Daar werkt het nog slechter op. Het hele beeld geeft dan vreemde kleuren aan, maar ik kan wél spoelen.quote:
Heb je de CCCP al verwijderd? Volgens mij moet WMV goed spelen met media player, het is immers van Microsoft.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef OldJeller het volgende:
Nee, dit is een ander bestand (op uitzendinggemist) wat per se met WMP (inclusief FF plugin) moet worden afgespeeld, maar niet werkt. Ik heb nét WMP en die FF plugin geďnstalleerd, want daarvoor kon ik het helemaal niet afspelen. Nu wel, alleen dan met zó'n beeld.
Wat is er mis?
Je moet de file na het installeren van CCCP wel runnen met media player classic home cinema.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb CCCP geďnstalleerd en de computer herstart.
Met WMP werkt het, maar loopt geluid en beeld niet gelijk.
Met VLC heb ik nog steeds een raar beeld.
Met PowerDVD kan ik nog steeds niet spoelen.
Ligt het misschien aan het bestand? Al geeft elke player wel een ander probleem..
oké, ik heb MPC-HC geprobeerd icm CCCP, maar dan nog werkt het niet. Hij begint niet af te spelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je moet de file na het installeren van CCCP wel runnen met media player classic home cinema.
En als WMP alles verkloot sinds cccp, of WMP gewoon weggooien, toch kut, of insurgent van cccp downloaden.
Terwijl hij wél opent met PowerDVD (goed, alleen ik kan niet spoelen met de tijdbalk) en met VLCplayer, alleen krijg ik dan zo nu en dan het volgende beeld:quote:Unable to play [...m2ts]
This may be due to a corrupt file, missing filters, filter conflicts, or hardware related issues.
JAaaaaaaaaaaaa! Hij doet het nu, nadat ik de instellingen gewijzigd had zoals jij ze hebt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:28 schreef Saekerhett het volgende:
Heel gek... Heb je overal de laatste versies van? Geef effe een samenvatting van je systeem plus drivers van je videokaart en versies van Media Player Classic en CoreAVC....
Ik heb hier het volgende:
Hardware
E8400 @ 3,6
4 GB
GeForce 9800 GTX+ op de laatste beta's (195.81)
Software
Windows 7 Ultimate x64
Win7codecs 2.2.2 (inmiddels is 2.2.6 er)
Media Player Classic 6.4.9.1: http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
CoreAVC Professional Edition 1.9.5 (op een minder legale manier aangekomen)
En bij mij staat het zo ingesteld:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
JAaaaaaaaaaaaa! Hij doet het nu, nadat ik de instellingen gewijzigd had zoals jij ze hebt!
Heel erg bedankt!![]()
![]()
![]()
SonyTRV420E e.a. ook bedankt voor het meedenken!14.gif
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |