die TTquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Klonk
zou jij ksc in hoofdletters zetten in de TT
je kan iig niet zeggen dat ik het niet heb gevraagdquote:
Eerst remde hij niet... ik ingeknepen.. knak.. okay nu remt ie dus constantquote:Op maandag 4 januari 2010 11:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het remt iig wel een stuk beter![]()
[..]
ben benieuwd wat die aankondiging zal zijn
En dan ga je op je muil en haal je je kin openquote:Op maandag 4 januari 2010 09:47 schreef Ladylike het volgende:
eindelijk een echte winter
en mensen die zeuren hebben liever regen en veel wind?
ja, het verkeer is nu fucked up, maar tjonge jonge, dan vertrek je maar wat eerder, rij je maar wat langzamer en doe je er maar wat langer over
OV-faalkaartquote:Op maandag 4 januari 2010 10:04 schreef Muck het volgende:
Lekker opbeurende TT
ah, de ns... aanrijding met een persoon, kapotte trein, blablabla... geweldig begin
Duurt langquote:
laat die rem maar zitten, het is zo glad dat remmen toch geen zin heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel
oh ja, nog aan de mannen vragen of ze mn rem kunnen vrijmaken
dat brommert net wat makkelijker
dus na 13:00 hoef je misschien helemaal niet meer te mierenquote:[..]
zolang hij mij maar niet vergeet
Ik ga deze week mieren over mn contract hier, ben benieuwd.
Ik begin morgen, aangezien vandaag om 13.00u een aankondiging gepland staat
constant remmenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerst remde hij niet... ik ingeknepen.. knak.. okay nu remt ie dus constant
ik denk de deeltijd WW aankondiging
klopt!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kan iig niet zeggen dat ik het niet heb gevraagd
Klonkquote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef Klonk het volgende:
MPG
mocht je denken dat Venlo beroert strooit, moet je eens in Kaldenkerken kijken, die gekke moffen hebben gewoon geen fuck gedaan
GFquote:
de uitvoering hapert wel een beetje maar dat ligt aan het weerquote:
arme jongen, kusje drop hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan ga je op je muil en haal je je kin open.
Ik heb het gehad met de winter, ik wil zomer.
[..]
OV-faalkaart, sneeuw oppe rails, blabla....
Ik kreeg oppe station een briefje in mn klauwen geduwd of ik aub nog NIET met de OV-faalkaart wilde reizen, maar met mijn oude papieren kaart die eigenlijk verlopen is, maar nog een maand gedoogd wordt. Ik moet na 13 januari naar de AH aan de andere kant van de stad
om mijn faalkaart te activeren
.
[..]
Duurt lang.
mediteren werkt beterquote:Op maandag 4 januari 2010 11:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben aan het bidden voor een zeer plaatselijke telefoonstoring.
zo drukquote:Op maandag 4 januari 2010 11:58 schreef Symphonic het volgende:
dat is ook niet jouw deel he.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de uitvoering hapert wel een beetje maar dat ligt aan het weer
handig, zo'n OV-kaart.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan ga je op je muil en haal je je kin open.
Ik heb het gehad met de winter, ik wil zomer.
[..]
OV-faalkaart, sneeuw oppe rails, blabla....
Ik kreeg oppe station een briefje in mn klauwen geduwd of ik aub nog NIET met de OV-faalkaart wilde reizen, maar met mijn oude papieren kaart die eigenlijk verlopen is, maar nog een maand gedoogd wordt. Ik moet na 13 januari naar de AH aan de andere kant van de stad
om mijn faalkaart te activeren
.
[..]
Duurt lang.
dat merk je meteenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is ook niet jouw deel he.
Kwestie van een kniptang en een kabeltje zoekenquote:Op maandag 4 januari 2010 11:58 schreef Symphonic het volgende:
heb je hard nodigquote:Op maandag 4 januari 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pffff even een peuk roken zometeen
*proestquote:Op maandag 4 januari 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kwestie van een kniptang en een kabeltje zoeken![]()
.
Doe dan gewoon een wereldwijde. Heerlijk rustig.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:58 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |