Omdat je foto's technisch misschien niet goed zijn maar er wel prima uitzien. Lijkt me wel grappig als jij beslissingen mag maken over woonwijken, die moeten er haast wel leuk uitzienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom?
Dat lijkt me echt een kutbaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat je foto's technisch misschien niet goed zijn maar er wel prima uitzien. Lijkt me wel grappig als jij beslissingen mag maken over woonwijken, die moeten er haast wel leuk uitzien
Dus allemaal Almere Muziekwijken......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat je foto's technisch misschien niet goed zijn maar er wel prima uitzien. Lijkt me wel grappig als jij beslissingen mag maken over woonwijken, die moeten er haast wel leuk uitzien
is hier niet toevallig een geheime architekt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kijk eens of er vrije minister posten zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga eens op mijn dagelijkse tripje naar het arbeidsbureau maken.
Tot later:W
Sociale zaken en Werkgelegenheid misschien.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eens of er vrije minister posten zijn.
Bier En Tieten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel me kandidaat voor het ministerie van BET
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sociale zaken en Werkgelegenheid misschien.....
Kijk, jij bent direct aangenomen als staatssecretarisquote:
Dan kun je samen met Yuri het ministerie van vermaak bemannen. Voor elk wat wils dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel me kandidaat voor het ministerie van BET
gaat dat wel samen, ministerie van intergratie/justietie en vermaak?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je samen met Yuri het ministerie van vermaak bemannen. Voor elk wat wils dan.
Dank jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat is echt de kromste redenering die ik ken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:12 schreef Cobra4 het volgende:We hebben twee sidewinders aan een slee gebonden en gaan zo kijken of dat werkt.
Het idee alleen al dat jij straks in de auto van pap&mam gaat rijden...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
Net rijles gehad, het is behoorlijk glad buiten, glipte zelfs bij het optrekken naar een linkerbocht een seconde of 2 weg, voelt stiekem wel leuk maar het was niet de bedoeling
... en daar begon ik te lachenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef DiabloSam het volgende:
IAmRed is goed met geld-
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat jij straks in de auto van pap&mam gaat rijden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |