Ik zou gewoon met je OV-chipkaart bij de plaats van de ov-chipkaartpaal staan in de bus en bliep zeggen en doorlopenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
Veolia transport
Vanmorgen en vanavond gebruik gemaakt van de oude, papieren OV-jaarkaart. Eerste buschauffeur zei alleen nog "Die is niet meer geldig he!", je moet dan gewoon zeggen: ik heb gebeld met klantenservice en deze is nog een maand geldig. Vanavond kon ik zo doorlopen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met je OV-chipkaart bij de plaats van de ov-chipkaartpaal staan in de bus en bliep zeggen en doorlopen.
Bij de busmaatschappijen die nog niet mee doen, kan je hem gewoon gebruiken.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ok, misschien dat een van jullie het hier weet: ik heb nog een roze buskaart van vorig jaar voor als ik een keertje in het weekend (heb week-ov) ergens heen moet, kan ik die nog wel gewoon gebruiken of mag ik hem nu gewoon weggooien omdat je overal de ov-chipkaart moet gebruiken als student? Ik had er nog maar 2 strippen van gebruikt dus ik vind 't een beetje zonde als ik hem niet meer kan gebruiken
.
Dus bij Connexxion en in de Randstadrail ben ik gewoon screwed?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef automatic_ het volgende:
Bij de busmaatschappijen die nog niet mee doen, kan je hem gewoon gebruiken.
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus bij Connexxion en in de Randstadrail ben ik gewoon screwed?
Ok, thx. Volgende keer als ik in die situatie kom zal ik alsnog wel proberen om te doen alsof ik van niks weet, het onterecht vind en hem alsnog wil gebruiken natuurlijk, maar dan weet ik in ieder geval dat ik ook saldo op m'n chipkaart moet hebben, mocht 't falenquote:
Nee hoor, die is voorlopig nog gewoon geldigquote:Op maandag 4 januari 2010 20:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus bij Connexxion en in de Randstadrail ben ik gewoon screwed?
In principe niet, zoals ik zei, de theorie is dat studenten puur met de chipkaart reizen en niet meer met een strippenkaart.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, die is voorlopig nog gewoon geldigroze strippenkaart
maar in de praktijk zal niemand je tegenhouden. Ze vragen me zelfs nooit naar m'n ov ofzo, ik heb zulke goede blauwe ogenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In principe niet, zoals ik zei, de theorie is dat studenten puur met de chipkaart reizen en niet meer met een strippenkaart.
Nooit in- en uitchecken bij de NS, tot nader order (waarschijnlijk het hele jaar nog). Papieren kaartjes kopen wanneer je recht op korting hebt.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
maar in de praktijk zal niemand je tegenhouden. Ze vragen me zelfs nooit naar m'n ov ofzo, ik heb zulke goede blauwe ogen
Ik ga morgen naar Amsterdam met de trein, niet in en uitchecken of wel? Of maakt het niet uit?
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik hem even flink in zijn nek heb gespuugd maar eigenlijk keek ik hem gewoon nors aan en liep vervolgens door naar achteren.quote:
Okay, ik zag ook dat popupding van ovchipkaart.nl nog in een ander topic staan, wat ik er bij de site niet meer voor kreeg. Daar staat ook op dat het nog niet hoeft, mooi dan doen we het niet, alleen maar extra werkquote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit in- en uitchecken bij de NS, tot nader order (waarschijnlijk het hele jaar nog). Papieren kaartjes kopen wanneer je recht op korting hebt.
Laat je het nog ff weten? ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
OkayDus ik zocht net op het station in Assen naar zo'n apparaat om je OV chipkaart te activeren, en die kon ik niet vinden... Dus ging ik voor de grap maar met mijn oude OV chipkaart die ik kwijt was, maar weer had terug gevonden inchecken bij zo'n paaltje... Lukte het ook nog zonder dat hij geactiveerd was, en terwijl ik al een andere pas had gekregen... Maar daarna kon ik niet meer utchecken
Dus wat gebeurt er nu morgen middag als ik serieus in moet checken?
?
Zo trots zou ik daar niet op zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik hem even flink in zijn nek heb gespuugd maar eigenlijk keek ik hem gewoon nors aan en liep vervolgens door naar achteren.
Ja ik vraag wat er nu gebeurt aangezien ik niet heb uitgechecked?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Laat je het nog ff weten? ik ben wel benieuwd
Die OP is duidelijk genoeg, alleen (bijna) niemand hier neemt de moeite om hem te lezen... Dat viel me in eerdere delen ook al op....quote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Misschien moet er in de volgende OP met koeienletters komen te staan.
HET TIJDELIJKE PRODUCT OP JE OV-CHIPKAART IS NOG GELDIG T/M 31 JANUARI 2010. JE HOEFT DUS GEEN HAAST TE MAKEN MET HET OPHALEN VAN JE NIEUWE REISPRODUCT.
Zou een hoop gestesste mensen schelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |