abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 16:34:17 #201
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76402730
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Zijn er consequenties voor het niet uitchecken in de trein?

Ik ben vandaag op mijn route van Utrecht Centraal CS naar de bushaltes geen enkele terminal tegen gekomen om uit te kunnen checken.

Krijg ik nu een boete of een strafpunt?
Waaah! Bij NS nog niet in of uitchecken! Is nog niet ingevoerd! Gewoon kaart meenemen en aan conducteur laten zien en die kan m scannen als ie daar zin in heeft.
pi_76402785
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Robin-NMGN het volgende:

[..]

sorry , http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl&q=http://www.ov-chipkaart.nl/static/woc2/oplaad-enophaalpunten.kmz&z=8
Bij mij op die link staan alleen de oplaadpunten inderdaad. Die komt ook totaal niet overeen met die postcode lijst,..

Ik weetniet waar je woont, maar ik zou ff kijken welke postcode het dichtstebij is en dan daarheen gaan.
Nog ff en dan weet ik of ik hem kan activeren. Ga bijna naar huis.
pi_76402789
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Waaah! Bij NS nog niet in of uitchecken! Is nog niet ingevoerd! Gewoon kaart meenemen en aan conducteur laten zien en die kan m scannen als ie daar zin in heeft.
Nou, ik kon gewoon in en uitchecken. Tijdens mijn treinreis ben ik gecontroleerd door een conducteur zo'n RFID apparaat en die zag dat ik keurig ingechecked was.

Ook zag ik iets van "Stud. Week" op het display staan.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_76402802
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Zijn er consequenties voor het niet uitchecken in de trein?

Ik ben vandaag op mijn route van Utrecht Centraal CS naar de bushaltes geen enkele terminal tegen gekomen om uit te kunnen checken.

Krijg ik nu een boete of een strafpunt?
Achterste tunnel? Ik had hetzelfde probleem.
pi_76402811
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dat zag ik ook toen ik eenmaal thuis op zoek ging, maar dat is via de IB-groep en studentenovchipkaart site niet gemeld, tenminste, tot vorige week niet, zag het net toen ik weer ging checken in beeld staan. Vraag is nu: wat als je wel hebt ingecheckt, maar niet uitgecheckt? (Omdat de service er blijkbaar, schijnbaar) uitlag?
pi_76402857
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef KoekjesTwister het volgende:

[..]

Nou, ik kon gewoon in en uitchecken. Tijdens mijn treinreis ben ik gecontroleerd door een conducteur zo'n RFID apparaat en die zag dat ik keurig ingechecked was.

Ook zag ik iets van "Stud. Week" op het display staan.
Zucht, sommigen kunnen inderdaad inchecken, maar officieel hoeft dat niet.
pi_76402882
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef tralalala het volgende:

[..]

Achterste tunnel? Ik had hetzelfde probleem.
Juist. Ik zag enkel de paaltjes, niet de terminals. Erg vreemd allemaal. Omlopen via het stationsplein ging ik in tijd niet meer redden, dat had me zeker 5 minuten extra gekost. En de bus wacht niet...
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_76402916
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Bij mij op die link staan alleen de oplaadpunten inderdaad. Die komt ook totaal niet overeen met die postcode lijst,..

Ik weetniet waar je woont, maar ik zou ff kijken welke postcode het dichtstebij is en dan daarheen gaan.
Nog ff en dan weet ik of ik hem kan activeren. Ga bijna naar huis.
oke thanks, ben blij dat het dus niet aan mij ligt
pi_76402988
Vanochtend ben ik met diverse connexxion bussen naar Leeuwarden geweest.
Ik kon overal zonder problemen met de oude papieren OV jaarkaart naar binnen.
Zover ik dat goed heb kunnen zien is nog 1 op de 10 mensen met de papieren kaart ingestapt.

De chauffeur zei dat de papieren versie bij hun nog 3 a 4 weken geaccepteerd wordt.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_76403072
Waarom hebben ze het steeds over geadviseerde afhaaldatum op internet? Het is helemaal niet mogelijk om je reisproduct buiten die tijd af te halen. Zeg dat dan godverdomme ook!
  maandag 4 januari 2010 @ 16:42:39 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76403111
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom hebben ze het steeds over geadviseerde afhaaldatum op internet? Het is helemaal niet mogelijk om je reisproduct buiten die tijd af te halen. Zeg dat dan godverdomme ook!
Werkte bij mij (en anderen) anders prima.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_76403116
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Helemaal wel...
pi_76403144
Oh. Ik heb het al twee maal geprobeerd en beide keren kreeg ik het bericht dat het reisproduct nog niet klaar lag...
pi_76403271
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef Brembo het volgende:
Ik heb zowaar antwoord, gisteravond 16 uur gemaild en nu al antwoord van de OV-chipkaart studenten BV . Dat vind ik toch redelijk snel
Wat is het adres?
pi_76403273
Wat je ook kan doen is gewoon een weekend ov pas aanvragen door zo'n aaanvraagformulier aan te vragen op die site en daarnaast ook zo'n studenten ov chipkaart voor doordeweeks..
Dan krijg je dus 2 "tijdelijke" passen en kan je in het weekend gratis reizen en doordeweeks..
Want je moet toch zolang op die dingen wachten!!

Iemand ervaring hierin?
pi_76403354
Kreeg iedereen een bonnetje na het afhalen van de definitieve ov?

Bij mij stond er een bestelling klaar.. week ov student, wilt u de bestelling opladen? Ja.. even wachten. Bestelling geladen! Verwijder kaart.
Heb dus geen bonnetje gezien en mijn kaart er maar uitgehaald.

Bij kaartinformatie stond dat er nog een weekendov op stond Wordt je tijdelijke ov gewijzigd zodra je de definitieve er op zet? Of gaat de definitieve pas op 1 februari in?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 4 januari 2010 @ 16:49:29 #217
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_76403394
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:46 schreef Mail-adres het volgende:
Wat je ook kan doen is gewoon een weekend ov pas aanvragen door zo'n aaanvraagformulier aan te vragen op die site en daarnaast ook zo'n studenten ov chipkaart voor doordeweeks..
Dan krijg je dus 2 "tijdelijke" passen en kan je in het weekend gratis reizen en doordeweeks..
Want je moet toch zolang op die dingen wachten!!

Iemand ervaring hierin?
Ja, dat heb ik gedaan! Nu kan ik gratis reizen en ze stuurden me ook nog eens een taart en 100 euro op!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 4 januari 2010 @ 16:50:00 #218
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_76403412
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef princess-a het volgende:

Bij mij stond er een bestelling klaar.. week ov student, wilt u de bestelling opladen? Ja.. even wachten. Bestelling geladen! Verwijder kaart.

Bij kaartinformatie stond dat er nog een weekendov op stond Wordt je tijdelijke ov gewijzigd zodra je de definitieve er op zet? Of gaat de definitieve pas op 1 februari in?
Je moet kiezen voor een bonnetje.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_76403561
Beste mensen,

Ik ben net naar een ophaal punt geweest. Toen ik mijn zogehete bestellen wou ophalen kreeg ik de melding dat deze mislukt was. Na nog een keer proberen kreeg ik de zelfde error. De week abo. wordt toch wel als bestelling gezien of niet ?

Ik moet morgen wel naar school en stage :S. De vrouw achter de balie zei dat ik nog gewoon met mijn papiere versie kom reizen, is dit ook waar ? Als dit niet zo is ben ik hard de sjaak want ik zou hem pas kunnen ophalen vannaf 13 januari ofzo. Dat gaat me echt klauwen met geld kosten!

Ik vind dat hele OV dinges maar zwaar klote ! zoon papiere OV was veel makkelijker.

Gr Twan
pi_76403564
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:46 schreef tralalala het volgende:

[..]

Wat is het adres?
Klantenservice OV-chipkaart [info@ov-chipkaart.nl]

Vandaag is uit pure verveling bij de automaat gekeken en wat bleek:
Poging 1: Er is een fout opgetreden verwijder de OV-Chipkaart
Poging 2: Er staan geen producten voor u klaar...

Nou ik hoop dat ze het snel fixen .
  maandag 4 januari 2010 @ 16:54:41 #221
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76403596
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gedaan! Nu kan ik gratis reizen en ze stuurden me ook nog eens een taart en 100 euro op!
Gaaf! Ik zou gewoon al blij zijn met 1 ov-chipkaart.

maandag 4 januari 2010 @ 16:55:12 #222
123170 alors
zlata1234
pi_76403618
Ik kon ook niet kiezen voor een bonnetje geloof ik
know'm sayin?
word? word.
pi_76403627
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Brembo het volgende:

[..]

Klantenservice OV-chipkaart [info@ov-chipkaart.nl]

Vandaag is uit pure verveling bij de automaat gekeken en wat bleek:
Poging 1: Er is een fout opgetreden verwijder de OV-Chipkaart
Poging 2: Er staan geen producten voor u klaar...

Nou ik hoop dat ze het snel fixen .
Jij ook al.
pi_76403639
Mijne was al geactiveerd en moest opnieuw geactiveerd worden na 1 januari.
Daardoor stond er -0.68 op toen ik richting Utrecht CS wilde.
Nouja opnieuw geactiveerd, 5 euro gestort anders werkte die niet eens meer, en die 69 cent krijg ik ook niet meer terug
Vervolg, in bus in/uitcheck poortjes poortjes stuk, en terug ook alweer.

Kortom, waardeloos systeem, kan dit echt niet anders?
  maandag 4 januari 2010 @ 16:56:39 #225
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_76403663
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef princess-a het volgende:

Ik had een bonnetje maar dat werd me gevraagd na het verwijderen van de kaart en voordat hij dik een minuut "tot ziens" zei. Terwijl ik maar stond te wachten, want er moest immers ook wat saldo op.

En idd, iemand hierboven post dat je je product niet eerder op kan halen, maar ik blijkbaar wel dus
na 13e was adviesdatum, vandaag opgehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')