Ja inderdaad. Logica die kant nog wal raakt, ze heeft dit niet gezegd in reactie op Culemborg hoor. Was al langer geleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zou ik dus ook alles mogen verkloten omdat ik te maken heb met de militaire en burger cultuur.![]()
Leuk zo'n vrijbrief van Halsema.
Ja of hun baan/reputatie......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze snappen het heus wel. Ze doen er alleen niks aan omdat dat zetels kan gaan kosten.
Een goede reputatie hebben ze toch al niet meer, dat scheelt. En dit soort akkefietjes haalt die nog verder omlaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja of hun baan/reputatie......
Dat is inderdaad zo. Hopelijk worden ze afgestraft met de verkiezingen en kan dan aan het saneren/renoveren begonnen worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een goede reputatie hebben ze toch al niet meer, dat scheelt. En dit soort akkefietjes haalt die nog verder omlaag.
Ik zie dat nog niet gebeuren. Het is elke keer het zelfde. Alle partijen hebben grote verhalen over verbeteringen. Maar als ze eenmaal in het pluche zitten maken ze er niets van waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Hopelijk worden ze afgestraft met de verkiezingen en kan dan aan het saneren/renoveren begonnen worden.
Dat is zo. Dan spelen ineens de belangen van zo lang mogelijk mogen regeren.......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie dat nog niet gebeuren. Het is elke keer het zelfde. Alle partijen hebben grote verhalen over verbeteringen. Maar als ze eenmaal in het pluche zitten maken ze er niets van waar.
Ik ben een voorstander van een zakenkabinet. Dat zou veel beter werken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zo. Dan spelen ineens de belangen van zo lang mogelijk mogen regeren.......
Geen schade?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh![]()
Net rijles gehad, het is behoorlijk glad buiten, glipte zelfs bij het optrekken naar een linkerbocht een seconde of 2 weg, voelt stiekem wel leuk maar het was niet de bedoeling, iedereen al gelezen dat je niet met sneeuwballen moet gooien naar oude mensen? Je word beschoten met een buks (zo wil ik later ook zijn
)
Een kabinet dat hard optreed tegen geweld maar tegelijk de voedingsbodem van dat geweld verdrijft zou inderdaad goed zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van een zakenkabinet. Dat zou veel beter werken.
65. Hoort bij de AOW... Wij dus vanaf 67.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen schade?
Vanaf welke leeftijd mag je schieten op de gooiers?
Shit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
65. Hoort bij de AOW... Wij dus vanaf 67.....
En niet alleen mbt geweld, maar op alle gebieden. Zet maar een goede zakenman op Financiën, een goede jurist/rechter op Justitie etc etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een kabinet dat hard optreed tegen geweld maar tegelijk de voedingsbodem van dat geweld verdrijft zou inderdaad goed zijn.
Inderdaad mensen met een goede kennis van zaken op een bepaald gebied benutten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En niet alleen mbt geweld, maar op alle gebieden. Zet maar een goede zakenman op Financiën, een goede jurist/rechter op Justitie etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know this sounds insane. But this is an insane world.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef DiabloSam het volgende:
Haha, nee geen schade...en schieten mag niet maar de man die schoo was 77 en hij raakte de vinger van een van de (jeugdige) sneeuwengooiers. Hij heeft ze nog gewaarschuwd toen hij met z'n buks naar buiten kwam dat hij zou schieten als ze door zouden gaan, en dat deden ze...vind het bizar dat zijn buks is afgenomen, dit moet toch gewoon kunnen?In Amerika is het zeer normaal dat je eigen grond mag verdedigen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
En ik wil dan wel Minister van Defensie worden. Eens kijken of het parlement dan nog steeds wil bezuinigen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad mensen met een goede kennis van zaken op een bepaald gebied benutten.
Een Fok!kabinetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik wil dan wel Minister van Defensie worden. Eens kijken of het parlement dan nog steeds wil bezuinigen.
Fok!abinet vind ik dan beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know this sounds insane. But this is an insane world.
Maak maar vast een verdeling van de posten. Dan maak ik vast alles gereed om de staatsgreep te plegen.quote:
Ik vond het wel tof dat Heinsbroek op Economische Zaken zat. Die kerel had 300 miljoen op de bank dus voor het geld hoefde hij het niet te doen. Lekker in de eigen Bentley rijden en afzien van wachtgeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En niet alleen mbt geweld, maar op alle gebieden. Zet maar een goede zakenman op Financiën, een goede jurist/rechter op Justitie etc etc.
IAmRed is goed met geld, dus minister van Financien lijkt me wel iets voor hem, jij wilde Defensie geloof ik? Ik doe buitenlandse zaken wel, of onderwijs...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maak maar vast een verdeling van de posten. Dan maak ik vast alles gereed om de staatsgreep te plegen.
Ofyles: Transportquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maak maar vast een verdeling van de posten. Dan maak ik vast alles gereed om de staatsgreep te plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |