abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76389942
Dit is volgens mij ook wel OP waardig, uit de FAQ :

"Wat gebeurt er als ik vergeet in-/uit te checken?

Als je tijdens vrij reizen meerdere malen vergeet in- en uit te checken, worden alle producten op je Studenten OV-chipkaart geblokkeerd en kun je niet meer inchecken. Bij een verkoop- en informatiepunt van een van de vervoerders, kun je je studentenreisproduct laten deblokkeren. "
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 4 januari 2010 @ 09:59:16 #27
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_76389994
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nope, dat is niet zijn schuld

Ik heb een tijdelijke Studenten OV-chipkaart ontvangen met een weekproduct erop, maar ik wil een weekendproduct. Wat moet ik doen?
Geef op de aanvraag van jouw officiële Studenten OV-chipkaart aan of je een week- of een weekndabonnement wilt, dan wordt dit vanzelf voor je klaargezet bij de ophaalpunten. Als je snel je aanvraagformulier invult, dan ontvang je jouw Studenten OV-chipkaart binnen een paar weken. Tot aan de ontvangst van jouw officiële Studenten OV-chipkaart kun je reizen met de tijdelijke kaart die je hebt ontvangen. Helaas kan het product dat daarop staat niet gewijzigd worden.
Dat gaat over de tijdelijke nood-chipkaarten die verstrekt zijn. Wat ik begrijp is dat hij gewoon op tijd een OV-chipkaart heeft ontvangen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_76389996
Net langs AH2GO gegaan om het te activeren, check ik thuis het bonnetje:
quote:
Verwerkt 4 van de 4 bestelling(en) waarvan: 4 van de 4 reisproduct(en)

Je hoort er toch maar 2 te hebben of niet? Week OV + korting voor in het weekend? Op OV-chipkaart.nl is de kaartinformatie nog niet geupdate dus ik ben benieuwd wat er allemaal opstaat.
We play today. We win today. Das it.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:00:49 #29
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76390048
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:57 schreef Mankatans het volgende:
Dag lieve mensen,

Nou heb ik ook een vraagje. Ik hoorde namelijk dat als je papieren kaart een weekend ov was, en je wilt je ovchip ook een weekendov laten zijn, schijnt dat gewoon automatisch overgezet te zijn, hoef je verder niets voor te doen. Dit kan ik echter nergens terugvinden..

vanmiddag maar even langs een ophaalpunt, misschien staat er vandaag wel een bestelling klaar

faalkaart
Ik heb een brief gehad van de IBG en daarin staat dat ze een weekabonnement voor mij klaar hebben gezet, omdat ik al een weekabonnement had. Wil je dit wijzigen, dan kan dat via Mijn IBG (let op: dit geldt alleen voor je definitieve abonnement van 2010, en niet voor je tijdelijke)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 4 januari 2010 @ 10:02:02 #30
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76390068
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Dat gaat over de tijdelijke nood-chipkaarten die verstrekt zijn. Wat ik begrijp is dat hij gewoon op tijd een OV-chipkaart heeft ontvangen.
Nee. Ik heb ook een gewone OV chipkaart, maar bij iedereen staat er van 01-01-2010 tot 31-01-2010 een tijdelijk product op en daar kan je niets aan veranderen.

Edit; Ik heb inderdaad het verkeerde geknipt/geplakt, maar je kan een tijdelijk abonnement (wat de IBG erop heeft gezet) niet veranderen.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:02:09 #31
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_76390073
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef Version2 het volgende:
Net langs AH2GO gegaan om het te activeren, check ik thuis het bonnetje:
[..]

Je hoort er toch maar 2 te hebben of niet? Week OV + korting voor in het weekend? Op OV-chipkaart.nl is de kaartinformatie nog niet geupdate dus ik ben benieuwd wat er allemaal opstaat.
Bij mij was het inderdaad 2 producten. Ben je toevallig eerder gewisseld van kaart en heb je de wisseling van je tijdelijk product nooit opgehaald?
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:03:33 #32
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76390097
Ordinaire TVP.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:04:55 #33
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76390125
Ik moet zo dadelijk nog in de buurt van het station zijn, dus ik ga kijken of er al iets klaar staat - dit is wel voor de officiële datum, dus het kan best zijn dat er nog niets is.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:07:04 #34
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_76390171
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee. Ik heb ook een gewone OV chipkaart, maar bij iedereen staat er van 01-01-2010 tot 31-01-2010 een tijdelijk product op en daar kan je niets aan veranderen.

Edit; Ik heb inderdaad het verkeerde geknipt/geplakt, maar je kan een tijdelijk abonnement (wat de IBG erop heeft gezet) niet veranderen.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Dat tijdelijk abonnement is trouwens niet iets nieuws dat er nu voor 1 maand automagisch via de lucht opgezet is. Het is het tijdelijke abonnement dat er al opstond toen je hem kreeg. Voor sommige mensen is dat dus al meer dan een jaar. Dit tijdelijke abonnement is geldig t/m 31 januari 2010. Dit kon je dus ook gewoon wisselen als je van kaartsoort wisselde, anders hadden bv de mensen in Rotterdam een enorm probleem gehad, en daar heb ik nog nooit iets van gehoord. Ik kan het helaas niet terugvinden op de IB-Groep site, want ze hebben alle informatie nu voor de huidige situatie geupdate.
pi_76390178
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet zo dadelijk nog in de buurt van het station zijn, dus ik ga kijken of er al iets klaar staat - dit is wel voor de officiële datum, dus het kan best zijn dat er nog niets is.
hou je er wel rekening mee dat "Bij de NS-automaten kun je je studentenreisproduct niet ophalen!"
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:08:42 #36
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_76390205
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef automatic_ het volgende:
Mijn aangeraden datum was 22 t/m 31 januari, maar gister heb ik ze gewoon op kunnen halen.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:08:43 #37
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_76390206
Vraagje: Ik ben vergeten uit te checken vanochtend en kwam daar na een uur achter. Toen ben ik teruggelopen naar het station om alsnog proberen uit te checken maar hij reageerde niet meer op mijn kaart. Wat nu?
  maandag 4 januari 2010 @ 10:08:59 #38
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76390210
Zo, ik heb een heel arsenaal aan dingen bij me voor straks in de bus: oude papieren kaart, brief van de ib-groep dat ik er een mag hebben, mailtje dat mn aanvraag is binnengekomen, krantenbericht dat de oude kaart nog geaccepteerd wordt... Heeft iemand al ervaring met reizen met de GVU in Utrecht zonder ov-chip? Ik heb dat ding namelijk nog steeds niet ontvangen...
pi_76390503
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:08 schreef Joesse het volgende:
Vraagje: Ik ben vergeten uit te checken vanochtend en kwam daar na een uur achter. Toen ben ik teruggelopen naar het station om alsnog proberen uit te checken maar hij reageerde niet meer op mijn kaart. Wat nu?
Ze komen je vanavond tussen 18:00 en 19:00 oppakken.

(eigenlijk gewoon TVP)
pi_76390559
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Bij mij was het inderdaad 2 producten. Ben je toevallig eerder gewisseld van kaart en heb je de wisseling van je tijdelijk product nooit opgehaald?
Nee, heb altijd al een week ov gehad. Ik kreeg in December wel een brief van OV-chipkaart (dus niet de IBG) dat ik mijn huidige abonnement op mijn OV-chipkaart tijdelijk kon laten verlengen bij een NS-balie zodat ik direct vanaf 1 januari kon reizen. Ik studeer in Rotterdam dus ik heb al een aantal jaar een OV-chipkaart. Maar dat heb ik dus niet gedaan, geen tijd voor gehad. Misschien dat dat die 2 extra producten zijn. Ach, ik vraag straks wel aan de conducteur wat voor producten ik op mijn kaart heb staan

Maar werd de kaartinformatie op OV-chipkaart.nl gelijk geupdate bij jou of gaat daar ook weer een aantal dagen overheen?
We play today. We win today. Das it.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:30:04 #41
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76390657
Iemand al klachten gehoord?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76390720
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand al klachten gehoord?
Alleen doven nog niet.
  maandag 4 januari 2010 @ 10:33:54 #43
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_76390746
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is je eigen schuld. Je had het product op je chipkaart ook moeten wisselen, net zoals je de papieren kaart moest wisselen. Je komt er trouwens nog goed vanaf, want ze zouden je ook een boete kunnen geven voor het onterecht hebben van een week- én een weekend-abonnement.
hoezo, je mag toch aannemen dat ze gewoon het laatst gekozen abonnement erop zetten, niet die van het begin van 2009?
Anyway, heb net gebeld met de helpdesk (050-997755) en ze vertelden me inderdaad gewoon op mijn ib groep het aan te passen en het zou ook geen wisselmogelijkheid kosten als het goed is.
pi_76391012
Ik heb vorig jaar maart mijn ov-chipkaart gekregen maar heb afgelopen weken nog nooit een brief gekregen dat ik me chipkaart kon opladen/ ophalen?

Het is me echt totaal onduidelijk hoe ik het na januari moet gaan doen.
pi_76391103
Hoi allen,

ik heb dus vorig jaar al een ov chipkaart gehad, tegelijk met mijn ov jaarkaart. Hier staat op dat hij tot 10-2-2014 geldig is. Kan ik hem dus nu gewoon gaan gebruiken? Ik heb geen tijdelijke kaart gehad en geen oproep om iets te gaan halen...
  maandag 4 januari 2010 @ 10:46:56 #46
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_76391104
TVP
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_76391190
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allen,

ik heb dus vorig jaar al een ov chipkaart gehad, tegelijk met mijn ov jaarkaart. Hier staat op dat hij tot 10-2-2014 geldig is. Kan ik hem dus nu gewoon gaan gebruiken? Ik heb geen tijdelijke kaart gehad en geen oproep om iets te gaan halen...
Lees even het topic door. Je hebt een tijdelijk product op je pas, waarmee je kan reizen.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 4 januari 2010 @ 10:50:22 #48
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_76391205
Zojuist m'n reisproduct opgehaald in de AH. Er hing een briefje boven dat studenten deze alleen op konden halen in de periode die de site aangeeft, maar het is toch gelukt terwijl mijn geadviseerde periode pas op 13 januari begint.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_76391208
en sticky
Ja doei.
pi_76391303
Weet iemand het nummer van de helpdesk? Ik kan niets vinden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')