259
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:54 schreef AMDB het volgende:

[..]

Altijd verdacht, users die ineens terugkomen als er een relletje is, volgens mij heb ik jou de afgelopen maanden niet in de Stage SC gezien
Dat dus. Sorry hoor Fawkes, maar de pleuris breekt even uit en je komt ineens opduiken om dan te "verhuizen". Sorry maar je moet eerst hier wonen wil je er vandaan kunnen verhuizen..

En de titel zal wel het laatste zijn waar ik me druk om gaat maken. Dat zouden meer mensen moeten doen..

Neem een flinke
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 4 januari 2010 @ 11:59:43 #58
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_76393321
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:54 schreef AMDB het volgende:

[..]

Altijd verdacht, users die ineens terugkomen als er een relletje is, volgens mij heb ik jou de afgelopen maanden niet in de Stage SC gezien
Hey fuckface,

Ik zag een nieuw topic, thats it. Achteraf had ik idd wel kunnen raden dat er weer ruzie zou zijn. Maar als ik zin had gehad om te rellen, dan was he niet zo rustig geweest in dit topic.

Now fuck off.
pi_76393327
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:57 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat dus. Sorry hoor Fawkes, maar de pleuris breekt even uit en je komt ineens opduiken om dan te "verhuizen". Sorry maar je moet eerst hier wonen wil je er vandaan kunnen verhuizen..

En de titel zal wel het laatste zijn waar ik me druk om gaat maken. Dat zouden meer mensen moeten doen..

Neem een flinke [ afbeelding ]
zo! dat is een best sigaartje!
  maandag 4 januari 2010 @ 12:00:05 #60
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76393335
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:57 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat dus. Sorry hoor Fawkes, maar de pleuris breekt even uit en je komt ineens opduiken om dan te "verhuizen". Sorry maar je moet eerst hier wonen wil je er vandaan kunnen verhuizen..

En de titel zal wel het laatste zijn waar ik me druk om gaat maken. Dat zouden meer mensen moeten doen..

Neem een flinke [ afbeelding ]
De enige die zich echt druk om maakt is volgens mij moblo sinds ze mod was.
Ik zie de relevantie niet eens met de titel en deze 'rel'.
Vragen wat de relevantie zal zijn zal toch niet werken (niet om te stoken ofzo).
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76393413
L.No,

Alles wát er aan antwoord is gegeven, omtrent de meet-rel, waar het allemaal om draaide, werd afgedaan als onzin. We kunnen niets nieuws meer zeggen, dus eindigen we in een cirkeltje.

Er is netjes gezegd dat een meet die op het forum wordt georganiseerd, algemeen toegankelijk moet zijn.

Vervolgens is dan ook netjes het verzoek gedaan om dat via msn etc. te regelen. Topic ging op slot, geen problemen verder, tot zover.

Vervolgens moet er op Fok! gepost worden dat 'men toch stiekem lekker die meet aan het regelen is, en dat er nu gelukkig mensen niet hoeven komen'. Die mensen worden meteen onder de categorie 'blauw' geschaard, terwijl in eerste instantie alleen GM het 'slachtoffer' was hiervan.
Daar wordt ballorig over gedaan,en het wordt vervelend geworden dat zo'n meet die dan toch privé wordt geregeld alsnog breed uitgemeten wordt op het forum.

Daar had iedereen een bijdrage aan, zoals al eerder gezegd: blauw én zwart. Blauw was vooral een beetje verbolgen over de manier van zaken doen over een meet die vooral bedoeld is (normaal) om users (en daar vallen mods ook onder) met elkaar in contact te brengen.

Vervolgens wordt er aanval gepleegd op ons gehele modbeleid, gebaseerd op deze ene reeks, welke echt niet het belangrijkste is in SES. SES draait niet om de SC, de SC is een leuk onderdeel van SES wat voor iedereen toegankelijk moet blijven en persoonlijke vetes worden maar genegeerd of via pm uitgevochten.

Deze SC is een aparte. Her en der wat ruzietjes, relletjes, maar over het algemeen wordt er vrij soft gemod, op de ban van jna enkele weken geleden na. Dat was na een waarschuwing. Dan heb je maar te stoppen. Net als dat er nu vrolijk 5 nieuwe SC's worden geopend. Weet wanneer je op moet houden. Nee, wij geilen niet op 'macht', ja, ik vind dit ook een moeilijke kwestie, want ik heb ook geen zin in een SC-vrij SES, maar ja, wij zijn niet voor niets blauw, en dat niet iedereen het met een beleid eens kan zijn, dat neem je voor lief op het moment dat je zegt 'ja, ik wil graag mod worden'.

Het Fok! algemeen beleid is, dat wanneer er een ban wordt uitgedeeld, dat men naar forum@fok.nl wordt gemailed. Dat is een regel. Mods gaan dan ook niet over bans. Mods kunnen enkel aangeven van 'nou.. FA, wat vind jij er van'. Als de FA zegt: "daar ga ik niet voor bannen", dan is het einde verhaal en komt er geen ban. Komt er wel een ban, dan staat de betreffende FA daar achter, en moet er dus met hen contact op worden genomen als daar vragen over zijn. Wij houden de boel in de gaten, FA's ondernemen 'echte' actie.

Ik kom zelf met best wat plezier regelmatig in de SC. Heb niet altijd evenveel tijd om uitgebreid mee te posten, maar lees wel regelmatig iig mee. Er worden sneren gegeven, grapjes, zwarte humor, droge humor. En het valt me wel op, dat sinds ik blauw ben, ik toch wat minder van dezelfde grapjes kan maken. Dat deed ik ook toen ik al zwart was, en nu ineens mag dat niet meer.

Zoals ik eerder al zei: wij blijven ook gewoon gebruikers, mensen. Ja, we houden de boel in de gaten, maar we willen ook gewoon meeposten, in de sfeer van dit topic, en als dat wel eens met een (zwarte) humor/opmerking gaat, dan hoort dat niet anders te zijn dan wanneer iemand zwart is.

Excuses die worden aangeboden, komen niet echt over, en meteen gaan schelden is ook niet écht de oplossing. Nogmaals, wij willen écht niet dat de SC verdwijnt en mensen mogen zelf kiezen met wie ze posten en meeten, maar doe dat wel een beetje volgens de regels van het forum en probeer niet een heel subforum, door 1 SC als het jouwe te zien. We maken samen de SC, samen SES (als je erbuiten ook nog wat reageert op topics en zulks ) en daarmee samen Fok!. Er kan veel, maar niet alles, en dat moet men onthouden. Zoals ik al eerder zei: er wordt in SES zelden genote of gebanned, helaas ziet men alleen de negatieve dingen, en dat is het risico van crew zijn, heb ik al gemerkt.

Ik hoop iig dat we om 17.00uur weer een nieuwe start kunnen maken, zonder sneren en toespelingen. Veel plezier de 20ste, en hopelijk ook tot ziens op de Meet the Mods Meet, dan kunnen jullie eens echt met ons kennis maken
Ja doei.
pi_76393501
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:

[..]


[..]

Dát is nog een trap na geven imo. En Puala die dan nog snel even een crosspost moet geven, maar die zag je zelf ook al wel.
Ik begrijp best dat je mod wil worden, maar hou alstublieft op door over onze rug om een wit voetje te halen bij Danny en de rest van de crew.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_76394057
Ja hey, dan niet hoor.

SES SC #1: Met een schone lei
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 4 januari 2010 @ 12:20:10 #64
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76394061
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
L.No,

Alles wát er aan antwoord is gegeven, omtrent de meet-rel, waar het allemaal om draaide, werd afgedaan als onzin. We kunnen niets nieuws meer zeggen, dus eindigen we in een cirkeltje.

Er is netjes gezegd dat een meet die op het forum wordt georganiseerd, algemeen toegankelijk moet zijn.

Vervolgens is dan ook netjes het verzoek gedaan om dat via msn etc. te regelen. Topic ging op slot, geen problemen verder, tot zover.

Vervolgens moet er op Fok! gepost worden dat 'men toch stiekem lekker die meet aan het regelen is, en dat er nu gelukkig mensen niet hoeven komen'. Die mensen worden meteen onder de categorie 'blauw' geschaard, terwijl in eerste instantie alleen GM het 'slachtoffer' was hiervan.
Daar wordt ballorig over gedaan,en het wordt vervelend geworden dat zo'n meet die dan toch privé wordt geregeld alsnog breed uitgemeten wordt op het forum.
'Die blauwe' en, dat zijn jij, GM en renesite toch? Zoals ik eerder zei, jij zei toch dat je niet zou komen? En van Renesite is het niet eens duidelijk. Verder wordt niemand anders buitengesloten. Het mag wel een privé meet zijn, maar ja kan er wel over praten toch? Doet iedereen wel met andere dingen.
De discussie was toen erg verhit en iedereen was nogal pissig, logisch dat je zulke reacties kan verwachten.
Vanaf het begin heb je jezelf al gegroepeerd als een van 'de blauwe'. Je keek in het begin niet eens naar de andere kant van het verhaal en ging erop los dat hij móést komen. Daarom geeft het anderen minder drang om jou ook uit te nodigen, al werd er nergens gezegd dat je niet moet komen though, je zei in het begin dat je sowieso niet kwam.
quote:
Daar had iedereen een bijdrage aan, zoals al eerder gezegd: blauw én zwart. Blauw was vooral een beetje verbolgen over de manier van zaken doen over een meet die vooral bedoeld is (normaal) om users (en daar vallen mods ook onder) met elkaar in contact te brengen.
Ik vind het maar niet kunnen op de manier waarop het gedaan werd. Vooral jij zat te stoken met 'ik ben benieuwd wie ook een grote mond heeft bij de meet ' en veel meer reacties 'sarcastische' daarvan. Als iemand reageerden op een van jullie opmerkingen, dan 'hapten' we. Dus het is geen teken dat jullie niet trollen? Dat is géén manier om aan te tonen hoe een meet moet zijn en hoe het wel moet zijn.
quote:
Vervolgens wordt er aanval gepleegd op ons gehele modbeleid, gebaseerd op deze ene reeks, welke echt niet het belangrijkste is in SES. SES draait niet om de SC, de SC is een leuk onderdeel van SES wat voor iedereen toegankelijk moet blijven en persoonlijke vetes worden maar genegeerd of via pm uitgevochten.

Deze SC is een aparte. Her en der wat ruzietjes, relletjes, maar over het algemeen wordt er vrij soft gemod, op de ban van jna enkele weken geleden na. Dat was na een waarschuwing. Dan heb je maar te stoppen. Net als dat er nu vrolijk 5 nieuwe SC's worden geopend. Weet wanneer je op moet houden. Nee, wij geilen niet op 'macht', ja, ik vind dit ook een moeilijke kwestie, want ik heb ook geen zin in een SC-vrij SES, maar ja, wij zijn niet voor niets blauw, en dat niet iedereen het met een beleid eens kan zijn, dat neem je voor lief op het moment dat je zegt 'ja, ik wil graag mod worden'.

Het Fok! algemeen beleid is, dat wanneer er een ban wordt uitgedeeld, dat men naar forum@fok.nl wordt gemailed. Dat is een regel. Mods gaan dan ook niet over bans. Mods kunnen enkel aangeven van 'nou.. FA, wat vind jij er van'. Als de FA zegt: "daar ga ik niet voor bannen", dan is het einde verhaal en komt er geen ban. Komt er wel een ban, dan staat de betreffende FA daar achter, en moet er dus met hen contact op worden genomen als daar vragen over zijn. Wij houden de boel in de gaten, FA's ondernemen 'echte' actie.

Ik kom zelf met best wat plezier regelmatig in de SC. Heb niet altijd evenveel tijd om uitgebreid mee te posten, maar lees wel regelmatig iig mee. Er worden sneren gegeven, grapjes, zwarte humor, droge humor. En het valt me wel op, dat sinds ik blauw ben, ik toch wat minder van dezelfde grapjes kan maken. Dat deed ik ook toen ik al zwart was, en nu ineens mag dat niet meer.
Dit is geen reactie naar mij toe. 80% van jouw post is niet naar mij toe.
quote:
Zoals ik eerder al zei: wij blijven ook gewoon gebruikers, mensen. Ja, we houden de boel in de gaten, maar we willen ook gewoon meeposten, in de sfeer van dit topic, en als dat wel eens met een (zwarte) humor/opmerking gaat, dan hoort dat niet anders te zijn dan wanneer iemand zwart is.
Dat heb ik zelf ook gezegd. Jullie zijn mensen, maar hebben wel een voorbeeldfunctie. Meeposten met die sfeer is geen manier om de 'rel' te laten rusten.
quote:
Excuses die worden aangeboden, komen niet echt over, en meteen gaan schelden is ook niet écht de oplossing. Nogmaals, wij willen écht niet dat de SC verdwijnt en mensen mogen zelf kiezen met wie ze posten en meeten, maar doe dat wel een beetje volgens de regels van het forum en probeer niet een heel subforum, door 1 SC als het jouwe te zien. We maken samen de SC, samen SES (als je erbuiten ook nog wat reageert op topics en zulks ) en daarmee samen Fok!. Er kan veel, maar niet alles, en dat moet men onthouden. Zoals ik al eerder zei: er wordt in SES zelden genote of gebanned, helaas ziet men alleen de negatieve dingen, en dat is het risico van crew zijn, heb ik al gemerkt.
Hoe kom je erbij dat we een sc als die van ons zien? Omdat iemand zeer onrespectloos tegen de opstichter was en dat ie daarom buitengesloten werd? Samenwerken vind ik prima, maar het moet wel op een normale manier zijn.
quote:
Ik hoop iig dat we om 17.00uur weer een nieuwe start kunnen maken, zonder sneren en toespelingen. Veel plezier de 20ste, en hopelijk ook tot ziens op de Meet the Mods Meet, dan kunnen jullie eens echt met ons kennis maken
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76394113
Applaus moblo.
pi_76394128
Hey Moblo, ik ben het voor het grootste deel met je eens hoor, maar ik zie niet helemaal waarom het nu weer SES SC moet worden Ik dacht dat we die discussie nou wel eens achter ons gelaten hadden
  maandag 4 januari 2010 @ 12:24:42 #67
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76394210
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef Milou__ het volgende:
Applaus moblo.
Idd, ben blij dat ze de moeite nam.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  maandag 4 januari 2010 @ 12:26:36 #68
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_76394278
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:50 schreef Puala het volgende:
Ik wil best officieel mijn excuses maken hoor, maar ik vind dat er eerst inhoudelijk gepraat moet worden dan. Dit gezeur heb ik niets an. Ik verhuis wel naar een andere sc ofzo.
Ja, want de oorzaak van het 'gezeur' moet je vooral niet bij jezelf zoeken. Je maakt het jezelf wel erg makkelijk zo. Kijk eens hoe alle users ermee omgaan, en kijk hoe The_Dean, jij, en in mindere mate L.no ermee omgaan. Ik vind het voor veel andere users oprecht jammer dat de Stage SC vandaag dicht is. Lees het nou eens allemaal terug, en kijk of het echt zo erg is wat er allemaal gezegd is.
Met die dramaqueenreacties en gemeende beledigingen van blauwen schiet je weinig op, behalve dat je irritatie veroorzaakt. En we kunnen best wat hebben, dat verwachten we van users ook, maar op een gegeven moment is het niet leuk meer en kunnen het topic beter even stilleggen om iedereen tot rust te laten komen.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_76394347
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:26 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Ja, want de oorzaak van het 'gezeur' moet je vooral niet bij jezelf zoeken. Je maakt het jezelf wel erg makkelijk zo. Kijk eens hoe alle users ermee omgaan, en kijk hoe The_Dean, jij, en in mindere mate L.no ermee omgaan. Ik vind het voor veel andere users oprecht jammer dat de Stage SC vandaag dicht is. Lees het nou eens allemaal terug, en kijk of het echt zo erg is wat er allemaal gezegd is.
Met die dramaqueenreacties en gemeende beledigingen van blauwen schiet je weinig op, behalve dat je irritatie veroorzaakt. En we kunnen best wat hebben, dat verwachten we van users ook, maar op een gegeven moment is het niet leuk meer en kunnen het topic beter even stilleggen om iedereen tot rust te laten komen.
Oude koeien uit de sloot trekken en onnodig te kwetsen tijdens een onderwerp wat er totaal niks mee te maken had, dat ligt niet aan jou?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_76394370
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:22 schreef Piles het volgende:
Hey Moblo, ik ben het voor het grootste deel met je eens hoor, maar ik zie niet helemaal waarom het nu weer SES SC moet worden Ik dacht dat we die discussie nou wel eens achter ons gelaten hadden
dat is dus ook het enige wat ik even niet snap. De rest is allemaal prima volgens de regels. hulde.
Alleen die naamschange snap ik dan niet. Dat is iets wat al eens met heel veel moeite er doorheen is gedrukt. Uiteindelijk ging iedereen erin mee en na een tijdje werd er door 'blauw' besloten dat het toch geen zin had gehad.

niet dat de naam mij nu nog wat kan boeien, ik snap alleen de aanleiding niet.
  maandag 4 januari 2010 @ 12:29:50 #71
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76394377
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:26 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Ja, want de oorzaak van het 'gezeur' moet je vooral niet bij jezelf zoeken. Je maakt het jezelf wel erg makkelijk zo. Kijk eens hoe alle users ermee omgaan, en kijk hoe The_Dean, jij, en in mindere mate L.no ermee omgaan. Ik vind het voor veel andere users oprecht jammer dat de Stage SC vandaag dicht is. Lees het nou eens allemaal terug, en kijk of het echt zo erg is wat er allemaal gezegd is.
Met die dramaqueenreacties en gemeende beledigingen van blauwen schiet je weinig op, behalve dat je irritatie veroorzaakt. En we kunnen best wat hebben, dat verwachten we van users ook, maar op een gegeven moment is het niet leuk meer en kunnen het topic beter even stilleggen om iedereen tot rust te laten komen.
De enige wat ik wil is erover te praten. Ik doe niets om op te stoken.
Vandaag was het opgehouden en we gingen gewoon verder in de FB. Hier en daar reacties, maar de sfeer was normaal en het ging verder. Toch werd het gesloten, waarom?
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  maandag 4 januari 2010 @ 12:29:55 #72
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_76394381
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:28 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Oude koeien uit de sloot trekken en onnodig te kwetsen tijdens een onderwerp wat er totaal niks mee te maken had, dat ligt niet aan jou?
Puala is degene die opeens boos wordt, mensen vragen zich af waarom, en dan haal ik de historie erbij. Wat nou kwetsen?
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  maandag 4 januari 2010 @ 12:30:50 #73
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76394409
Damn, ik moet naar school.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76394425
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:29 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Puala is degene die opeens boos wordt, mensen vragen zich af waarom, en dan haal ik de historie erbij. Wat nou kwetsen?
Lees het zelf nog eens allemaal terug. Dat had je niet af kunnen doen door 'een eerder akkefietje tussen haar en mij' ?

Zelfs gemeende excuses en topics starten waar niks meer aan de hand is worden gesloten. Ik kots op jou/jullie kortzichtigheid
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 4 januari 2010 @ 12:40:39 #75
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76394706
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:31 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Lees het zelf nog eens allemaal terug. Dat had je niet af kunnen doen door 'een eerder akkefietje tussen haar en mij' ?

Zelfs gemeende excuses en topics starten waar niks meer aan de hand is worden gesloten. Ik kots op jou/jullie kortzichtigheid
Juist ja..

"Hierbij bied ik mijn excuses aan dat ik je een kuthoer noemde, al vind ik het nog steeds zo"... Dat is niet echt een excuus.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')