och arme, dit keer was het de kracht van de nummertjes, dit is topic # 1389225 en die van jou was # 1389226 al was het topic door Beatrix zelf geopend hij was even hard op slot gegaanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef Dionysiou het volgende:
Die kut Klonk sluit altijd mijn topique's
Maar ik was de lapo.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
och arme, dit keer was het de kracht van de nummertjes, dit is topic # 1389225 en die van jou was # 1389226 al was het topic door Beatrix zelf geopend hij was even hard op slot gegaan
Hemaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Frank359 het volgende:
Heb niks met dit soort sites. Liever een site waar alles tegelijk op staat. De Hema heeft toch ook niet één artikel per dag.
(en nu is het wachten op reacties als "Hema" )
Nee ik ben een moraalridderquote:
Nee wel aan andere prijsvragen van fok !quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel eens mee aan de prijsvragen van iBOOD op FOK!?
Bescheidenheid siert de mensquote:
Vind de aanbiedingen tegenvallen als ik het vergelijk met budgetgaming.nlquote:
Heel soms.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel eens mee aan de prijsvragen van iBOOD op FOK!?
Met deze 2 heb ik de beste ervaringen. Al vind ik 1dayfly qua afhandeling beter dan Ibood.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef junkiexp het volgende:
IBood en 1daylfy zijn eigenlijk wel de enige met echt goede aanbiedingen he ?
Ik vind van wel, ik heb bij beiden al eens wat gekocht. Twee dekbedden vandaag dan bij ibood, voor mijn zoontjesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef junkiexp het volgende:
IBood en 1daylfy zijn eigenlijk wel de enige met echt goede aanbiedingen he ?
Wel weer jammer dan dat het alleen die kleine maat is die ze aanbieden, zelf op zoek naar 240x220 ....quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen 140x200cm « Terug
Bij Ibood
..alleen helaas tergend traag met versturen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |