Seki:
"hou de eer aan mezelf"
"kun jij m'n foto's even pakken"
"afscheid doet pijn, alsjeblieft geen tranen"
The show must go on......
Vanavond gaan ze met zijn allen uit eten op kosten van de Produktie bij een restaurant naar keuze........
Normaal gesproken mogen we Seki a.s. maandag in de live-uitzending verwachten of laat SBS dit optreden nu weg. De plaatsing van een nieuwe of nieuwe bewoners zal maandag wel de vole aandacht krijgen.
Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende: Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende:
Oproep aan de Meerhoerman:Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?
LOL! Moeten we hem dan niet eerst nog kruisigen?
quote:
op 03-25-2000 om 04:43 PM schreef cynix het volgende: Komt Seki nu na drie dagen en drie nachten weer terug in de bus of hoe zit dat?
quote:
op 03-25-2000 om 04:24 PM schreef emmy het volgende:
Hoera! Wordt het eindelijk weer gezellig in de Bus.... Eindelijk weer ruimte voor andere dingen dan die gespannen sfeer vanwege Seki's uitbarstingen....
Emmy
Ik denk alleen dat de kijkcijfers nu vreselijk zullen dalen.
Het zal mij benieuwen uit wat voor extravagante personen sbs de kijkers nu laat kiezen om het programma "op te leuken"
Nu kunnen de anderen ongegeneerd mediageil in De Bus hun gang gaan.
Rare boel trouwens uit eten gaan in een restaurant. Waarom sturen ze dan ook niet gelijk iedereen maar op weekend verlof? Dat kan er ook nog wel bij
Het concept (welk concept?) is totaal weg
quote:
op 03-25-2000 om 06:19 PM schreef R@b het volgende:
Het concept (welk concept?) is totaal weg
Helemaal mee eens. 16 weken in de bus? Ik denk dat als je alle uitstapjes e.d. er aftrekt dat er nog maar een week of 2 overblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |