Ondanks dat wens ik je toch een goedemorgen.quote:
Doeiquote:Op maandag 4 januari 2010 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat is vrijwilligerswerk
Eerst dus iets zoeken dat geld op gaat leveren. Ga nu naar de Hema voor die visitekaartjes!
Graag gedaan Etcie.quote:
Ja maar ik moest 'm wel even schoppenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
Nou Nem, jouw topic is nog steeds een hit zie ik.
Minder... houden jullie het wel warm?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm..de motor van de vloerverwarming is stuk. Gaat 2 weken duren
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom gebeurd zoiets niet in de zomer
We hebben een houtkachelquote:Op maandag 4 januari 2010 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Minder... houden jullie het wel warm?
Hout hakken dusquote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben een houtkachel
Maar dat gaat dus heel veel hout kosten ben ik bang
Het gaat flink vriezen de komende tijd.
We hebben nog geen goede houtvoorraad kunnen aanleggen dus hakken heeft geen zin(nat hout). We zullen het dus moeten kopenquote:
Oeiquote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben nog geen goede houtvoorraad kunnen aanleggen dus hakken heeft geen zin(nat hout). We zullen het dus moeten kopen
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weeralarm in the burg!
[ afbeelding ]
Nou joepie, mag over een half uur naar buiten(<--- niet doen, dan bevriest je hoofd!)
wat is ie al grootquote:Op maandag 4 januari 2010 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Even de vrouwen hier het hoofd op hol brengen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
d'r zit een kleintje in de studeerkamer een soepstengel op te peuzelen
![]()
Hij is ruim 70cm, weegt ruim 8 kilo en is natuurlijk het mooiste kindje van de wereldquote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is ie al grootEn hij zit recht op!
![]()
sneeuwen doet het dan weer nietquote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]hoi PS
hier is het door jouw post zojuist gaan sneeuwen
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij is ruim 70cm, weegt ruim 8 kilo en is natuurlijk het mooiste kindje van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |