334 gram voor 2 filets.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal! Gelukkig nieuwjaar!
Is bij jullie ook nog alles wit? Hier in Limburg wel.
Ek-Mei: kipfilet is heel mager dus daar heb je niet snel te veel van. Hoeveel weegt 'ie?
idd, dat moet ze vaker doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Eww.. tot zover mijn lekkere trek vandaag
Goed hè?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:13 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Eww.. tot zover mijn lekkere trek vandaag
beetje weinig denk ik totaal... haal maar eens door de caloriechecker. als je er geen vleesvervanger bij eet zit je schat ik op 1000-1200 kcal tenzij je echt bergen rijst eet...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Klopt, dat van de suikerspiegel en het hongergevoel wist ik wel![]()
Daarom neem ik zometeen een zeer verantwoorde lunch!
Lijstje voor vandaag:
O: Boterham met kaas en boterham met hagelslag
L: Boterham met kaas en komkommer, boterham met ?
T: peer met kwark (ff testen of dat ook lekker is)
D: Rijst met groene groenten in een teriyakisaus gewokt, misschien vleesvervanger erbij
kipfilet is ca. 110 kcal per 100 gram onbereid vlees. het zijn vrijwel allemaal magere eiwitten, en weinig vet, dus het is volgens mij niet zo erg als je wat meer ervan eet dan de aanbevolen 100 gram vlees per dag.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge!
Ik kom ook weer meedoen, veel gesnaai afgelopen dagen, maar een kilo zwaarder, en het was echt VEEL wat ik naar binnen heb gewerkt dusbeetje "het is nu toch al te laat dus ik eet alles op wat ik tegen kom"
Vandaag:
O: yoghurt met lijnzaad en 2 lepels muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 2 boterhammen kipfilet/rauwkost, beker optimel
T: appel
D: kipfilet, gekookte aardappels, broccoli
Is 1 hele kipfilet per persoon trouwens belachelijk veel of valt dat wel mee met de kcal weet iemand dat?
Als je thuisblijft kom je daar natuurlijk niet achter. Lig je een uurtje later met een gebroken heup/knie/nagel in het ziekenhuis, dan weet je het antwoord.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
De vraag: als ik vanavond besluit om om een uur of half 9 NIET naar de sportschool te fietsen, is dat dan zwak en watjes-achtig of een klassiek geval van know-thy-boundaries?
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je thuisblijft kom je daar natuurlijk niet achter. Lig je een uurtje later met een gebroken heup/knie/nagel in het ziekenhuis, dan weet je het antwoord.
Bij mij ook! Als ik wat zwaarder ben en het LIJKT alsof ik heupen heb, dan zijn het gewoon mijn lovehandles die een afdakje maken boven mijn benenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de achterkant met ducttape bij elkaar gehouden worden. Zou ik ook doen bij een ondergoedshoot. Curves zijn mooi, wanneer alles in verhouding is. Alleen behoor ik niet tot de groep mensen die gelijkmatig aanzetten, maar waar alles zich op de buik concentreert.
Goed argument voor mij om nu netjes te stabiliseren en wat buik- en bilspieroefeningen te blijven doen .
Lijk jij mij sowieso al niet het type voorquote:Op maandag 4 januari 2010 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Goed voornemen voor dit jaar: niet meer over me heen laten lopen. Door niemand.
Straks weer naar Zwolle. Bèh.
Gaan je darmen goed van werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
totaal 1480 kcal (ik eet namelijk zo'n grote glazen pot capucijners in mijn eentje leegen een bakje met spekreepjes... stevige bodem voor concert vanavond...)
I know... maar daar heb ik nooit zo'n last van eerlijk gezegdquote:
Weet je nog, vroeger, toen je je kwam melden met een plakje ontbijtkoek en 2 apels?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal ook weer eens ff een lijstje doen
O: 2 boterhammen; 1x volvette jonge kaas, 1x appelstroop
T: speculaasje
L: 3 boterhammen: 1x sandwichspread, 1x pindakaas, 1x appelstroop
T: mandarijntje
D: maaltijdsalade tonijn (ca.450 kcal)
S: RPM
T: bakje yoghurt
En hier ligt nog steeds geen sneeuw, dus voor mij geen barre tocht naar de sportschool met grote risico's gelukkig.
Hm... Mijn vriendinen hebben denk ik allemaal wel maat 36/38. En veel ook 34. En op roeien zijn er heel veel langere meisjes dan ik en veel zijn ook dunner/smaller gebouwd. (Niet de echte op roeien gebouwde meisjes). Bij de vereniging van mijn vriendje lopen deels petite meisjes met maat 34 rond maar ook meisjes waarvan je gewoon ziet dat ze heel erg aangekomen zijn na een jaar bier drinken. maar over het algemeen schat ik de meeste mensen op een maat 36. Zou ouder worden er zo veel mee te maken hebben danquote:Op maandag 4 januari 2010 11:20 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de maat van de modellen op de foto, dat dat wel een beetje gemiddeld is in NL.
Ikzelf ben het slanke bovenlijf en de heupen/kont/benen stevig.
Maar toch ben ik wel blij dat het bij mij niet aan mn buik gaat zitten...
En een goedemorgen trouwens!
Geplande lijstje voor vandaag:
O/L Cruesli met yoghurt (ja, ik weet dat ik moet variëren maar tis zo lekker)
T:peperkoek
T:appel
D:restje gehakt/uitje/champignonsmeuk van gister.
T:mandarijntje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |