Excuses ik bedoel volgens mij precies wat jij omschrijft. Zag je daar ook die '+'-jes? Wat volgens mij gelijkstond aan het laadproces..?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ook mee gemaakt, maar dan niet met "product ophalen" maar direct na "bestelling ophalen". Ik kon toen niet eens zien of ik producten had.
Waarschijnlijk kan het dan bij de AH To-Go. Verder kan het ook wel bij Primera (hier in de buurt nog geen oplaadpunt gezien) en bij de AH (bij ons één AH van de drie)quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Vasilevski het volgende:
Ben vandaag eens op het hoofdstation van Groningen gaan kijken of ik kon opladen. Nergens stond aangegeven waar dat kon. Die machine naast de kaartjesautomaten bij de Smullers in de buurt zat nog vergrendeld, met de boodschap dat het hier "binnenkort" kan.
Loop ik naar de infobalie, daar hangt een briefje dat het nog niet kan, en dat je wordt aangeraden om met de papieren kaart te reizen. Dat laatste wist ik inmiddels wel... Afijn, ik had wat haast, anders was ik nog even in de kiosk en de To-Go gaan kijken. Morgen maar eens naar de Appie om het te proberen.
Was dat toevallig in Assen? Want ik had een kerel voor me waarvan zijn pasje niets deed. Er kwam niets in beeld. Werd niet herkend ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef ParvusM het volgende:
Fijn zo'n faal systeem in plaats van het systeem dat tot nu toe altijd werkte![]()
*Even een aantal faal dingen achterwege gelaten*
Het probleem wat ik vandaag ben tegengekomen, is dat ik mijn Week-OV niet kan activeren bij zo'n leuk ophaal paaltje.
Ja ik heb recht op een week-ov, ja ik heb er een brief over gehad en zelfs een ja op de geadviseerde activeer datum (achternaam begint met een G en ik krijg het advies om mijn kaart te activeren tussen 4-jan en 13-jan) en laat het nou net 4-jan zijn vandaag.
'Dan was het apparaat vast kapot', dat zou je eerste gedachte hierbij zijn, maar nu is het weer zo leuk dat de persoon voor mij het wel lukte en de persoon na mij weer niet lukte (van de gene daar weer voor deed ook de helft het maar). Eerst een minuut wachten tot de kaart is gelezen, dan Ophalen Bestelling klikken en dan 'Technisch probleem' of iets in die geest te zien krijgen. Meerdere malen geprobeerd, meerdere malen een foutmelding.
Van mij mogen ze het hele systeem direct weer weg flikkeren.
Of ik daar zo blij mee moet zijn. Ga het wel missen hoor binnenkort. Vandaag zag namelijk allemaal mensen rennen van het busstation Leeuwarden/Trein Sneek richting de intercity naar Groningen. Dat verdwijnt dus ookquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef Q. het volgende:
Zo te horen is het reizen voor studenten heel wat avontuurlijker geworden sinds vandaag.
Ik was 2 week geleden bij de Kiosk in Groningen. Daar deed ie het toen wel. Maar mijn kaart mislukte omdat het nog geen 1 janurari was. (De automaat is als je binnen komt rechts)quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef Vasilevski het volgende:
Ben vandaag eens op het hoofdstation van Groningen gaan kijken of ik kon opladen. Nergens stond aangegeven waar dat kon. Die machine naast de kaartjesautomaten bij de Smullers in de buurt zat nog vergrendeld, met de boodschap dat het hier "binnenkort" kan.
Loop ik naar de infobalie, daar hangt een briefje dat het nog niet kan, en dat je wordt aangeraden om met de papieren kaart te reizen. Dat laatste wist ik inmiddels wel... Afijn, ik had wat haast, anders was ik nog even in de kiosk en de To-Go gaan kijken. Morgen maar eens naar de Appie om het te proberen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Of ik daar zo blij mee moet zijn. Ga het wel missen hoor binnenkort. Vandaag zag namelijk allemaal mensen rennen van het busstation Leeuwarden/Trein Sneek richting de intercity naar Groningen. Dat verdwijnt dus ook
Even snel mijn trein halen is er dus ook niet meer bij. Snel rennen, faalkaart uit mijn portemonnee halen, inchecken, weer in mijn broekzak doen en dan rijdt de trein net weg
Systeem dat op elk front faalt. Dat kan alleen een OV-faalkaart zijn.
Was in Zwolle bij de primera ... mja zoiezo al vreemd dat je et in winkels moet opHalen en bij de dingen waar je et pasje voor hebt alleen kan opLaden .... en wrom niet gwoon 1 soort paal aangezien mensen dus ook kunnen opladen bij een ophaalpaal o_Oquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Was dat toevallig in Assen? Want ik had een kerel voor me waarvan zijn pasje niets deed. Er kwam niets in beeld. Werd niet herkend ofzo.![]()
Ja, na een paar minuten wachten en knopjes indrukken ben ik weggegaan. Paar dagen later werkte het wel maar stond er geen bestelling klaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Excuses ik bedoel volgens mij precies wat jij omschrijft. Zag je daar ook die '+'-jes? Wat volgens mij gelijkstond aan het laadproces..?
Dat zou te logisch zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef ParvusM het volgende:
[..]
Was in Zwolle bij de primera ... mja zoiezo al vreemd dat je et in winkels moet opHalen en bij de dingen waar je et pasje voor hebt alleen kan opLaden .... en wrom niet gwoon 1 soort paal aangezien mensen dus ook kunnen opladen bij een ophaalpaal o_O
Ah oké. Dacht misschien dat jij dat zou zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef ParvusM het volgende:
[..]
Was in Zwolle bij de primera ... mja zoiezo al vreemd dat je et in winkels moet opHalen en bij de dingen waar je et pasje voor hebt alleen kan opLaden .... en wrom niet gwoon 1 soort paal aangezien mensen dus ook kunnen opladen bij een ophaalpaal o_O
Nja niet dusquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah oké. Dacht misschien dat jij dat zou zijn.
Die is volgens mij niet gemaakt... Althans, ik kon hem ook niet vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar vind ik de OP? Deze is bijna op slot.
Ben jij nu nog slimmer geworden na het eten van appel kruimel taart?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet gemaakt... Althans, ik kon hem ook niet vinden
Hehe, je zou het bijna denken hèquote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ben jij nu nog slimmer geworden na het eten van appel kruimel taart?
Wat een slappe actie van je. Van een ekte baas had ik toch wel verwacht dat je met een stalen kop doorliep.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:53 schreef HalvinCarris het volgende:
Veolia transport
Vanmorgen en vanavond gebruik gemaakt van de oude, papieren OV-jaarkaart. Eerste buschauffeur zei alleen nog "Die is niet meer geldig he!", je moet dan gewoon zeggen: ik heb gebeld met klantenservice en deze is nog een maand geldig. Vanavond kon ik zo doorlopen.
Ik open topics om 1 januari 0:00, ik bel met andere telefoons naar m'n 0900 nummer, ik zeik iedereen af, maar dat ging me nou net te ver.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat een slappe actie van je. Van een ekte baas had ik toch wel verwacht dat je met een stalen kop doorliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |