Doch zitten daar bij dergelijke merken vaak 'startercartridges' in. Oftewel, de kleine / halfvolle variant. Een fatsoenlijke printer is al gauw 150+ euro.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Het was tegenwoordig toch zo dat het goedkoper is een goedkoop printertje op te pikken(waar dus al een cartridge in zit) dan een nieuwe inktcartridge kopen?
brr en dan vond ik het al lekker dat het hier misschien -15 gaat worden deze weekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja, volgens weather.com feels like -24
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet dat nadat mijn ouders bijna ons huis en zichzelf platbrandden ik niet meer zou zeiken over brandalarm, maar toen we net met -26 naar buiten moesten kon ik het even niet laten hoor
Erg glibberig. Ook op de snelwegen. Onder de verse sneeuw ligt de bevroren drab/ijs/sneeuw van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:59 schreef iamredleader het volgende:
Hier een laag sneeuw, ik schat 3-5 centimeter. Ben benieuwd hoe glibberig de onderlaag is
Break a leg! Toi, toi, toi.quote:
even aan Ofyles vragen, die weet dat soort dingenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef De_Hertog het volgende:
Ah leuk, en ik moet zaterdag met de trein naar Duitsland. Ik hoop maar dat alles blijft rijden..
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben op m'n werk gekomen, gladheid in het oosten viel mee.
Goedemorgen
Mogguh Andy.quote:
Met mij alles goed en met jou?quote:
Alles goed hier. Lekker glibberen en glijden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij alles goed en met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |