feeders toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
terugvindikmoeteigenlijknaarmijnbedtopicmaarikhebnoggeenzinomdaterzoeenreportagekomtmetwanstaltigonderwerp
nee das nog steeds gewoon DEquote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ow, ik vond het al zo'n rare afkorting voor darkelf![]()
ja, ik schakel net over maar er komt nog een partij darten. dus ook zo maar platquote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
feeders toch?
die ga ik opnemen
grote kans dat ik 'm al gezien heb, maargoed.
ff kersenpittenzakken opwarmen en dan warm lezen in bed
Ja leuke afleveringquote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
Net even gekeken naar Andere Tijden Sport over 1988 en Yvonne van Gennip![]()
Nu nog even een aflevering van 'Tell me you love' me er doorheen jassen en dan mijzelf weer geestelijk voorbereiden voor een eerste halve dag werken in 2010.
Woeh, Imagica, die kan ik in bed niet lezen. Daar word ik zo ingezogen dat ik er niet van slaap.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:34 schreef Mirjam het volgende:
f word is echt tof, kijk ik altijd op rtl. truste voor een ieder die slapen gaatquote:Op maandag 4 januari 2010 00:04 schreef DarkElf het volgende:
trusten dude en andere cullersNog even een ' f word' kijken en daarna lekker slapen
Goedemorgen!quote:Op maandag 4 januari 2010 07:28 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen allemaal! FC, hoe gaat t nu met TARA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |