quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ofyles: Transport
IARL : Financiën
Starla: Volksgezondheid
Ik wil wel binnenlandse zaken doen...
Hawaii_Tim: Economische zaken
LB: Cultuur
Krijg je vrijdag dan te horen of de baan voor jou is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef Whiteguy het volgende:![]()
Gewoon vergeten te melden gisteren:
Sollicitatiegesprek gisteren ging goed, vrijdag weet ik meer. Tandarts vandaag was dan wat minder... moet donderdag terugkomen
veel succes voor beidequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:50 schreef Whiteguy het volgende:![]()
Gewoon vergeten te melden gisteren:
Sollicitatiegesprek gisteren ging goed, vrijdag weet ik meer. Tandarts vandaag was dan wat minder... moet donderdag terugkomen
Of dat er een wortelkanaalbehandeling nodig is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je vrijdag dan te horen of de baan voor jou is?
quote:
Vrijdag of ik door ben naar de volgende ronde, maar ik heb er wel een goed gevoel over dus. Is overigens een 12-uurs functie zo lang ik nog niet officieel klaar ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je vrijdag dan te horen of de baan voor jou is?
Zet mij maar aan het hoofd van het ministerie van Algemene Zakenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ofyles: Transport
IARL : Financiën
Starla: Volksgezondheid
Ik wil wel binnenlandse zaken doen...
Hawaii_Tim: Economische zaken
Vergeet de slagkracht van NL niet.quote:
Uiteraard Cobra als Minster van Defensie.quote:
Psst:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie gaat de MP worden?
Sheep maar op landbouw en visserij.
Soempie op ontwikkelingshulp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar ook deachter de zin in mijn vorige post
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Psst:Ik denk dat het eens tijd wordt voor een dame als PM.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaar ook deachter de zin in mijn vorige post
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Ah daar hebben we al de eerste topambtenaar......quote:
En krijgt ze politiek iets niet voor elkaar dan is een lieve glimlach genoeg om zaken te doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef DiabloSam het volgende:
PS zou toch wel een goeie PM zijn lijkt me? Werkte in een circus, PM'ers moeten zich ook in vreemde bochten wringen
En mochten de onderhandelingen echt muurvast zitten kan ze altijd nog samen douchen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En krijgt ze politiek iets niet voor elkaar dan is een lieve glimlach genoeg om zaken te doen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En mochten de onderhandelingen echt muurvast zitten kan ze altijd nog samen douchen....
Ik stem voor Ofyles. Een MP moet vreemde uitspraken doen om zijn vorige beslissingen krom te praten en hij moet structuur kunnen bewarenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef DiabloSam het volgende:
PS zou toch wel een goeie PM zijn lijkt me? Werkte in een circus, PM'ers moeten zich ook in vreemde bochten wringen
Een duo Premierschap voor de mods van MEN is ook een optie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik stem voor Ofyles. Een MP moet vreemde uitspraken doen om zijn vorige beslissingen krom te praten en hij moet structuur kunnen bewaren
Waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik nomineer nem voor VROM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |