abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76407905
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:15 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ook mee gemaakt, maar dan niet met "product ophalen" maar direct na "bestelling ophalen". Ik kon toen niet eens zien of ik producten had.
Excuses ik bedoel volgens mij precies wat jij omschrijft. Zag je daar ook die '+'-jes? Wat volgens mij gelijkstond aan het laadproces..?
pi_76407981
Ben vandaag eens op het hoofdstation van Groningen gaan kijken of ik kon opladen. Nergens stond aangegeven waar dat kon. Die machine naast de kaartjesautomaten bij de Smullers in de buurt zat nog vergrendeld, met de boodschap dat het hier "binnenkort" kan.

Loop ik naar de infobalie, daar hangt een briefje dat het nog niet kan, en dat je wordt aangeraden om met de papieren kaart te reizen. Dat laatste wist ik inmiddels wel... Afijn, ik had wat haast, anders was ik nog even in de kiosk en de To-Go gaan kijken. Morgen maar eens naar de Appie om het te proberen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vasilevski op 04-01-2010 18:43:31 (verduidelijking) ]
  maandag 4 januari 2010 @ 18:44:32 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76408134
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Vasilevski het volgende:
Ben vandaag eens op het hoofdstation van Groningen gaan kijken of ik kon opladen. Nergens stond aangegeven waar dat kon. Die machine naast de kaartjesautomaten bij de Smullers in de buurt zat nog vergrendeld, met de boodschap dat het hier "binnenkort" kan.

Loop ik naar de infobalie, daar hangt een briefje dat het nog niet kan, en dat je wordt aangeraden om met de papieren kaart te reizen. Dat laatste wist ik inmiddels wel... Afijn, ik had wat haast, anders was ik nog even in de kiosk en de To-Go gaan kijken. Morgen maar eens naar de Appie om het te proberen.
Waarschijnlijk kan het dan bij de AH To-Go. Verder kan het ook wel bij Primera (hier in de buurt nog geen oplaadpunt gezien) en bij de AH (bij ons één AH van de drie)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 4 januari 2010 @ 18:46:29 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_76408208
Zo te horen is het reizen voor studenten heel wat avontuurlijker geworden sinds vandaag.
For great justice!
  maandag 4 januari 2010 @ 18:46:52 #255
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76408229
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef ParvusM het volgende:
Fijn zo'n faal systeem in plaats van het systeem dat tot nu toe altijd werkte

*Even een aantal faal dingen achterwege gelaten*

Het probleem wat ik vandaag ben tegengekomen, is dat ik mijn Week-OV niet kan activeren bij zo'n leuk ophaal paaltje.
Ja ik heb recht op een week-ov, ja ik heb er een brief over gehad en zelfs een ja op de geadviseerde activeer datum (achternaam begint met een G en ik krijg het advies om mijn kaart te activeren tussen 4-jan en 13-jan) en laat het nou net 4-jan zijn vandaag.
'Dan was het apparaat vast kapot', dat zou je eerste gedachte hierbij zijn, maar nu is het weer zo leuk dat de persoon voor mij het wel lukte en de persoon na mij weer niet lukte (van de gene daar weer voor deed ook de helft het maar). Eerst een minuut wachten tot de kaart is gelezen, dan Ophalen Bestelling klikken en dan 'Technisch probleem' of iets in die geest te zien krijgen. Meerdere malen geprobeerd, meerdere malen een foutmelding.

Van mij mogen ze het hele systeem direct weer weg flikkeren.
Was dat toevallig in Assen? Want ik had een kerel voor me waarvan zijn pasje niets deed. Er kwam niets in beeld. Werd niet herkend ofzo.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76408359
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef Q. het volgende:
Zo te horen is het reizen voor studenten heel wat avontuurlijker geworden sinds vandaag.
Of ik daar zo blij mee moet zijn. Ga het wel missen hoor binnenkort. Vandaag zag namelijk allemaal mensen rennen van het busstation Leeuwarden/Trein Sneek richting de intercity naar Groningen. Dat verdwijnt dus ook
Even snel mijn trein halen is er dus ook niet meer bij. Snel rennen, faalkaart uit mijn portemonnee halen, inchecken, weer in mijn broekzak doen en dan rijdt de trein net weg

Systeem dat op elk front faalt. Dat kan alleen een OV-faalkaart zijn.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:50:19 #257
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76408368
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Vasilevski het volgende:

Ik was 2 week geleden bij de Kiosk in Groningen. Daar deed ie het toen wel. Maar mijn kaart mislukte omdat het nog geen 1 janurari was. (De automaat is als je binnen komt rechts)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 januari 2010 @ 18:51:58 #258
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76408443
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Of ik daar zo blij mee moet zijn. Ga het wel missen hoor binnenkort. Vandaag zag namelijk allemaal mensen rennen van het busstation Leeuwarden/Trein Sneek richting de intercity naar Groningen. Dat verdwijnt dus ook
Even snel mijn trein halen is er dus ook niet meer bij. Snel rennen, faalkaart uit mijn portemonnee halen, inchecken, weer in mijn broekzak doen en dan rijdt de trein net weg

Systeem dat op elk front faalt. Dat kan alleen een OV-faalkaart zijn.
!

Zo herkenbaar. Ik had het vandaag ook. Had nog 3 minuten voor de trein. Bus kwam aan, iedereen ging al opstaan. Ik probeerde mij nog naar voren te wurmen, maar mocht niet baten. Iedereen moest weer uitchecken en stond ik daar zon beetje half achterin in de bus.

Mocht ik nog 30 minuten wachten + 10 minuten vertraging in de rillende kou.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_76408685
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Was dat toevallig in Assen? Want ik had een kerel voor me waarvan zijn pasje niets deed. Er kwam niets in beeld. Werd niet herkend ofzo.

Was in Zwolle bij de primera ... mja zoiezo al vreemd dat je et in winkels moet opHalen en bij de dingen waar je et pasje voor hebt alleen kan opLaden .... en wrom niet gwoon 1 soort paal aangezien mensen dus ook kunnen opladen bij een ophaalpaal o_O
pi_76408753
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Excuses ik bedoel volgens mij precies wat jij omschrijft. Zag je daar ook die '+'-jes? Wat volgens mij gelijkstond aan het laadproces..?
Ja, na een paar minuten wachten en knopjes indrukken ben ik weggegaan. Paar dagen later werkte het wel maar stond er geen bestelling klaar.
You dream it, I live it.
pi_76408785
Site van de OV chipkaart is stuuk
  maandag 4 januari 2010 @ 19:02:45 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_76408892
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef ParvusM het volgende:

[..]

Was in Zwolle bij de primera ... mja zoiezo al vreemd dat je et in winkels moet opHalen en bij de dingen waar je et pasje voor hebt alleen kan opLaden .... en wrom niet gwoon 1 soort paal aangezien mensen dus ook kunnen opladen bij een ophaalpaal o_O
Dat zou te logisch zijn.
For great justice!
  maandag 4 januari 2010 @ 19:02:58 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_76408900
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:00 schreef Mathijz het volgende:
Site van de OV chipkaart is stuuk
Al een paar uur.
For great justice!
  maandag 4 januari 2010 @ 19:12:44 #264
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76409316
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef ParvusM het volgende:

[..]

Ah oké. Dacht misschien dat jij dat zou zijn.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_76409485
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ah oké. Dacht misschien dat jij dat zou zijn.
Nja niet dus want men pasje werd wel herkent (maakt ook niet uit hoe je de pas erin flikkert, dat kan et paaltje dan weer net wel) maar vervolgens kan ik dan geen bestellingen ophalen ...
Morgen nog eens proberen en anders een of andere lokale supermarkt maar onveilig gaan maken
pi_76410100
Vandaag mijn "reisproduct", zoals ze het zo mooi noemen, voor de rest van het jaar geactiveerd. Ging vlekkeloos. Uitchecken in bussen is nu al een ramp overigens. Voor de rest nog niet echt problemen ondervonden met het systeem. Niemand snapt er iets van verder, wel grappig om te zien. Totale chaos overal.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:37:36 #267
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76410361
Waar vind ik de OP? Deze is bijna op slot.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 januari 2010 @ 19:39:59 #268
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76410447
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar vind ik de OP? Deze is bijna op slot.
Die is volgens mij niet gemaakt... Althans, ik kon hem ook niet vinden
  maandag 4 januari 2010 @ 19:46:43 #269
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76410727
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die is volgens mij niet gemaakt... Althans, ik kon hem ook niet vinden
Ben jij nu nog slimmer geworden na het eten van appel kruimel taart?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 januari 2010 @ 19:47:45 #270
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76410772
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ben jij nu nog slimmer geworden na het eten van appel kruimel taart?
Hehe, je zou het bijna denken hè
pi_76410853
Had hetzelfde probleem als andere mensen zie ik. Bij mij stond er nog geen bestelling klaar en vriendin die dezelfde adviesperiode had kon hem wel gewoon ophalen...aan het eind van de week nog maar 's proberen.
Als ik het goed snap kan in het weekend (heb week ov) in de bus dus ook gewoon nog met een roze strippenkaart en dan mijn oude papieren ov of ocv chipkaart laten zien (zonder in te checken, dat wordt ook nog wat ik heb geen idee hoe gevoelig die apparaten zijn)?
pi_76410869
Oelala... hij is geactiveerd. Ging zonder problemen.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:53:54 #273
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_76411040
Veolia transport

Vanmorgen en vanavond gebruik gemaakt van de oude, papieren OV-jaarkaart. Eerste buschauffeur zei alleen nog "Die is niet meer geldig he!", je moet dan gewoon zeggen: ik heb gebeld met klantenservice en deze is nog een maand geldig. Vanavond kon ik zo doorlopen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  maandag 4 januari 2010 @ 19:55:05 #274
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76411096
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
Veolia transport

Vanmorgen en vanavond gebruik gemaakt van de oude, papieren OV-jaarkaart. Eerste buschauffeur zei alleen nog "Die is niet meer geldig he!", je moet dan gewoon zeggen: ik heb gebeld met klantenservice en deze is nog een maand geldig. Vanavond kon ik zo doorlopen.
Wat een slappe actie van je. Van een ekte baas had ik toch wel verwacht dat je met een stalen kop doorliep.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 januari 2010 @ 20:04:26 #275
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_76411500
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat een slappe actie van je. Van een ekte baas had ik toch wel verwacht dat je met een stalen kop doorliep.
Ik open topics om 1 januari 0:00, ik bel met andere telefoons naar m'n 0900 nummer, ik zeik iedereen af, maar dat ging me nou net te ver.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')