abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_254914
Seki is zijn tas aan het inpakken en zonet was te zien dat hij iedereen bij elkaar riep om wat te zeggen. Nu geen geluid...
  zaterdag 25 maart 2000 @ 15:11:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254915
ik ook geen geluid, maar denk dus ook dat hij weg gaat
ben benieuwd wat die van de psyg te horen heeft gehad dan
ik ben er in ieder geval niet rauwig om
pi_254916
Paar losse flarden:

Seki:
"hou de eer aan mezelf"
"kun jij m'n foto's even pakken"
"afscheid doet pijn, alsjeblieft geen tranen"

pi_254917
Het enige wat te zien/horen was, was dat hij iedereen naar buiten riep, ze vroeg te gaan zitten en het volgende zei: "Lieve mede-passagiers, ik heb steeds meer het idee dat ik het verkeerde spelletje aan het spelen ben". Daarna stream plots weg naar binnen en geluid weg.
Paar minuten lateraar mensen binnen. Seki zijn tas aan het inpakken en vraagt om foto's. Daarna weer geen geluid en alleen maar beelden van het slaapvertrek.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 15:34:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_254918
De werkers zijn terug nog steeds geen geluid
Bullent zit te praten met de groep en tessa troost bullent even door hem een knuffel te geven
Seki zie ik niet meer
Zou hij gewoon weg gegaan zijn zonder de werkers te groeten?
pi_254919
Seki is niet meer op de streams te zien, maar aangezien er geen geluid is, is het onduidelijk of hij al weg is
pi_254920
Seki verlaat de BUS
datum: Zaterdag 25 maart 15:45
bron: Internetredactie op locatie
Seki heeft vrij onverwachtde BUS verlaten. Na een gesprek met de psycholoog roept hij de andere passagiers bij elkaar. Een paar citaten: “Ik heb de indruk dat ik met het verkeerde programma bezig ben, ik heb andere voorstellingen dan het daadwerkelijk is. Ik beschouwede dit meer als oorlog dan als iets waar je plezier aan beleeft. Ik wil de eer aan mezelf houden. Ik wil met opgeheven hoofd naar buiten. Als ik alles langer moet meemaken, ga ik er aan onderdoor. Ik wens jullie het allerbeste en ik hoop dat jullie er een leuke tijd aan mogen beleven. Ik ga met opgeheven hoofd naar buiten en ik ga het nu doen.” In een tijdsbestek van minder dan een kwartier heeft Seki de BUS verlaten. Met opgeheven hoofd.
LW
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 16:10:00 #8
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_254921
Seki is definitief vertrokken en de overige passagiers hebben een brief gekregen die Bullent voorleest.
Belangrijk daarin is dat de Gele kaart NIET wordt gegeven wegens het vertrek van Seki gezien de omstandigheden waarin e.e.a. plaatsvond.

The show must go on......

Vanavond gaan ze met zijn allen uit eten op kosten van de Produktie bij een restaurant naar keuze........

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

pi_254922

Normaal gesproken mogen we Seki a.s. maandag in de live-uitzending verwachten of laat SBS dit optreden nu weg. De plaatsing van een nieuwe of nieuwe bewoners zal maandag wel de vole aandacht krijgen.

pi_254923
Wat vaag weer allemaal. Vanochtend kwam ik tot de ontdekking dat Bul zijn spullen a.h inpakken was. Hij vertelde Iwan dat hij weg ging maar zou blijven om netjes op de werkers te wachten. Ik even boodschappen doen. Kom terug. zie dat Bul na gesprek bij psyc besluit te blijven. Oke kan gebeuren, maar begrijp nu dat Sheki zonder duidelijke redenen in een kwartier besloten heeft de bus te verlaten, spullen gepakt en weg is gegaan.?????
Ben erg benieuwd waarom?
Maar ik zal er niet om treuren gauw een ander weer gehaald. tralalalala
Ben benieuwd wie er nu in gaat komen.
pi_254924
Hoera! Wordt het eindelijk weer gezellig in de Bus.... Eindelijk weer ruimte voor andere dingen dan die gespannen sfeer vanwege Seki's uitbarstingen....
Emmy
pi_254925
hoera ik ben het met je eens. eindelijk een ontspannen sfeer in de bus. nu zal het wel leuker worden. dat hoop ik tenminste. die seki zal wel de volle laag over zich heen krijgen.
Ik ben best wel blij nu
  zaterdag 25 maart 2000 @ 16:43:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_254926
Oproep aan de Meerhoerman:

Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

zaterdag 25 maart 2000 @ 17:19:00 #14
2966 Sneak
Bald and ......
pi_254927
Seki zal wel een oprotpremie gekregen hebben van SBS6. Ik denk dat het niet langer verantwoord was om Seki in de bus te houden.
da Sneak has spoken!
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:21:00 #15
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_254928
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende: Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_254929
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende:
Oproep aan de Meerhoerman:

Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

LOL! Moeten we hem dan niet eerst nog kruisigen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2000 @ 17:30:00 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_254930
Het zou mij eigenlijk niets verbazen (op grond van zijn woordkeuze) dat hij iemand excuses moest aanbieden op straffe van een rode kaart en daarom maar voor vertrek heeft gekozen.
The future is after you
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:34:00 #18
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_254931
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende: Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:35:00 #19
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254932
Seki ging en zeide voor den laatste male:

VAMOS!

pi_254933
AMEN
  zaterdag 25 maart 2000 @ 17:46:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_254934
quote:
op 03-25-2000 om 04:24 PM schreef emmy het volgende:
Hoera! Wordt het eindelijk weer gezellig in de Bus.... Eindelijk weer ruimte voor andere dingen dan die gespannen sfeer vanwege Seki's uitbarstingen....
Emmy

Ik denk alleen dat de kijkcijfers nu vreselijk zullen dalen.
Het zal mij benieuwen uit wat voor extravagante personen sbs de kijkers nu laat kiezen om het programma "op te leuken"

zaterdag 25 maart 2000 @ 17:57:00 #22
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_254935
Ja, en vooral: waar moeten de topics over gaan?
pi_254936
Nou, als Katja de bus in komt, dan valt er nog best wat te beleven.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 18:19:00 #24
272 R@b
No-nonsens
pi_254937
Het beetje sjeu dat nog in het programma zat is nu weg.

Nu kunnen de anderen ongegeneerd mediageil in De Bus hun gang gaan.

Rare boel trouwens uit eten gaan in een restaurant. Waarom sturen ze dan ook niet gelijk iedereen maar op weekend verlof? Dat kan er ook nog wel bij

Het concept (welk concept?) is totaal weg

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 25 maart 2000 @ 18:24:00 #25
2646 webber
Enough already
pi_254938
quote:
op 03-25-2000 om 06:19 PM schreef R@b het volgende:
Het concept (welk concept?) is totaal weg

Helemaal mee eens. 16 weken in de bus? Ik denk dat als je alle uitstapjes e.d. er aftrekt dat er nog maar een week of 2 overblijven?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')