Ben bij twee verschillende automaten geweest, en heb zeker 3 minuten lang m'n pasje erin en eruit staan halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest hem ook een paar keer erin en eruit halen (eerst had ik hem met mijn foto aan de voorkant en daarna andersom) & na 2 of 3x deed hij het.
Zou kunnen in Eindhoven op het station staat ie volgens mij ook bij de AH to Go.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef BasementDweller het volgende:
Huh, dus ik kan niet op Utrecht CS mijn studentenproduct ophalen bij zo'n kaartenautomaat?![]()
Waar kan ik wel terecht?
Bij de AH to go?
betekent het dan dat je ook kortingstarief hebt doordeweeks? zou toch weekend moeten zijn..?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef ARR-I het volgende:
Op ov-chipkaart zie ik bij kaartinformatie wel staan:
Producten op uw kaart
Product Status Prijs ¤
Totaal 2
Studenten OV-chipkaart week ¤ 0,00
Studentenkaart korting week ¤ 0,00
Zou het dan toch gewerkt hebben? Iemand die weet waar ik klaarstaande bestellingen kan vinden op die site?
Echt he, wat een waanzinquote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zou kunnen in Eindhoven op het station staat ie volgens mij ook bij de AH to Go.
Geen idee of het aan de servicebalie van de NS ook kan, maar anders kun je het daar ook nog altijd vragen. De site op internet is iig niet erg duidelijk, momenteel.
Ik meen op een of andere vage overheidssite gelezen te hebben dat als je een x aantal keer (stuk of 6,7?) niet uitcheckt, dat je kaart dan geblokkeerd wordt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:04 schreef alors het volgende:
ik hoorde zonet een piep, weet niet of het kwam van mijn ov, ik had hem in mijn hand en liep door het gangpad... ik heb bij de overstap ook geen tijd om te kijken hoe of wat, dus...
Bij deze bus zijn de ovmachines iig bij de ingang uitgeschakeld, maar ik dacht bij de uitgang toch echt een piep te horen...
Ik heb eerder al een mail gestuurd over de exacte consequenties van niet uitchecken met een studenten ov. Er wordt erg vaag over gedaan, terwijl ze je volgens mij niks kunnen maken.
http://www.ov-chipkaart.n(...)phalen/ophaalpunten/quote:
Je linkje doet het hier niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:11 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.n(...)phalen/ophaalpunten/
Hier staan alle postcodes van de ophaalpunten... redelijk duidelijk als je weet hoe je moet zoeken. Ga vanmiddag wel even langs de C1000, bij mijn stage is er namelijk geen in de buurt.
EDIT:quote:The connection was reset
The connection to the server was reset while the page was loading.
Bij mij welquote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Je linkje doet het hier niet.
[..]
Tuurlijk, wel extra personeel inzetten, maar de website gewoon laten smorenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef ATuin-hek het volgende:
Die site heeft het idd een beetje moeilijk vandaag
7551 JE, Totaal Gemak de Brink (Brink 206, HENGELO OV)quote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef emokid het volgende:
Je kunt in Hengelo en omgeving alleen nog op een station opladen, en als het bij de NS automaten niet werkt moet ik maar afwachten op een andere in een of ander supermarkt?
er staat idd 'meerdere keren' maar hoeveel zijn dat? En dan issie geblokkeerd, maar je kunt hem wel weer laten deblokkeren, ik lees nergens iets over sancties, behalve dat het allemaal lekker omslachtig is natuurlijk...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef BasementDweller het volgende:Ik meen op een of andere vage overheidssite gelezen te hebben dat als je een x aantal keer (stuk of 6,7?) niet uitcheckt, dat je kaart dan geblokkeerd wordt.
Op een andere site staat weer dat vervoerders 'in principe' boetes zullen opleggen aan mensen die niet in- en uitchecken, of dat in de praktijk ook zal zo gaan zullen we vanzelf zien.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:17 schreef alors het volgende:
[..]
er staat idd 'meerdere keren' maar hoeveel zijn dat? En dan issie geblokkeerd, maar je kunt hem wel weer laten deblokkeren, is lees nergens iets over sancties, behalve dat het allemaal lekker oomslachtig is natuurlijk...
je moet naar tilburg denk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 14:29 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Op google maps staan de ophaalpunten en de oplaadpunten, op alle stations zijn oplaadpunten, maar ophaalpunten is wat anders, daar moet je heen om te activeren. Die google maps klopt echter niet, want niet alle ophaalpunten staan erin vermeld volgens mij...
Iemand enig idee of er in Oisterwijk ophaalpunten zijn?
Ja, i know.. toch bedankt!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef Meddo het volgende:
[..]
je moet naar tilburg denk ik![]()
5011 LR, Albert Heijn (Wagnerplein 52, Tilburg)
5025 JX, Albert Heijn (Korvelplein 191, Tilburg)
5032 AZ, C1000-3 De Blaak (Amer 13, Tilburg)
5037 AB, Universiteit Tilburg (Warandelaan 2, Tilburg)
5037 DA, Avans Hogeschool (Cobbenhagenlaan, Tilburg)
5038 CB, AH ToGo (Spoorlaan 35, Tilburg)
5038 WN, Albert Heijn (Piusplein 34, Tilburg)
5041 GB, XL (Jan Heijnsstraat 10, Tilburg)
5042 MC, Albert Heijn (Westermarkt 17, Tilburg)
9711 HG, Albert Heijn (Gedempte Zuiderdiep 14, Groningen )quote:Op maandag 4 januari 2010 15:20 schreef PhifeDawg het volgende:
Iemand een idee waar ik het in Groningen kan activeren? En vandaag zei de conducteur dat mijn papieren ov-jaarkaart niet meer geldig was om te reizen. Terwijl je er toch nog een maand mee kan?
Nee dat heb je niet. Zo wordt zwartrijden in het weekend (of doordeweeks, afhankelijk) nogal makkelijk als je niet hoeft in of uit te checken.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:20 schreef alors het volgende:
ik vind het echt zoooo belachelijk he, ook al zou je niet in en uit checken, je hebt gofferdomme toch een geldig onbeperkt reizen pas?!
Ga zwartrijders lekker lastig vallen met je kutregeltjes.
Lijkt me sterk dat ze je een boete geven als je niet uitcheckt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Op een andere site staat weer dat vervoerders 'in principe' boetes zullen opleggen aan mensen die niet in- en uitchecken, of dat in de praktijk ook zal zo gaan zullen we vanzelf zien.
Met je oude papieren OV hoefde je ook niets te doen en nu moet je wel in- en uitchecken steeds. Beetje irritant... dat bedoelt ie denk ik. Mensen die moeten betalen moeten uiteraard wel in- en uitchecken, maar mensen die ''gratis'' reizen (studenten met een OV) daar snap ik eigenlijk ook niet zo van waarom dat perse zou moeten.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet. Zo wordt zwartrijden in het weekend (of doordeweeks, afhankelijk) nogal makkelijk als je niet hoeft in of uit te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |