Inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef twannoteboom het volgende:
als ik het goed begrijp heeft iedere student die een OV chipkaart heeft een tijdelijk abo voor de maand januari. Dit hoef je niet te activeren. Op een site kan je kijken in welke periode jij je echte abo moet activeren.
klopt dit ?
Poging 3, ook mislukt. Er gebeurt gewoon helemaal niets..quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef Maravilla het volgende:
De ophaalautomaat ziet m'n kaart niet als ik hem erin doe.Terwijl de conducteur in de trein hem vanochtend wel kon aflezen, en de poortjes in de metro ook gewoon open gingen. En een uur later bij die automaat gebeurt er niks.. Belabberd.
Anders vraag je een conducteur of hij hem uit kan lezen? Als dat ook niet werkt zou hij wel eens stuk kunnen zijn...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Poging 3, ook mislukt. Er gebeurt gewoon helemaal niets..
Anders lees je dit even:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders vraag je een conducteur of hij hem uit kan lezen? Als dat ook niet werkt zou hij wel eens stuk kunnen zijn...
quote:Terwijl de conducteur in de trein hem vanochtend wel kon aflezen
Ja dat ging dus wel gewoon prima.. En de poortjes van de metro gaan ook gewoon open.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders vraag je een conducteur of hij hem uit kan lezen? Als dat ook niet werkt zou hij wel eens stuk kunnen zijn...
Ja da snap ikquote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Anders lees je dit even:
[..]
Ik snap het nu ook niet meer, ik heb iets geactiveer de 31ste, maar of dat nu de tijdelijke of definitieve is??? Geeeen idee....quote:Op maandag 4 januari 2010 17:02 schreef twannoteboom het volgende:
als ik het goed begrijp heeft iedere student die een OV chipkaart heeft een tijdelijk abo voor de maand januari. Dit hoef je niet te activeren. Op een site kan je kijken in welke periode jij je echte abo moet activeren.
klopt dit ?
Ik bedenk me trouwens dat er 16-01-2010 t/m 01-01-2012 stond, misschien dat ik pas vanaf 16 januari kan activeren?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Portemonnee ervoor houden is voldoende.![]()
Ik heb net mijn bestelling geprobeerd op te halen " Bestelling ophalen mislukt", vervolgens nog een keer geprobeerd en toen kreeg ik "Er zijn geen bestellingen gevonden".
Heb toen maar even bij de huidige producten gekregen en er stond iets van week abonnement geldig t/m 2012, ik neem aan dat het dan wel gelukt is? Anders had er wel t/m 31 januari 2010 gestaan?
Er valt niets tijdelijk te activeren, datgene wat je activeert is het product wat je moet hebben om te kunnen reizen vanaf 1 februari. Staat toch redelijk duidelijk in de brief in de OP.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het nu ook niet meer, ik heb iets geactiveer de 31ste, maar of dat nu de tijdelijke of definitieve is??? Geeeen idee....
ja dat dacht ik ook, maar raakte een beetje in de war van alle berichtenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er valt niets tijdelijk te activeren, datgene wat je activeert is het product wat je moet hebben om te kunnen reizen vanaf 1 februari. Staat toch redelijk duidelijk in de brief in de OP.
Ik heb er ook twee en maak mij er ook niet druk om eigenlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:
!
Heb hem eindelijk kunnen activeren vandaag. (bestelling ophalen!, studentenweek!) Alleen ik heb nu 2 reisproducten op mijn chipkaart staan inplaats van de 4 die andere mensen hebben![]()
Dit klopt toch? Datum geldigheid is trouwens: 18-03-2014
4 reisproducten?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:!
Heb hem eindelijk kunnen activeren vandaag. (bestelling ophalen!, studentenweek!) Alleen ik heb nu 2 reisproducten op mijn chipkaart staan inplaats van de 4 die andere mensen hebben![]()
Dit klopt toch? Datum geldigheid is trouwens: 18-03-2014
Dan zou ik er ook 4 moeten hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen met 4 al langer een chipkaart hebben en misschien hun tijdelijke product er nog bij op hebben.
Bij mij herkende hij mijn kaart na 3x maar het ophalen ging best snelquote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Ebbao het volgende:
hmmz ik heb net geprobeerd om de kaart te activeren, maar het 'product ophalen' duurde zo lang dat ik de kaart er maar uitgehaald heb en ben gaan shoppen. Komt anderen dit bekend voor?
Volgens mij heeft echt bijna iedereen dit gehad in de namiddag.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef ParvusM het volgende:
Fijn zo'n faal systeem in plaats van het systeem dat tot nu toe altijd werkte![]()
*Even een aantal faal dingen achterwege gelaten*
Het probleem wat ik vandaag ben tegengekomen, is dat ik mijn Week-OV niet kan activeren bij zo'n leuk ophaal paaltje.
Ja ik heb recht op een week-ov, ja ik heb er een brief over gehad en zelfs een ja op de geadviseerde activeer datum (achternaam begint met een G en ik krijg het advies om mijn kaart te activeren tussen 4-jan en 13-jan) en laat het nou net 4-jan zijn vandaag.
'Dan was het apparaat vast kapot', dat zou je eerste gedachte hierbij zijn, maar nu is het weer zo leuk dat de persoon voor mij het wel lukte en de persoon na mij weer niet lukte (van de gene daar weer voor deed ook de helft het maar). Eerst een minuut wachten tot de kaart is gelezen, dan Ophalen Bestelling klikken en dan 'Technisch probleem' of iets in die geest te zien krijgen. Meerdere malen geprobeerd, meerdere malen een foutmelding.
Van mij mogen ze het hele systeem direct weer weg flikkeren.
Zaterdag deed 'ie het niet, vandaag gebruik van gemaakt, en een uur na het uitchecken in de metro gebeurde er weer niks. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja da snap ikIk bedoel ook voor als hij in de tussentijd stuk is gegaan.
Ook mee gemaakt, maar dan niet met "product ophalen" maar direct na "bestelling ophalen". Ik kon toen niet eens zien of ik producten had.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Ebbao het volgende:
hmmz ik heb net geprobeerd om de kaart te activeren, maar het 'product ophalen' duurde zo lang dat ik de kaart er maar uitgehaald heb en ben gaan shoppen. Komt anderen dit bekend voor?
Ik heb het over de metroquote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt. Je kan met een studenten OV (of mss zelfs in zijn geheel, weet ik niet zeker) nog niet met korting van saldo treinen bij de NS. Daar moet je nog een papieren kaartje voor kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |