Je kan inderdaad dat doen, maar ipv een nieuwe aan te vragen dien je dan voor de optie vervangende kaart te kiezen. Dit is mij aan de telefoon gezegd in ieder geval...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zit nu te twijfelen gewoon nog een aanvraagformulier aan te vragen, in de hoop daarbij een tijdelijke ov-chip te kunnen krijgen. Whelp!
Dat wist ik. Op de site staat dat ik hem op kon halen op het station, maar ik moest naar een AH of C1000 filliaal. Er hing een briefje op het station: "In tegenstelling tot het bericht in de brief / op de website kan je hier géén studenten-ov-product ophalen"quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat "Bij de NS-automaten kun je je studentenreisproduct niet ophalen!"
Dan staat je product nog niet klaar. Wanneer staat je product klaar volgens de website?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef ARR-I het volgende:
Ik wilde zojuist mijn product gaan ophalen maar die automaat kon geen product vinden.... Wat nu?
In een hoekje gaan zitten huilenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef ARR-I het volgende:
Ik wilde zojuist mijn product gaan ophalen maar die automaat kon geen product vinden.... Wat nu?
Dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice, want die zou al klaar moeten staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:10 schreef ARR-I het volgende:
Goed dat je het zegt vanaf 13 januari staat er.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan staat je product nog niet klaar. Wanneer staat je product klaar volgens de website?
Dat is een adviesdatum, vanaf 1 januari kan iedereen hem ophalen.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt vanaf 13 januari staat er.
Alleen dan snap ik niet waarom andere mensen hem wel gewoon al af kunnen halen terwijl die ook vanaf 13 januari hebben doorgekregen.
Dat weet ik ook niet. Er zijn meer mensen die het al eerder geprobeerd hadden en waarbij het niet gelukt is. Ik heb hem vanmorgen opgehaald en mijn periode was ook vanaf 13 januari.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Alleen dan snap ik niet waarom andere mensen hem wel gewoon al af kunnen halen terwijl die ook vanaf 13 januari hebben doorgekregen.
Mij wordt aan de telefoon niets gezegd, want de telefoon wordt nergens opgenomen...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:53 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Je kan inderdaad dat doen, maar ipv een nieuwe aan te vragen dien je dan voor de optie vervangende kaart te kiezen. Dit is mij aan de telefoon gezegd in ieder geval...
mijn datum was ook vanaf de 13e. Maar zoals hierboven te zien. Heb ik mijn kaart geactiveerd vanochtend.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:15 schreef ARR-I het volgende:
[..]
voor zover ik weet hebben de meeste albert heijn filialen er 1, en hoorde iemand hetzelfde zeggen van C1000.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef emokid het volgende:
Je kunt in Hengelo en omgeving alleen nog op een station opladen, en als het bij de NS automaten niet werkt moet ik maar afwachten op een andere in een of ander supermarkt?
Ik ben een O en zit ook vanaf de 13e haha.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef Faceoff het volgende:
[..]
mijn datum was ook vanaf de 13e. Maar zoals hierboven te zien. Heb ik mijn kaart geactiveerd vanochtend.
Lijkt wel alsof ze gewoon random wat van die dingen klaarzetten...
Hoewel ik met de letter H wel als eerste in die categorie kom.
In Roosendaal kan het ook bij twee supermarkten, maar dat staat verder nergens (duidelijk) aangegeven. Deze twee supermarkten staan ook niet op de "Google Maps" kaart.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:24 schreef emokid het volgende:
Je kunt in Hengelo en omgeving alleen nog op een station opladen, en als het bij de NS automaten niet werkt moet ik maar afwachten op een andere in een of ander supermarkt?
Klopt, is bij mij ook. Op het station kan je zelf je product niet ophalen & stonden de twee supermarkten aangegeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef emokid het volgende:
Maar op de Google Maps kaart van ze stond er alleen op het station zo'n ding. Ik ga nu wel even kijken.
Op google maps staan de ophaalpunten en de oplaadpunten, op alle stations zijn oplaadpunten, maar ophaalpunten is wat anders, daar moet je heen om te activeren. Die google maps klopt echter niet, want niet alle ophaalpunten staan erin vermeld volgens mij...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef emokid het volgende:
Maar op de Google Maps kaart van ze stond er alleen op het station zo'n ding. Ik ga nu wel even kijken.
Dit stond er bij mij ook op vóór ik mijn product ging halen en nu staat er nog steeds hetzelfde op de site.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef ARR-I het volgende:
Op ov-chipkaart zie ik bij kaartinformatie wel staan:
Producten op uw kaart
Product Status Prijs ¤
Totaal 2
Studenten OV-chipkaart week ¤ 0,00
Studentenkaart korting week ¤ 0,00
Zou het dan toch gewerkt hebben? Iemand die weet waar ik klaarstaande bestellingen kan vinden op die site?
Ik moest hem ook een paar keer erin en eruit halen (eerst had ik hem met mijn foto aan de voorkant en daarna andersom) & na 2 of 3x deed hij het.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef Maravilla het volgende:
De ophaalautomaat ziet m'n kaart niet als ik hem erin doe.Terwijl de conducteur in de trein hem vanochtend wel kon aflezen, en de poortjes in de metro ook gewoon open gingen. En een uur later bij die automaat gebeurt er niks.. Belabberd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |