Waaah! Bij NS nog niet in of uitchecken! Is nog niet ingevoerd! Gewoon kaart meenemen en aan conducteur laten zien en die kan m scannen als ie daar zin in heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Zijn er consequenties voor het niet uitchecken in de trein?
Ik ben vandaag op mijn route van Utrecht Centraal CS naar de bushaltes geen enkele terminal tegen gekomen om uit te kunnen checken.
Krijg ik nu een boete of een strafpunt?
Bij mij op die link staan alleen de oplaadpunten inderdaad. Die komt ook totaal niet overeen met die postcode lijst,..quote:Op maandag 4 januari 2010 16:22 schreef Robin-NMGN het volgende:
[..]
sorry, http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl&q=http://www.ov-chipkaart.nl/static/woc2/oplaad-enophaalpunten.kmz&z=8
Nou, ik kon gewoon in en uitchecken. Tijdens mijn treinreis ben ik gecontroleerd door een conducteur zo'n RFID apparaat en die zag dat ik keurig ingechecked was.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waaah! Bij NS nog niet in of uitchecken! Is nog niet ingevoerd! Gewoon kaart meenemen en aan conducteur laten zien en die kan m scannen als ie daar zin in heeft.
Achterste tunnel? Ik had hetzelfde probleem.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
Zijn er consequenties voor het niet uitchecken in de trein?
Ik ben vandaag op mijn route van Utrecht Centraal CS naar de bushaltes geen enkele terminal tegen gekomen om uit te kunnen checken.
Krijg ik nu een boete of een strafpunt?
Dat zag ik ook toen ik eenmaal thuis op zoek ging, maar dat is via de IB-groep en studentenovchipkaart site niet gemeld, tenminste, tot vorige week niet, zag het net toen ik weer ging checken in beeld staan. Vraag is nu: wat als je wel hebt ingecheckt, maar niet uitgecheckt? (Omdat de service er blijkbaar, schijnbaar) uitlag?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waaah! Bij NS nog niet in of uitchecken! Is nog niet ingevoerd! Gewoon kaart meenemen en aan conducteur laten zien en die kan m scannen als ie daar zin in heeft.
Zucht, sommigen kunnen inderdaad inchecken, maar officieel hoeft dat niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Nou, ik kon gewoon in en uitchecken. Tijdens mijn treinreis ben ik gecontroleerd door een conducteur zo'n RFID apparaat en die zag dat ik keurig ingechecked was.
Ook zag ik iets van "Stud. Week" op het display staan.
Juist. Ik zag enkel de paaltjes, niet de terminals. Erg vreemd allemaal. Omlopen via het stationsplein ging ik in tijd niet meer redden, dat had me zeker 5 minuten extra gekost. En de bus wacht niet...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Achterste tunnel? Ik had hetzelfde probleem.
oke thanks, ben blij dat het dus niet aan mij ligtquote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Bij mij op die link staan alleen de oplaadpunten inderdaad. Die komt ook totaal niet overeen met die postcode lijst,..
Ik weetniet waar je woont, maar ik zou ff kijken welke postcode het dichtstebij is en dan daarheen gaan.
Nog ff en dan weet ik of ik hem kan activeren.Ga bijna naar huis.
Werkte bij mij (en anderen) anders prima.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom hebben ze het steeds over geadviseerde afhaaldatum op internet? Het is helemaal niet mogelijk om je reisproduct buiten die tijd af te halen. Zeg dat dan godverdomme ook!
Helemaal wel...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom hebben ze het steeds over geadviseerde afhaaldatum op internet? Het is helemaal niet mogelijk om je reisproduct buiten die tijd af te halen. Zeg dat dan godverdomme ook!
Wat is het adres?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:37 schreef Brembo het volgende:
Ik heb zowaar antwoord, gisteravond 16 uur gemaild en nu al antwoord van de OV-chipkaart studenten BV. Dat vind ik toch redelijk snel
Ja, dat heb ik gedaan! Nu kan ik gratis reizen en ze stuurden me ook nog eens een taart en 100 euro op!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:46 schreef Mail-adres het volgende:
Wat je ook kan doen is gewoon een weekend ov pas aanvragen door zo'n aaanvraagformulier aan te vragen op die site en daarnaast ook zo'n studenten ov chipkaart voor doordeweeks..
Dan krijg je dus 2 "tijdelijke" passen en kan je in het weekend gratis reizen en doordeweeks..
Want je moet toch zolang op die dingen wachten!!
Iemand ervaring hierin?
Je moet kiezen voor een bonnetje.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef princess-a het volgende:
Kreeg iedereen een bonnetje na het afhalen van de definitieve ov?
Bij mij stond er een bestelling klaar.. week ov student, wilt u de bestelling opladen? Ja.. even wachten. Bestelling geladen! Verwijder kaart.
Heb dus geen bonnetje gezien en mijn kaart er maar uitgehaald.
Bij kaartinformatie stond dat er nog een weekendov op stondWordt je tijdelijke ov gewijzigd zodra je de definitieve er op zet? Of gaat de definitieve pas op 1 februari in?
Klantenservice OV-chipkaart [info@ov-chipkaart.nl]quote:
Gaaf! Ik zou gewoon al blij zijn met 1 ov-chipkaart.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan! Nu kan ik gratis reizen en ze stuurden me ook nog eens een taart en 100 euro op!
Jij ook al.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef Brembo het volgende:
[..]
Klantenservice OV-chipkaart [info@ov-chipkaart.nl]
Vandaag is uit pure verveling bij de automaat gekeken en wat bleek:
Poging 1: Er is een fout opgetreden verwijder de OV-Chipkaart
Poging 2: Er staan geen producten voor u klaar...
Nou ik hoop dat ze het snel fixen.
Ik had een bonnetje maar dat werd me gevraagd na het verwijderen van de kaart en voordat hij dik een minuut "tot ziens" zei. Terwijl ik maar stond te wachten, want er moest immers ook wat saldo op.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef princess-a het volgende:
Kreeg iedereen een bonnetje na het afhalen van de definitieve ov?
Bij mij stond er een bestelling klaar.. week ov student, wilt u de bestelling opladen? Ja.. even wachten. Bestelling geladen! Verwijder kaart.
Heb dus geen bonnetje gezien en mijn kaart er maar uitgehaald.
Bij kaartinformatie stond dat er nog een weekendov op stondWordt je tijdelijke ov gewijzigd zodra je de definitieve er op zet? Of gaat de definitieve pas op 1 februari in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |