De monitor is reeds verkocht, dat melde ik een aantal berichten voor jouw postquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef acidd91 het volgende:
Je hebt niet gereageerd op mijn bod voor de TFT? 20 euro ex?
Haha, kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef Rijpie het volgende:
Even ter info, dat speakertje hoort bij de samsung d500, niet bij die nokia
al een mooie prijs bedacht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
hmm ok, heb je een mooie prijs voor ze alle 4?
3x 15 = 45 euro + 1x 5 = 50 euro excl....quote:
Hmm, niet zo handig want het is een stukje rijden: zeker voor 30 euroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:45 schreef jwhderksen het volgende:
is het evt mogelijk om tussen arnhem en almere af te spreken ? voor de barkrukken?
Genoteerdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:58 schreef Ralpy het volgende:
Ohh ik zie nu dat iemand ook interesse heeft in de DVD branders.
In dat geval geef ik 30 euro voor alleen de 2 tv kaarten.
Wat mij betreft akkoord. Dan kan ik ook weer verder knutselen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:12 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
30 euro excl. is eventueel prima..
Genoteerd :-), als voor vrijdag geen beter bod komt is 'ie voor jou..quote:
Even bij blijven moet ik er want die n95 wat ik gekregen heb die werkt niet zo goed de middelste knop is lam.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:22 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Genoteerd :-), als voor vrijdag geen beter bot komt is 'ie voor jou..
Niets mis mee hoor, de foto is gewoon niet beter ;-)quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Daanus het volgende:
bij de n95, is er iets mis met het schermpje of ligt dat aan de foto?
Aan jou :-)quote:
Zie bovenstaande.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:22 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Genoteerd :-), als voor vrijdag geen beter bod komt is 'ie voor jou..
En natuurlijk simlock-vrij ;-)
Hmm, je hebt inderdaad geboden op vrijdag..quote:Op zondag 24 januari 2010 15:02 schreef john2406 het volgende:
Zie bovenstaande.
Ik dacht alleen dat je een man een woord was, en veronderstelde dat die verkocht was als die nog niet verkocht zie ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |